Motocositoare SOLO 532 Motocoasa Cositoare

Ne pare rau, acest produs nu mai este de actualitate.

Motocositoare SOLO 532 Motocoasa Cositoare
Data anuntului: 19 Ianuarie 2012 20:58:00

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Ne pare rau, acest produs nu mai este de actualitate.

Stare produs: Folosit

Garanție: Fără garanție

Factură: Fără factură

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Motocositoare SOLO 532-2, modelul cu lama heavy duty pentru uz profesional - ESM de 117 cm.

Cositoarea este fabricata in GERMANIA:

http://www.solo-germany.com/seiten/p_template_3.php?id=1192458762&sprache=_en

Lama este fabricata in GERMANIA:

http://www.esm-ept.de/cms/73/1/3/cat/MunicipalCutterBar.html

Acest model costa nou aproximativ 3200 Euro. 

 

Stare cositoare:  Adusa din Germania anul acesta, initial a fost cumparata in 2002, insa a fost folosita putin. A avut un singur proprietar in Germania si a fost tinuta in garaj. Nu a fost folosita in Romania, decat cativa metri. Este in stare buna dpdv tehnic si optic cu urme normale de uzura. Jantele prezinta mici urme de rugina, care au fost tratate cu solutie care previne raspandirea ei(daca se trateaza cel putin o data pe an, rugina nu se va raspandi).  Prezinta mici urme de zgarieturi pe maner, capac fata. In unele locuri este exfoliata vopseaua argintie de pe corpul cositoarei. Totusi este o scula de lucru, nu de tinut in vitrina; pentru anul ei consider starea ca fiind buna spre foarte buna. Se poate testa in Targu Mures.

            Motor: HONDA GX 160 (GC02) - 4kW/3600rpm(5.5CP), un motor foarte fiabil, care se foloseste si la carting, unde tunat poate ajunge la 15-17CP la peste 7500rpm. Pretul unui motor nou este aproximativ 350-400 Euro(insa varianta noua are numai 4.8CP, in schimb este mai „verde”). Este in stare foarte buna, porneste usor si din prima. NU are scugeri de ulei. Luna aceasta s-a facut revizia completa: ulei motor(MOTOREX), ulei cutie reductie(Motorex), curatat(spalat) carcasa si filtru de aer, curatat filtru benzina, inlocuit bujie(NGK).

            Cutie viteze: 2 viteza mers inainte, 1 viteza mers inapoi. Intra in toate vitezele, insa in viteza 1 intra putin mai greu(trebuie luat in considerare ca nu este cutie de autoturism si nu functioneaza la fel de lin si precis). NU are scugeri de ulei. Luna aceasta s-a schimbat uleiul din cutie(CASTROL).

            Lama: ESM profesionala 117cm cu cursa lunga. Pretul unei lame noi este aproximativ 700 Euro. Am avut un SOLO 531 cu lama ESM normala, care desi era aproape noua(cositoarea si lama) nu taia asa de bine si era mai zgomotoasa in utilizare. Lama profesionala este prevazuta cu niste stuturi(nu stiu daca asa le zice) prin care se pot gresa „clestii” care apasa cutitul superior pe cel inferior. Trebuie gresati la fiecare folosire.

            Cauciucuri: 16x6,50-8, cu camera. Pe cositoare sunt cauciucurile ORIGINALE cu care a iesit din fabrica, ele fiind facute in Decambrie 2001. Sunt in stare perfecta, fara uzura, fara crapaturi.

            Manete control: toate functioneaza.

 

Informatii importante:  consider un avantaj enorm faptul ca la nevoie se poate comanda orice piesa, fata de cositorile chinezesti sau cositori vechi al caror producator a dat faliment...

            -motorul este inca in productie si se gaseste de cuparat absolut orice piesa(de la suruburi si piulite pana la motorul complet) in Romania sau Europa.   http://www.hpe.ro/

            -lama este inca in productie si se gaseste de cuparat absolut orice piesa(de la suruburi si piulite pana la lama completa) in Germania(nu stiu sa aibe dealer in Romania).  http://www.esm-ept.de

            -cositoarea este inca in productie si se gaseste de cuparat absolut orice piesa(de la suruburi si piulite pana la ...)   http://www.solo-romania.ro/     http://www.solo-germany.com/

 

Ce se da:

-cositoarea, cum se vede in poze

-ceva chei (pe langa cele din cutiuta ei; ...)

-gresor nemtesc pentru lama

-ulei MOTOREX aprox 1L si ulei de transmisie CASTROL aprox 0.5L

-cablu actionare ambreaj (de rezerva)

-manuale: utilizare si intretinere cositoare, utilizare si intretinere motor, utilizare si intretinere lama, lista piese cositoare, lista piese motor, lista piese lama si cred ca mai am manualul de service al motorului. Toate sunt cel putin in limba engleza si, dupa caz, tiparite sau in format electronic.

 

 

Cositoarea arata putin mai bine in poze(nu poti surprinde toate detaliile vazute de ochiul uman cu un aparat foto).

M-am straduit sa descriu motocositoarea cat mai corect, insa nu imi asum responsabilitatea daca mi-au scapat anumite lucruri ce nu au fost evidente in momentul verificarii sau daca informatiile scrise de mine sunt 100% corecte. Cositoarea nu este insotita de garantie si nici eu nu pot oferi garantie pentru ea. Totusi garantez functionarea tuturor componentelor in momentul expedierii.

Va rog NU licitati fara sa verificati disponibilitatea. Imi rezerv dreptul sa o vand si in alta parte

 

 

Galerie foto

Motocositoare SOLO 532 Motocoasa Cositoare
Motocositoare SOLO 532 Motocoasa Cositoare foto mare
 
Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Targu Mures

  • - Predare personala in max. 24 de ore

  • Pot livra contra cost pe o raza de 200Km de Targu Mures - cu plata in avans a transportului

PLATA

  • - La predare
  • - Ramburs
  • - Avans
 
Politica de retur
  • - Produsul nu se poate returna.
 

Vanzatorul a activat discutia privata pentru acest articol



close
Avem peste 2.500.000 de produse noi si second-hand, vandute de peste 140.000 de utilizatori.   Inregistreaza-te  si  vinde si tu
Cos cumparaturi
se incarca...
Favorite
Produse
Vanzatori
Cautari