Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

Economizor de benzina si motorina original din Germania

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Specificatii

MagnoFuel® (marca inregistrata in Germania) va prezinta Economizorul de combustibil.   Economizorul de combustibil MagnoFuel® este  produs in Uzinele ENRO Handelsgesellschaft GmbH localizate in Königsbrunn/Germania.

 

Ce este de fapt economizorul de benzina / motorina MagnoFuel?  

Încă din anii 1940 s-au raportat efectele benefice ale câmpurilor magnetice asupra arderii combustibilelor fosili. 

Felix Bloch de la Universitatea Stanford şi Edward Purcell de la Universitatea Harvard au obţinut premiul Nobel pentru cercetarea în domeniul rezonanţei magnetice. 

Forţele Aeriene ale SUA au folosit cu succes un astfel de dispozitiv magnetic pe avion Mustang, ulterior fiind folosiţi de Forţele Aeriene Regale Britanice pe Spitfire şi Hurricane, obţinându-se distanţe parcurse şi performanţe mai mari cu combustibili de calitate inferioară.

În al doilea război mondial germanii au folosit magneţi pe avioane, atat pentru a preveni fumul in exces in tevile de evacuare cât şi pentru a putea funcţiona şi cu combustibil de calitate inferioară. 

 

 

Cum funcţionează?  

 

Dispozitivul de economisit combustibil, MagnoFuel®, foloseşte principiul ionizării induse magnetic. Majoritatea oamenilor văd magneţii ca pe nişte jucării de copii dar magnetismul este o ştiinţă în toată regula şi este parţial responsabilă pentru epoca electronică în care trăim deoarece fără magneţi nu am avea electricitate.

Trăim pe un magnet uriaş cu un Pol Nord şi un Pol Sud pe care il numit Terra. Acest magnet uriaş care este planeta noastră atrage ionii razelor cosmice dăunătoare şi îi colectează într-o barieră protectivă numită ionosfera. Magneţii au propriul câmp magnetic şi linii de forţă. Magneţii artificiali au compoziţii şi forme diferite, de la o bară de oţel la compoziţii complexe din materiale rare şi costisitoare, fiecare destinat să producă un anumit efect în funcţie de diferite aplicaţii.

 

Diamagnetismul este caracterizat prin susceptibilitate negativă. Acest fenomen poate fi înţeles pe baza inducţiei Faraday care acţionează asupra mişcărilor orbitale din atomii şi ionii în care electronul este pe o orbită circulară în jurul nucleului. Dacă un câmp este introdus perpendicular pe această orbită, potrivit legii lui Faraday, asupra electronului va acţiona o forţă electromotoare care va avea ca urmare accelerarea mişcării electronului conform legii lui Newton. Cu o rotaţie accelerată a electronului se schimbă şi comportamentul. Indiferent de raza orbitei electronului, stabilitatea acestuia scade şi astfel creşte afinitatea ionului pentru alţi electroni. Se poate enunţa astfel ca un ion diamagnetic supus unui câmp magnetic primeşte o sarcină pozitivă sau ionizare pozitivă. Alinierea nucleară permite hidrocarburilor (combustibilului) să curgă uniform şi implicit să ardă mai eficient. Ionizarea pozitivă permite hidrocarburilor să se atragă şi să se lege cu ionii negativi de oxigen. De aici rezultă o mai bună legatură carbon-oxigen şi deci o combustie mai eficientă şi deplină.

 

Felix Bloch de la Universitatea Stanford şi Edward Purcell de la Universitatea Harvard şi-au publicat cercetările privind magnetismul în revista Physics Review în 1946. Sase ani mai tarziu ei au obţinut premiul Nobel pentru cercetarea în domeniul rezonanţei magnetice nucleare, un fenomen definit astfel:

Atomii care au un numar impar de protoni şi/sau neutroni îşi vor modifica rotaţiile nucleare haotice şi vor alinia aceste rotaţii în funcţie de un puternic câmp magnetic exterior. Odată organizate, unde radio de anumite frecvenţe pot ricoşa de pe aceşti atomi (ca un sonar sau radar) şi astfel se pot obţine informaţii importante.


Iniţial această descoperire a fost folosită în domeniul spectrometriei de rezonanţă magnetică nucleară. Mai târziu, în 1971, Dr. Raymond Damadian a descoperit că ţesuturile canceroase (bazate pe hidrogen) dau alte răspunsuri decât tesuturile sănătoase. Acest lucru a dus în 1974 la inventarea diagnosticării prin rezonanţă magnetică nucleară. Atracţia magnetică este principala forţă care ţine apropiaţi atomii şi grupele de atomi. Astfel forţele magnetice exterioare se pot manifesta la nivel molecular (susceptibilitate magnetică) şi prin amplificarea magnetismului exterior rezultă diverse efecte chimico-nucleare.

 

Stă în natura umană să fie sceptică faţă de tot ce nu întelege. Magnetismul, deşi una din cele mai vechi ştiinţe, ramâne şi cea mai puţin cercetată. O întrebare frecventă este: „De ce nu folosesc ionizarea producătorii de motoare şi maşini?” Industria constructoare de motoare nu este cunoscută nici pentru viteza de dezvoltare si nici pentru idei noi. Un sistem electronic de injecţie ionizează parţial benzina cu ajutorul câmpului magnetic al bobinei injectorului. Odată cu dezvoltarea unor noi tipuri de injectoare se poate ca acestea să poată produce câmpuri magnetice mai puteice capabile să ofere un efect mult mai puteic asupra benzinei.

 

Companiile producatoare de benzină afirmă că un câmp magnetic nu are nici un efect asupra combustibililor derivaţi din ţiţei; dar aceleaşi companii folosesc de decenii campuri magnetice puternice  (dispozitivele generatoare de camp magnetic sunt montate pe ţevile de transport si prelucrare a ţiţeiului din Antarctica) pentru a împiedica gelificarea ţiţeiului brut, si a micsora astfel foarte mult costurile cu transportul titeiului de la zonele de extractie si pana la rafinarii sau danele unde ancoreaza petrolierele.

 

Câmpul magnetic generat de magnetii MagnoFuel va imprima o polarizare pozitivă în combustibilul ce trece prin zona lor de actiune. Astfel, moleculele de carburant , avand toate aceeasi sarcina electrica, vor incepe sa se respinga reciproc (nu vor mai forma grupuri compacte de molecule, in care doar moleculele din exterior se pot combina cu atomii de oxigen pentru a putea detona in camera de ardere ).

Fiecare molecula, devenind din molecule grupate sub forma de morula (guguloaie) molecule libere, cu sarcina electrica pozitiva, va atrage mult mai usor o molecula de oxigen, cu care se va combina,astfel rezultand arderi mult mai complete in camera de ardere. Aceasta inseamna efecienta sporita, putere mai mare a motorului si implicit un consum mai mic de combustibil.

 

Combustibilul, indiferent dacă este benzină, motorină sau GPL, se prezintă sub formă unor aglomerări neuniforme de molecule mai mari sau mai mici. În momentul arderii conglomerările de molecule resping moleculele de oxigen, 
rezultând o ardere incompletă. Aşa cum o foaie de hârtie arde foarte uşor individual, iar un caiet aruncat în foc va păstra neaprinse foarte mult timp foile interioare datorită carbonului ce respinge oxigenul, ambele având sarcină negativă, răsfirarea foilor din caiet va conduce la aprinderea rapidă a foilor. 

 

La trecerea combustibilului printr-un câmp magnetic precis calculat (realizat de MagnoFuel), moleculele de combustibil vor fi încărcate pozitiv, după care moleculele de aceiasi sarcina (combustibilul) încep să se respingă reciproc, deschizând brese pentru molecule de oxigen, cu care se "unesc". Arderea combustibilului va fi semnificativ înbunătăţită, ceea ce duce la mărirea randamentului motorului si implicit la scăderea consumului specific şi al emisiilor poluante.

