Management strategic in turism. Concepte si studii de caz - Bogdan Bacanu
-
Produs:Nou, Fără garanție, Cu factură
-
Numar articol:154346750
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:9,99 Lei
-
Anuntul a expirat la:17.11.2015, 13:35
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Turismul si managementul strategic sint subiecte ale economiei
aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria
managementului strategic raportata la turism, descriind cele mai
cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii,
organizatii si produse specifice activitatii acestui sector. Temele
sint abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul
romanesc si international. Conceptele sint completate de studii de
caz dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si
personalul lor. Structurat ca un curs universitar, volumul se
adreseaza studentilor economisti interesati de turism,
practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din
organizatiile publice responsabile de modelarea turismului.
Cuprins:
Concepte introductive • Viziunea strategica: de la misiune la obiective • Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential • Mediul extern • Alternative strategice de nivel corporativ • Alternative strategice de nivel business • Stakeholderi si leadership in turism • Decizia strategica • Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale • Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri • Evaluarea si controlul • Strategii antreprenoriale si inovare • Management strategic global • Studii de caz
Cuprins:
Concepte introductive • Viziunea strategica: de la misiune la obiective • Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential • Mediul extern • Alternative strategice de nivel corporativ • Alternative strategice de nivel business • Stakeholderi si leadership in turism • Decizia strategica • Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale • Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri • Evaluarea si controlul • Strategii antreprenoriale si inovare • Management strategic global • Studii de caz
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
-
Livrare in toata tara prin Posta Romana (8 lei) si Cargus (10 lei).
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.