Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

Anulare filtru de particule (DPF OFF), Resoftare ECU

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Specificatii

Anularea filtrului de particule DPF/FAP (DPF OFF)
Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu:
- pierdere de putere prin post injectie;
- distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie;
- erori pe bord, becuri aprinse, regim de avarie
- limitare turatii maxim 3000 rpm si viteza maxima redusa
- fum negru etc.
- costuri enorme pentru inlocuire filtru DPF/FAP
- bani si timp pierdut cu alte solutii inventate precum solutii de curatare “minune”, regenerari, spalari.
Singura solutie testata si 100% functionala pentru rezolvarea problemelor de mai sus este anularea filtrului de particule din SOFT (calculator masina) si FIZICA (eliminarea sau spargerea lui). In urma acesteia nu vor mai exista nici un fel de probleme cu privire la acel filtru de particule pe parcursul vietii automobilului.

Ce este remaparea ECU:

Face referire la modificarea parametrilor de baza din ECU (Engine Control Unit) in vederea obtinerii unor performante marite incepand de la 5 - 40 de procente in functie de motorizare. Aceasta operatiune consta in copierea softului original, modificarea informatiilor de baza prin intermediul unor soft-uri speciale iar apoi rescrierea acestuia mai exact reprogramarea chip-ului EPROM sau Flash . Aceasta modificare se face diferit in functie de caz unde este posibil se face prin mufa OBD (on board diagnose) a masinii, pe BDM prin conectarea la pinii calculatorului de injectie sau (chiptuning clasic) prin dezlipire, citire, scriere apoi lipire a chip-ului de pe placa de baza a calculatorului de injectie.

Remapare / Tuning / Resoftare ECU
Toti acesti termeni sunt folositi pentru a descrie acelasi lucru. Motoarele moderne au un sistem de management electronic care controleaza alimentarea. Acest lucru este condus de catre creierul motorului – ECU (Engine Control Unit). Atunci când a?i accelerat, ECU decide cât de mult combustibil si aer se amesteca, cat intra in cilindru si se aprinde.
Creste sau scade consumul atunci cand utilizam o harta modificata in ECU?
In urma modificarii hartii , consumul mediu de combustibil se pastreaza, ba chiar poate sa scada cu 0,5-1l/100km.Intrebarea fireasca este: cum maresti puterea, si consumul se pastreaza sau chiar scade ?Simplu, randamentul motorului creste dupa tuning si de exemplu la 2000 de ture nu mai ai 200 Nm si 60CP ca ai 240 Nm si 70 CP.

Pentru detalii va rugam sa ne contactati!

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

PLATA

  • - Ramburs

Politica de retur

  • - Produsul nu se poate returna.
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga review