Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

COORDONATE ALE CALITATII IN DOMENIUL SERVICIILOR

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Specificatii

FARA STUDIU DE CAZ. 40 PAGINI - TNR 14, SPATIEREA DE 1,5. SE POATE MODIFICA LA CERERE.

CUPRINS

 

 

INTRODUCERE ……………………………………………………………….. 2

 

CAPITOLUL I: COORDONATE ALE CALITĂŢII ÎN DOMENIUL

                                                     SERVICIILOR

1.1. Conceptualizarea calităţii serviciilor în contemporaneitate ............................ 4

1.2. Caracteristicile serviciilor şi impactul acestora asupra societăţii ..................... 9

1.3. Factorii declanşatori ce influenţează calitatea serviciilor ............................... 15

 

CAPITOLUL II: STANDARDIZAREA ŞI ASIGURAREA CALITĂŢII

                                                             SERVICIILOR

2.1. Standardizarea produselor şi serviciilor ......................................................

2.2. Asigurarea şi controlul calităţii serviciilor ....................................................

2.3. Certificarea şi atestarea politiciilor de personal în cadrul calităţii serviciilor ..

 

 

CONCLUZII .............................................................................................................

 

BIBLIOGRAFIE ....................................................................................................

 

ANEXE ....................................................................................................................

 

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Pitesti

  • - Predare personala in max. 24 de ore

PLATA

  • - La predare
  • - Ramburs

Politica de retur

  • - Produsul nu se poate returna.
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga review