Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Al Ries & Jack Trout
-
Produs:Nou, Fără garanție, Cu factură
-
Numar articol:153934110
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:35,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:17.11.2015, 13:35
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Cele mai multe erori de marketing apar ca rezultat al
presupunerii gresite ca lupta pe care o duci pentru un produs isi
are radacinile in realitate. Toate legile din aceasta carte pleaca
de la un punct de vedere total opus." (pagina 46)
Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului.
Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere, cu detasare si, in acelasi timp, cu umor, evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau, din contra, au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului.
Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising.Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi.
Dupa ce vei face acest pas, vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie, sa fii primul in mintea unui potential client, sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp.
Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi Legea perceptiei: Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor.
Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului.
Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere, cu detasare si, in acelasi timp, cu umor, evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau, din contra, au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului.
Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising.Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi.
Dupa ce vei face acest pas, vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie, sa fii primul in mintea unui potential client, sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp.
Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi Legea perceptiei: Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
-
Livrare in toata tara prin Posta Romana (8 lei) si Cargus (10 lei).
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.