Loialitate totala. Cum sa ob?ii devotamentul clien?ilor, Leena Rinne, Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn Moon
Livrare gratuita la comenzile de 400 lei
-
Produs:Nou, Garanție de la vânzatorul inițial, Cu factură
-
Numar articol:208705210
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:44,90 Lei
-
Anuntul a expirat la:29.03.2021, 22:18
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor, Leena
Rinne, Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn Moon Principiile prezentate
in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in
randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi
relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte.
Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte
de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi
este cel mai eficace indicator al succesului. Informatiile cuprinse
in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in
care activezi, de la sanatate pana la guvern, de la sectorul
nonprofit pana la cel privat. Cartea cuprinde 11 puternice
?adunari? de echipa ? sesiuni scurte, cu un tel precis. Acestea se
concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti
baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula
repetabila, usor de aplicat, cu rezultate demonstrate in sectorul
relatiilor cu clientii. Daca interactionezi direct cu clientii, in
interiorul sau in exteriorul unei organizatii, te numeri printre
cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum.
Poti lucra intr-un call center, intr-un magazin sau intr-o filiala,
ori in finante, vanzari, marketing, productie sau IT. Oricare ar fi
locul tau de munca sau postul pe care il ocupi, ai de-a face cu
clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care
vor avea un impact major asupra loialitatii acestora. De asemenea,
daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii, ai ocazia de
a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in
randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale
isi poate asuma sistematic, in mod voluntar, responsabilitatea de a
creste fidelitatea clientilor. De aceea, este esential sa aplici tu
insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile
care garanteaza atingerea scopurilor propuse.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Drobeta-Turnu Severin
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.