COORDONATE ALE CALITATII IN DOMENIUL SERVICIILOR
-
Produs:Second Hand, Fără garanție
-
Numar articol:174746253
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:50,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:18.07.2017, 10:58
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
FARA STUDIU DE CAZ. 40 PAGINI - TNR 14, SPATIEREA DE 1,5. SE POATE MODIFICA LA CERERE.
CUPRINS
INTRODUCERE ……………………………………………………………….. 2
CAPITOLUL I: COORDONATE ALE CALITĂŢII ÎN DOMENIUL
SERVICIILOR
1.1. Conceptualizarea calităţii serviciilor în contemporaneitate ............................ 4
1.2. Caracteristicile serviciilor şi impactul acestora asupra societăţii ..................... 9
1.3. Factorii declanşatori ce influenţează calitatea serviciilor ............................... 15
CAPITOLUL II: STANDARDIZAREA ŞI ASIGURAREA CALITĂŢII
SERVICIILOR
2.1. Standardizarea produselor şi serviciilor ......................................................
2.2. Asigurarea şi controlul calităţii serviciilor ....................................................
2.3. Certificarea şi atestarea politiciilor de personal în cadrul calităţii serviciilor ..
CONCLUZII .............................................................................................................
BIBLIOGRAFIE ....................................................................................................
ANEXE ....................................................................................................................
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Pitesti
-
- Predare personala in max. 24 de ore
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.