Branding de tara. Romania - Natalia Cimpoca, Emilian M. Dobrescu, Vladimir Alexandru Chira, Lucian Trasa
Livrare gratuita la comenzile de 125 lei
-
Produs:Nou, Fără garanție, Cu factură
-
Numar articol:221798745
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:
25,00 Lei21,25 Lei -
Anuntul a expirat la:26.04.2024, 09:41
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
SKU: 9789736494178
Specificatii
Brandingul de tara trateaza un
deziderat important legat de ceea ce trebuie facut pentru ca
produsul Romania si imaginea sa sa fie mai bine prezentate,
promovate si vandute in exterior.
Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului II al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandingul de tara din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, realizeaza un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.
Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si firescul unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Tinerii care in aceasta lucrare isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile, pot contribui cu succes la realizarea Proiectului national Un brand de tara pentru Romania.
Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului II al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandingul de tara din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, realizeaza un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.
Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si firescul unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Tinerii care in aceasta lucrare isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile, pot contribui cu succes la realizarea Proiectului national Un brand de tara pentru Romania.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Prin Curier rapid - 12 Lei in max. 2 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 18 Lei in max. 2 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare