Inlocuire Geam Sticla Samsung I9500 Galaxy S4 Albastru
Livrare gratuita la comenzile de 500 lei
-
Produs:Nou, Ofer garanție, Cu factură
-
Numar articol:178710552
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:156,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:14.03.2018, 17:18
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Inlocuire Geam Sticla la Touchscreen Display LCD Samsung I9500
Galaxy S4 Albastru .De ce noi?Pentru ca reconditionam display-uri
folosind procese, procedee si utilaje similare celor folosite de
producatori. Pentru ca iti oferim garantia produsului
reconditionat, ca o confirmare a calitatii serviciilor. Si nu
in ultimul rand, pentru ca dispunem de personal calificat si
certificat.Serviciu cu LCD la schimb* *Preturile includ TVA;
Pret valabil prin lasarea cu titlu gratuit al display-ului cu
geamul spart, la schimb, acesta trebuind sa fie perfect functional,
fara dungi, ciobit, pete negre, pixeli nefuctionali, urme se socuri
mecanice.In cazul in care display-ul corespunde descrieri de mai
sus si avem produs asemanator in stoc, cu geamul inlocuit, la
cererea clientului inlocuirea se poate face pe loc.(Atentie!!!
Numai daca avem lcd-ul pe stoc)In cazul in care LCD-ul display-ul
este afectat si nu poate fi reparat, se vor aplica preturile
aferente inlocuirii display-ului fara LCD la schimb.Perioada medie
de REPARARE: 2-3 zile lucratoare; Perioada maxima de reparare:
7 zile lucratoareServiciu fara LCD la schimb** *Preturile
includ TVA si este pretul display-ului pe care il puteti
achizitiona de la noi ( ex aici ) + manopera aferenta. ( Pret
informativ inlocuire montaj display Samsung I9500 Galaxy S4
Albastru aici )Perioada medie de REPARARE: aproximativ 40 min ;
Perioada maxima de reparare: 2 zile lucratoare.Informatii: -
Clientul este de acord ca produsul lasat in vederea reparatiei de
inlocuire LCD este in afara garantiei oferita de producator (sticla
sparta a LCD-ului insemnand soc mecanic), iar inlocuirea
display-ului defect este facuta cu un display reconstruit in
totalitate, in Romania, prin procedee speciale de reconstructie,
similare producatorilor.- Compania Noastra garanteaza
utilizatorului ca, in cazul defectarii in conditii normale de
utilizare a display-ului, pe perioada de garantie de 60 zile
calendaristice, acesta va fi reparat gratuit.- Se acorda garantie
doar la reparatia efectuata. Garantia oferita se pierde in cazul in
care se constata socuri mecanice, contact cu lichide, zgarieturi
asupra sticlei. Clientul nu va avea pretentii (reclamatii)
ulterioare de orice natura asupra starii in care a lasat/trimis
aparatul (cu sau fara accesoriile aferente, softuri, etc) spre a fi
inlocuit display-ul, avand in vedere faptul ca o constatare
completa in momentul prezentarii aparatului nu este posibila, ci
doar in cadrul unitatilor service partenere, ori la sediu nostru.-
In acest sens firma nu isi asuma raspunderea pentru defectele
ascunse ale produsului care nu au fost prezentate in mod
intentionat sau neintentionat de catre client, si aduce la
cunostinta clientului ca interventia avuta este doar de
inlocuire a display-ului, iar clientul este de acord ca pot exista
eventualele costuri suplimentare care i se vor comunica de catre
unitatile service acreditate, in vederea acceptarii.- Inlocuirea
geamului/display-ului se poate face la sediul nostru sau contra
cost prin curier rapid, iar transportul costa 20RON daca
operatiunea de schimbare a LCD-ului este efectuata, dar ca, in
cazul in care acesta nu este efectuat se va percepe o taxa de
40 RON, reprezentand cheltuieli de transport.- Prin lasarea
terminalului in vederea inlocuirii display-ului spart, clientul a
luat la cunostinta ca exista posibilitatea ca datele software
(aplicatii, Google, iStore, agenda, etc) sa fie pierdute, caz in
care recomandam insistent un back up complet al telefonului,
compania neputand fi facuta raspunzatoare pentru orice fel de dauna
directa sau indirecta adusa prin lasarea aparatului in punctul de
colectare.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
-
Atentie!! Produsul este trimis doar dupa Confirmare Telefonica, prin Urgent Cargus Oriunde in Tara. Program Luni - Vineri 10:30 - 18:00.
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.