 

Sunt pe piata multe tipuri de magneti, multe dintre ele considerabil mai ieftine decat MagnoFuel, si care promit un camp magnetic de pana la 18.000 gauss (camp magnetic extrem de intens, realizat din magneti permanenti de neodymium - mai exact un aliaj al acestuia: Nd2Fe14B). Marimea campului magnetic declarat la acesti magneti "ia ochii" clientului, care este convins sa cumpere, pe motiv ca "cu cat mai mare cu atat mai bine".

Totusi, spre dezamagirea celor care i-au cumparat, aceste tipuri de magneti, desi beneficiaza de un camp magnetic imens si de o reclama agresiva, nu fac ceea ce promit, adica nu reduc consumul. De ce? Pentru ca, dincolo de lipsa unui calcul al campului magenetic generat, magnetii realizati din aliaje de neodymium ieftine isi pierd magnetismul la temparaturi mai mari de 80 grade Celsius (iar langa blocul motor, acolo unde trebuie montati magnetii, cat mai aproape de injectoare, aceste temperaturi sunt frecvent depasite).

Doar magnetii din aliaje de neodymium mult mai scumpe depasesc cu succes aceasta temperatura, dar este imposibil sa montezi magneti scumpi si de calitate intr-un produs foarte ieftin, nu-i asa?

Asta fara a mai vorbi despre influenta campului magnetic super-puternic al magnetilor de neodymium asupra componentelor electronice ale masinii.

 

 

Diferenta

 

Diferenta intre aceste tipuri de magneti si MagnoFuel este data tehnologia folosita.

MagnoFuel NU este realizat cu magneti de tip neodymium.

Adica in loc sa se foloseasca forta bruta (pana la 18.000 gauss) fara efecte notabile in ceea ce priveste reducerea de consum, se folseste un algoritm de calcul  al campului magnetic generat, care, in coordonare cu sistemul de fabricatie al magnetilor (sa nu uitam ca vorbim de o companie germana cu 30 de ani de experienta - este infiintata in 1983, si pe langa magnetii MagnoFuel  produce aparatura medicala de ultima generatie, folosita in stomatologie, ortopedie si diverse consumabile de inalta tehnologie pentru laboratoarele medicale) reuseste sa genereze un camp magnetic perfect calibrat, care face exact ceea ce promite: reduce consumul de combustibil. 

Ca o paranteza, acelasi efect magnetic se foloseste de mai mult de un deceniu in aparatura medicala high-tech, pentru impiedicarea coagularii sangelui la pacientii suferind de anumite afectiuni.

Prelucrarea "magnetica" a benzinei / motorinei a venit ca o extensie fireasca a cercetarilor si experientei in dezvoltarea acestui tip de aparatura medicala.

 Eficienţă

Se foloseşte atât la motoare pe benzină, diesel sau gaz (GPL), în funcţie de capacitatea cilindrică a acestea.

Eficienţa, care înseamnă reducerea a cel puţin 10% a consumului, se atinge după curăţirea motorului de calamina. Datorită arderii mai bune, în motor va avea loc o curăţire amplă de depunerile de calamină.  Nu vă speriaţi dacă la primele câteva sute de km motorul va scoate fum! Înseamnă că aveţi foarte multe depuneri în motor, care acum sunt arse şi scoase din motor în formă de fum. Unii clienţi ne-au semnalat chiar de o mărire a consumului în primele câteva sute de km. Oricum, chiar şi în cazul celor mai mari depuneri, curăţirea motorului trebuie să se finalizeze dupa parcurgerea a 1000 km la motoare pe benzină şi 3000 de km în cazul motoarelor diesel (acum vorbim de motoare cu foarte multe depuneri, ceea ce este un caz relativ rar.)


Dacă motorul dvs este curat, economia începe chiar după primii km. După ce depunerile vor fi curăţate, motorul va funcţiona în parametri mult mai buni, după aceea începe reducerea consumului de combustibil. 

 

 Montare

Instalare MagnoFuel®

  • pentru motoare sub 2600 cmc este necesar un set de 2 inele magnetice
  • pentru motoare între 2600-5000 cmc se folosesc 3 astfel de inele (insa producatorul nu livreaza magnetii decat in seturi de cate 2 bucati, adica trebuie sa cumparati 2 seturi)
  • pentru camioane/tractoare/masini agricole trebuie montate 4 inele magnetice (2 seturi) 

In cazul in care aveti un motor cu cilindreea intre 2600-5000 cmc se pot (chiar se recomanda) a se monta 4 inele magnetice, aceasta imbunatatind randamentul celor 3 inele magnetice recomandate de producator.

 

 

Montarea este foarte simplă: se prind magneţii pe furtunul de alimentare cu ajutorul colierelor de plastic (incluse în colet), la o distanţă de 10 cm unul de celălalt, cât mai aproape de injectoare (sau de carburator, daca este cazul). 

Atenţie:

să nu prindeţi magnetii pe furtunul de retur (veti obtine eficienta=0). Dacă nu sunteţi sigur care furtun este turul de combustibil, mai bine întrebaţi un mecanic, sau desfaceţi colierul furtunului şi daţi la automat, să vedeţi dacă furtunul aruncă combustibil. Daca arunca combustibil atunci acela eset turul. Este metoda cea mai simplă de verificare.

  • magnetii trebuie montati intotdeauna cu partea galbena catre injectoare /carburator (adica fluxul de combustibil va trece intai prin campul generat de partea verde a magnetilor, apoi prin cel generat de partea galbena a magnetilor. Acest aspect estre extrem de important.)

 100% ecologic

  • Prin reducerea volumului de gaze de eşapament nocive, componente cum ar fi monoxidul de carbon şi oxid de azot (NOX), aerul pe care il respiram este mai curat şi mai sănătos. Emisii mai mici din asemenea gaze contribuie la reducerea efectului de seră - una din cele mai recente probleme din mediul de astăzi.
  •  Produsul MagnetoFuel a obţinut certificatul "Der Grüne Punkt". Emis de autoritati germane de certificare. Acest lucru spune ceva referitor la eficienta si calitatea acestui produs.

 

Întrebări frecvente privind Magno Fuel


  • Dacă este aşa cum se prezintă, de ce nu folosesc fabricile de automobile?  Din păcate fabricile de automobile, împreună cu companiile petroliere şi cu bugetul de stat, nu au nici un interes să consumăm mai puţin. De aceea s-a dezvoltat maşini hibride, care se ştie deja că nu sunt ecologice deloc, consumul lor fiind aproape de consumul maşinii similare "simple". Deşi punctul oficial al producătorilor de maşini este ca magnetismul nu are nici un efect asupra carburanţilor, BMW foloseşte magneţi din fabrică pentru unele modele (am văzut personal un BMW 525i L6 benzină din 2002), iar companiile petroliere montează magneţi pe conducte pentru rafinare mai uşoară. Trăim într-o lume care se învărte în jurul profitului, nicidecum de incercari de economie.
  • Nu îmi afectează sistemul electronic câmpul magnetic al MagnoFuel?  Nu, câmpul magnetic este calculat în aşa fel încât să exercite efectul cel mai mare asupra tevii prin care circula carburantul (teava de tur). Totodată, s-a experimentat că nu are nici un efect negativ asupra componentelor electronice auto. Să nu uităm totuşi, că sunt fabricate in Germania şi că posedă de Certificat TÜV Automobile.
  • Îmi pot monta singur? Desigur, trebuie să găsiţi furtunul de alimentare cu combustibil şi să prindeţi magneţii în jurul furtunului, conform cu polarizarea explicata (cu partea galbena inspre injectoare / carburator). Dacă nu sunteţi sigur care este furtunul, trebuie scos un colier, şi se dă un contact: dacă furtunul este de alimentare, trebuie să arunce combustibil. 
  • Ce durată de viaţă are Magno Fuel? Cat o sa functioneze?    După calcule fizice, nici după 50 de ani nu îşi pierd magnetismul. 

 Avantaje MagnoFuel

 Beneficiile dispozitivului MagnoFuel   Km/litru/randament

  • Un raport km/litru ridicat se obţine prin creşterea randamentului motorului. Dacă acest randament sporit este folosit pentru accelerarea şi conducerea autovehicolului cu viteza mare atunci nu se va obţine o scădere a consumului. 
  • Folosirea unei puteri suplimentare a motorului se foloseşte adeseori la condusul în oraş ,desi ea este greu sesizabilă. Este bine cunoscut faptul că o scădere a puterii motorului este observată imediat, dar o creştere nu este chiar evidentă.

Motor liniştit / pornire uşoară

  • Unul din primele beneficii observate de către utilizatori este un motor care rulează mai lin din cauza unei arderi balansate şi eficiente. De asemenea pornirea mai uşoară se datorează acestei arderi mai eficiente.

 Poluanţii emişi

  • Testele independente au evidenţiat faptul că acest dispozitiv reduce nivelele de monoxid de carbon, dioxid de carbon, hidrocarburi şi oxizi de azot.

 Convertor de cuplu mai eficient

  • Motoarele care sunt echipate cu MagnoFuel®au o putere de transmisie mai mare. La motoarele turbo transferul de la normal la turbo este astfel mai lin.

 Funcţionare

  • Înainte de a putea fi observate maximul de beneficii ale MagnoFuel®trebuiesc curăţate căile de acces ale combustibilului . Timpul necesar acestei operaţii depinde de un număr de variabile, în majoritatea cazurilor această perioadă va fi acoperită la parcurgerea a 1000 km pentru motoarele pe benzină sau 3000 km pentru motoarele Diesel.

 Ajută la salvarea mediului înconjurător

  • Aerul atmosferic este mai curat şi mai sănătos prin reducerea emisiilor nocive (cum ar fi hidrocarburile, monoxidul de carbon şi oxizii de azot). Emisiile diminuate reduc „efectul de seră”, una din cele mai acute probleme de mediu din prezent. 

 Creşterea performanţelor motorului

  • Moleculele de hidrogen şi oxigen sunt stimulate să pătrundă cu forţă în camera de combustie, se stimulează arderea şi astfel se curaţă diuzele injectoarelor precum şi celalte depuneri reziduale din motor. Un motor mai curat şi mai eficient înseamnă putere mai mare, viaţă mai lungă şi costuri de întreţinere mai mici.

 Reducerea costurilor de întreţinere

  • Arderea mai eficientă a combustibilului datorată dispozitivuluiMagnoFuel® formează mai puţine reziduri solide şi depuneri de calamină în motor. Acest lucru reduce uzura şi costurile de întreţinere a motorului şi măreşte timpul de folosire al uleiului şi bujiilor.

 Folosire permanentă

  • Lucrul uimitor la MagnoFuel® este simplitatea sa. Nu are piese mobile care să se uzeze. Magnetul este permanent aşa că beneficiile durează atâta timp cât folosiţi dispozitivul.

 Ardere îmbunătăţită

  • Câmpul magnetic imprima o polarizare pozitivă în combustibil.

 Încălzire mai rapidă

  • O ardere îmbunătăţită înseamnă mai multă caldură, deci o incalzire mai rapida a motorului (ceea ce automat duce la reducerea consumului de carburant, stiut finnd ca in timpul in care "este rece" un motor consuma mult mai mult carburant decat atunci cand este la temperatura nominala de functionare, adica atunci cand este cald).

Ecologic

  • Magneţii folosesc o sursă de energie permanentă şi naturală. Nu au nevoie de priză sau baterii.

 Întreţinere zero

  • MagnoFuel® nu conţine părţi mobile.

 Durata foarte mare de viata

  • Magnetii continuti in MagnoFuel® au o durata de viata (adica isi pastreaza magnetismul) de 50 de ani. Se pot demonta foarte usor de pe teava de alimentare (teava de tur) si monta in cateva minute pe o noua masina (aceasta in cazul in care schimbati/vindeti/casati masina)

 Calitate garantata

  • Produs in Germania, cu eticheta de origine. Calitate nemteasca.

NU FAC SCHIMBURI

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

PLATA

  • - Ramburs

Politica de retur

  • - Produsul nu se poate returna.
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga review