Al Ries - Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - 8170
-
Produs:Nou, Ofer garanție, Cu factură
-
Numar articol:132153160
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:55,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:30.09.2017, 04:43
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Autor: Al Ries, Laura Ries
Titlu: Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Coperta: Brosata (paperback)
Editura: Brandbuilders
Anul: 2005
Numar volume: 1
Limba: Romana
Conditie: Noua
Observatii: Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 Kg
ISBN/Cod: ARCADBR2005AF
Carte noua - Librarie
/caderea-advertisingului-si-ascensiunea-pr-ului-al-ries-arcadbr2005af-183498
Titlu: Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Coperta: Brosata (paperback)
Editura: Brandbuilders
Anul: 2005
Numar volume: 1
Limba: Romana
Conditie: Noua
Observatii: Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 Kg
ISBN/Cod: ARCADBR2005AF
Carte noua - Librarie
/caderea-advertisingului-si-ascensiunea-pr-ului-al-ries-arcadbr2005af-183498
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 4 zile lucratoare
-
Predare personala in Bucuresti - Metrou Gara de Nord - gratuit. In alte localitati prin colet expediat prin Posta Romana cu plata la primirea coletulu
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.