Anulare filtru de particule (DPF OFF), Resoftare ECU
-
Produs:Nou, Fără garanție
-
Numar articol:170148019
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:1,00 Leu
-
Anuntul a expirat la:11.07.2019, 08:46
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
-
Nu ai gasit ce cautai?
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Anularea filtrului de particule DPF/FAP (DPF OFF)
Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme
mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de
exemplu:
- pierdere de putere prin post injectie;
- distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie;
- erori pe bord, becuri aprinse, regim de avarie
- limitare turatii maxim 3000 rpm si viteza maxima redusa
- fum negru etc.
- costuri enorme pentru inlocuire filtru DPF/FAP
- bani si timp pierdut cu alte solutii inventate precum solutii de
curatare “minune”, regenerari, spalari.
Singura solutie testata si 100% functionala pentru rezolvarea
problemelor de mai sus este anularea filtrului de particule din
SOFT (calculator masina) si FIZICA (eliminarea sau spargerea lui).
In urma acesteia nu vor mai exista nici un fel de probleme cu
privire la acel filtru de particule pe parcursul vietii
automobilului.
Ce este remaparea ECU:
Face referire la modificarea parametrilor de baza din ECU (Engine
Control Unit) in vederea obtinerii unor performante marite incepand
de la 5 - 40 de procente in functie de motorizare. Aceasta
operatiune consta in copierea softului original, modificarea
informatiilor de baza prin intermediul unor soft-uri speciale iar
apoi rescrierea acestuia mai exact reprogramarea chip-ului EPROM
sau Flash . Aceasta modificare se face diferit in functie de caz
unde este posibil se face prin mufa OBD (on board diagnose) a
masinii, pe BDM prin conectarea la pinii calculatorului de injectie
sau (chiptuning clasic) prin dezlipire, citire, scriere apoi lipire
a chip-ului de pe placa de baza a calculatorului de injectie.
Remapare / Tuning / Resoftare ECU
Toti acesti termeni sunt folositi pentru a descrie acelasi lucru.
Motoarele moderne au un sistem de management electronic care
controleaza alimentarea. Acest lucru este condus de catre creierul
motorului – ECU (Engine Control Unit). Atunci când a?i accelerat,
ECU decide cât de mult combustibil si aer se amesteca, cat intra in
cilindru si se aprinde.
Creste sau scade consumul atunci cand utilizam o harta modificata
in ECU?
In urma modificarii hartii , consumul mediu de combustibil se
pastreaza, ba chiar poate sa scada cu 0,5-1l/100km.Intrebarea
fireasca este: cum maresti puterea, si consumul se pastreaza sau
chiar scade ?Simplu, randamentul motorului creste dupa tuning si de
exemplu la 2000 de ture nu mai ai 200 Nm si 60CP ca ai 240 Nm si 70
CP.
Pentru detalii va rugam sa ne contactati!
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.