4 cărți despre promovarea și idei de afaceri , economie
Produse promovate din Carti marketing
48 oferte pentru CULTURA CONSUMATORULUI-2 CARTI-AUTOR-ILDIKO FEKETE
An aparitie: 1997Editura: ExpertNr. Pag: 223Limba: RomanaCoperta: brosataStare: uzataPlsa 9 Subsol
The Winner Take-All Society Ediție în limba engleză, 1995 Autori: Robert H. Frank și Philip J.
Carte Marketing La mai multe produse comandate , transportul se achita doar o singura data
STARE BUNA DAR CU UNELE SUBLINIERI PE TEXT, COPERTA BROSATA, FORMAT MARE. EDITURA APOGEO, 2005. 572
A. Hinescu F. Stremtan I. Batrancea L. Cabulea Ed. ETA, Cluj-Napoca, 1997 449 pagini cod intern
KOTLER despre MARKETING - Cum sa Cream, Cum sa Castigam si Cum sa Dominam Pietele Philip Kotler
Stare buna, coperta brosata, text in limba engleza, editia a 5-a, editura LPBP, 520 pagini A
Stare buna, coperta brosata, text in limba engleza,editura Financial Times Prentice Hall, 1991. 308
Stare buna, coperta brosata, text in limba engleza, 592 pagini
EDITURA- AN APARITIE- 1993 NR.PAGINI -435 EDITIE- NECARTONATA STAREA CARTII - BUNA RAFT - POD J
EDITURA TEHNICA , 88 PAGINI , COPERTA ORIGINALA BROSATA
Titlu: TROUT DESPRE STRATEGIE. CUM SA CUCERESTI PIATA SI SA OCUPI UN LOC IN MINTEA CONSUMATORULUI
EDITURA PERFORMANTICA , IASI , 173 PAGINI , COPERTA ORIGINALA BROSATA
NR. PAG. 228 , EDITURA UNIVERSITARA.
STARE BUNA, COPERTA BROSATA, EDITURA URANUS, 2003. 266 PAGINI
Cartea este in stare buna, editura Teora, 240 pagini.
Editura: Fundatiei Romania de Maine Data aparitie: 2004 Numar pagini: 408 FOARTE BUNA
stare buna cartonata, 368 pagini
EDITURA FRIEDRICH EBERT STIFTUNG , 164 PAGINI , COPERTA BROSATA
Titlu: ECONOMIE POLITICA. TEORIE SI POLITICA ECONOMICA PENTRU ROMANIA VOL.1-2 Autor(i): I.D.
EDITURA ECONOMICA, NR. PAG. 320
Jay Conrad Levinson, Charles Rubin - Guerrilla Marketing online, 100 de arme (1999) - Autor: Jay
MARKETING DIRECT - Adriana Zait,oana Carmen Anton, Oana Olaru - Necartonata, editura: LIBRIS , 250
Titlu: Marketing. Teorie Si Practica - Pierre-Louis Dubois, Alain Jolibert Autor(i): Pierre-Louis
STARE BUNA. EDITURA PUBLICA. 475 PAGINI. ,
EDIURA PAVCON , 157 PAGINI
315 PAGINI, EDITURA JOHN WILEY, STARE BUNA, COPERTA BROSATA , . , A
STARE BUNA, COPERTA BROSATA, FORMAT APROPIAT DE A4. ,EDITURA CHRONOS, 2012. 159 PAGINI
EDITURA ALL , 175 PAG.
STARE BUNA, COPERTA BROSATA, TEXT IN LIMBA ENGLEZA, 252 PAGINI A
NR.PAG. 207
NR. PAG. 380 , EDITURA NICULESCU.
STARE FOARTE BUNA. COPERTA CARTONATA+SUPRACOPERTA. TEXT IN LIMBA ENGLEZA. EDITATA IN 1995. 480
Second edition, LOMA, 734 pagini.
PUBLICA , 2010 - COPERTILE BROSATE - FORMAT MEDIU - 237 PAGINI - STARE BUNA , CURATA / BI
Titlu: IN CAUTAREA PROFITULUI. GHID ESENTIAL PENTRU ATINGEREA SUCCESULUI IN VANZARI SI MARKETING
Drayton Bird - Marketing direct pe intelesul tuturor - Marketing - Drayton Bird - Marketing direct
An aparitie: 2010Editura: PearsonLimba: EnglezaCoperta: brosataStare: uzataDepozit Literatura Lada 1
Autor Norman Hart Anul Aparitiei 1998 Editura Codecs Colecție In afara colectiilor Format 15
Autor Cornel Somesan Anul Aparitiei 2004 Editura Casa Cartii de Stiinta Colecție In afara
MARKETING INDUSTRIAL - Dumitru Patriche - Editura Expert, 1994, 296 p. Cartea este in stare buna;
Dana Moroiu - Marketing. Ghid propus de the economist (1998) - Autor: Dana Moroiu, Editura: Nemira,
L. Anghel - Marketing - Probleme, cazuri, teste (1993) - Autor: L. Anghel, Coperta: Broșată, Nr.