Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

Atestat Informatica [C#] - Poze gemene

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Specificatii

ATESTAT INFORMATICA

Proiectul se numeste Poze Gemene. Scopul jocului este sa gasesti dintr-o tabla 4x4, 8x4 sau 12x4, depinde de dificultatea aleasa, cate 2 poze gemene.

Jocul este cronometrat iar la sfarsit scorul obtinut este trecut intr-un fisier .txt .

Proiectul contine 3 form-uri ( Form1 - jocul implicit, Meniu - locul din care se incepe jocul sau se verifica aplicatia, Rezultate - sunt afisate rezultatele obtinute impreuna cu data obtinerii lor intr-o lista).

Proiectul a fost prezentat deja ca lucrare de atestat si a primit nota 10.

Alte informatii:

PAGINA DE REZULTATE

Aceasta pagina va contine rezultatele obtinute de fiecare jucator alaturi de data la care au fost obtinute.

Acestea sunt salvate cu ajutorul librariei System.IO.

Aici se citeste linie cu linie fisierul pana la final. In acelasi timp se compara cu variabila best . Scorul este apoi adaugat in lista lst_Rez.

Se deschide fisierul.

Cel mai bun scor(o valoare mare care mai tarziu este comparata si inlocuita).

PAGINA CU JOCUL

In aceasta pagina se afla jocul in sine. Aceasta poate fi accesata din MENIUL PRINCIPAL apasand pe START, dupa care selectati modul de joc?Usor, mediu sau greu-- .

Jocul poate fi pornit de la meniul Aplicatie-Stare-Incepe. Nu puteti sa va jucati pana nu il porniti astfel.

In momentul in care incepeti jocul, va vor fi afisate un numar de patratele in functie de nivelul pe care l-ati selectat mai devreme.

Jocul consta in capacitatea dvs. de retinere a informatiilor. Exista cate doua sau mai multe patratele cu aceeasi imagine. Dumneavoastra trebuie sa dati clic pe ele consecutiv astfel incat sa fie ambele dezvelite. Cand au disparut toate ati terminat jocul.

De fiecare data cand gresiti doua casute acestea vor aparea aici astfel incat dvs. puteti sa memorati care casuta se asociaza cu cea pe care tocmai ati incercat-o.

Variabila clicked este de tip PictureBox. In ea se retine ultima casuta pe care s-a dat clic.

Se verifica daca ultima casuta nu este cumva chiar cea pe care se da clic acum.

Se verifica daca a inceput jocul. Daca nu atunci se v-a afisa un MessageBox.

Aici se actualizeaza labelurile pentru punctaj, clic-uri, etc.

Variabila clicks va primii valoarea 1 daca este prima casuta apasata si 2 daca este a 2-a casuta apasata. Daca este a doua se verifica daca aceasta casuta contine aceeasi poza cu prima apasata. Daca este aceeasi poza atunci se elimina ambele si creste punctajul.

La final este salvat punctajul intr-un fisier .txt apeland functia Gata_Joc(true daca ati castigat, false daca ati pierdut).

IMPORTANT!!

Tranzactia va fi efectuata prin PayPal sau cont bancar.

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Bucuresti

  • - Predare personala in max. 24 de ore

  • Tranzactia va fi efectuata prin PayPall sau cont bancar.

PLATA

  • - La predare
  • - Detalii: Tranzactia va fi efectuata prin PayPall sau cont bancar.

Politica de retur

  • - Produsul nu se poate returna.
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga review