Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

Cartela SIM (cu numar nou) Digi PrePay cu 2 euro optiune

Livrare gratuita la comenzile de 500 lei

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Specificatii

MANUAL DE UTILIZARE CARTELA DIGI 1. Cartela Digi Cartela Digi îti ofera acces imediat la serviciul prepaid, odata cu activarea cartelei la reteaua 3G Digi Mobil. Cu acest pachet prepaid primesti un numar de telefon aferent retelei 3G Digi Mobil. Cartela contine un credit initial conform ofertei în vigoare la data activarii cartelei. Creditul este exprimat în Euro, fara TVA si se consuma în functie de apelurile efectuate. NOTĂ: Este interzisa redirectionarea cu titlu oneros prin intermediul serviciului prepaid a traficului generat de catre un tert. În situatia în care se va constata redirectionarea cu titlu oneros prin intermediul serviciului prepaid a traficului generat de catre un tert, RCS & RDS va putea restrictiona accesul la serviciul prepaid respectiv, va putea modifica conditiile de furnizare a serviciului fara o notificare prealabila si fara a fi obligat la plata de despagubiri. 2. Acces la numarul de urgenta 112 Utilizatorul Cartelei Digi poate apela gratuit numarul de urgenta 112. În cazul apelarii serviciului de urgenta 112 este transmisa administratorului sistemului national unic pentru apeluri de urgenta informatia de localizare a apelantului, în conformitate cu prevederile legale privind organizarea si functionarea sistemului national unic pentru apeluri de urgenta. 3. Activarea cartelei Pentru punerea în functiune a Cartelei Digi trebuie sa introduci cartela USIM într-un telefon mobil 3G. Porneste telefonul si tasteaza codul PIN urmat de tasta OK. Activarea initiala a cartelei se poate face: • prin initierea unui apel la *777, fara sa fie necesara efectuarea convorbirii sau • direct, prin alegerea unei optiuni la *110# Efectuarea primului apel se poate face în momentul în care pe ecranul telefonului a aparut codul retelei Digi Mobil. Puteti activa orice Optiune conform punctului 5 (Activare Optiuni) în functie de creditul disponibil sau puteti folosi cartela pentru apelare sau trimitere SMS, la tarifele precizate la punctul 3 (Tarife valabile fara activarea unei Optiuni). Servicii disponibile pentru Cartela Digi: • apeluri nationale si internationale; • transmiterea si primirea de SMS-uri; • redirectionare apel; • serviciul de internet mobil. Servicii indisponibile pentru Cartela Digi: • apel video; • mesagerie vocala; • roaming international. Serviciul de telefonie mobila permite afisarea automata a identitatii liniei apelate si care apeleaza. Pentru a initia si primi apeluri, telefonul tau mobil trebuie sa fie deschis si conectat la reteaua Digi Mobil. Pe teritoriul României poti efectua apeluri nationale si internationale în limita creditului disponibil si poti fi apelat la numarul tau de telefon Digi Mobil. Serviciul poate fi folosit în acoperirea retelei Digi Mobil. Pentru informatii detaliate despre aria de acoperire consulta pagina www.rcs-rds.ro 4. Creditul – perioada de valabilitate si perioada de gratie a creditului Perioada activa a creditului Creditul initial poate fi consumat conform ofertei în vigoare la data activarii cartelei. Pe parcursul perioadei active, poti efectua convorbiri nationale si internationale în limita creditului existent. Când reîncarci, perioada activa existenta a creditului nu se cumuleaza cu noua perioada activa oferita de noua reîncarcare. Perioada de gratie a creditului Perioada de gratie a creditului initial este în conformitate cu oferta în vigoare la data activarii cartelei. Aceasta perioada de gratie urmeaza perioadei active. Pe parcursul perioadei de gratie poti fi apelat si poti apela doar numere gratuite. Creditul neconsumat în perioada activa se pastreaza în perioada de gratie. Pentru a putea folosi creditul ramas, trebuie sa reîncarci. Creditul poate fi reîncarcat oricând pe parcursul perioadei active si/sau pe parcursul perioadei de gratie. Creditul este valabil pentru o perioada de 90 zile, timp în care poate fi consumat pentru convorbiri si SMS-uri si are o perioada de gratie de 180 zile, timp în care poti fi apelat. În perioada de valabilitate poti activa oricare dintre optiuni. Perioada de valabilitate a optiunii este de o luna. În cazul în care ai efectuat anterior încarcari de credit fara activari de optiuni, perioada de valabilitate a optiunii nou activate nu depaseste data la care expira perioada de valabilitate ramasa pentru creditul încarcat.ilitate în stare Destinatie Apeluri Voce Tarife (Euro, fara TVA) În reteaua fixa Digi Tel si mobila Digi Mobil 0,015 Catre alte retele fixe si mobile nationale 0,015 Catre principalele retele fixe din UE, SUA, Canada si China 0,015 Catre principalele retele de telefonie mobila din UE 1: Bulgaria,Austria, Marea Britanie, Italia, Germania, Franta, Ungaria, Spania, Grecia, Cipru, Olanda, Portugalia, Polonia, Danemarca, Irlanda, Suedia, Republica Ceha, Finlanda, Letonia, Lituania, Malta, Norvegia 0,04 Catre principalele retele de telefonie mobila din UE 2: Slovenia, Belgia, Luxemburg, Slovacia, Islanda, Estonia, Elvetia, Insulele Canare, Insulele Azore, Insula Madeira, Insula Martinica, Guiana Franceza, Guadelupa, Reunion, Gibraltar, Lichtenstein si Croatia 0,06 Catre retelele mobile Digi Mobil Italia si Spania 0,03 Catre principalele retele de telefonie mobila din S.U.A., Canada si China 0,05 Destinatie SMS Tarife (Euro, fara TVA) În reteaua mobila Digi Mobil 0,015 Catre alte retele mobile nationale 0,02 Catre principalele retele mobile din UE, SUA, Canada si China 0,07 Catre retelele mobile Digi Mobil Italia si Spania 0,03 5. Taxare Taxarea apelurilor de voce se face la 60 secunde indivizibile indiferent daca este activata o extra optiune sau se consuma doar credit. Unitatea de taxare pentru internet mobil este kilobit-ul. La expirarea creditului sau a beneficiilor extraoptiunii active clientul poate doar sa primeasca apeluri si/sau sms-uri. La expirarea creditului sau a beneficiilor extraoptiunii active internetul mobil se sisteaza pâna la o noua reîncarcare sau/si activare extraoptiune. 6. Reîncarcarea contului prepaid Reîncarcarea contului prepaid al Cartelei Digi se poate face direct pe telefonul mobil: • in magazinele Digi si ale partenerilor autorizati • prin plata cu cardul direct pe site-ul: www.rcs-rds.ro/reincarca 7. Activare optiuni Apeleaza *110# alege ramura Activeaza Optiuni si alege Optiunea dorita. Se pot activa simultan oricare doua optiuni de voce, în orice combinatie, cu efect din ziua activarii. Aceasta expira la ora 24 a ultimei zile din luna calendaristica (exemplu: Daca optiunea se activeaza pe data de 19 octombrie, indiferent de ora – aceasta va expira pe data de 18 noiembrie la ora 23:59). Ultima optiune aleasa se reactiveaza automat la expirare, daca exista credit suficient. Activarea Optiunilor se poate face oricând, cu efect din aceeasi zi. Beneficiile se consuma în ordinea cronologica a activarii. În cazul în care se combina optiuni cu minute nelimitate în reteaua Digi Mobil cu optiuni cu minute nationale, minutele în reteaua Digi Mobil se consuma cu prioritate, înaintea celor nationale incluse. Optiunea Extra Net se poate activa doar împreuna cu o optiune de voce. Poti activa simultan doua optiuni Extra Net 1 GB. 8. Modificare optiuni Poti modifica optiunile alese în orice moment. Modificarea se realizeaza prin dezactivarea optiunii anterioare si alegerea unei noi optiuni. Beneficiile obtinute anterior la cumpararea optiunii vechi se pastreaza si se pot consuma în termenul de valabilitate al acestora. 9. Dezactivare optiuni Clientii pot dezactiva optiunile în orice moment doresc. Prin dezactivare se anuleaza comanda pentru reactivare din alocatorul de optiuni. Beneficiile obtinute anterior la cumpararea optiunii se pastreaza si se pot consuma în termenul de valabilitate al acestora. 10. Restrictionare servicii în cazul redirectionarii traficului Frauda este definita ca fiind orice comunicatie de voce, SMS, fax sau date realizata prin utilizarea Cartelei Digi, a retelei si/sau a echipamentelor RCS & RDS care nu este realizata în interes propriu sau care este realizata în scopul obtinerii de avantaje materiale, în scop comercial, inclusiv în cazul oricarei vânzari a serviciului, redirectionari a serviciului, precum si în cazul provocarii de daune RCS&RDS sau unor terti sau daca scopul ori efectul realizarii comunicatiei este generarea unor deranjamente în reteaua RCS&RDS sau a altor operatori ori producerea unor prejudicii societatii RCS&RDS sau altor persoane. De asemenea se considera apeluri frauduloase acele apeluri cum ar fi, dar fara a se limita la: apelurile de tranzit si/sau apelurile initiate din orice sursa, alta decât Utilizatorul (cum ar fi, dar fara a se limita la, retele nationale sau internationale), apelurile de tranzit terminate în alta retea decât a Utilizatorului (nationala sau internationala), apelurile cu identitate incompleta, partial sau total modificata ori mascata, generarea unui volum mare de apeluri/minute din reteaua RCS&RDS, catre alte retele, utilizarea serviciului de telefonie în scop comercial, inclusiv realizarea unor activitati de call center, promovare sau vânzare de produse ori servicii prin telefon, sondaje sau oricarei altei activitati care presupun realizarea unui volum mare de apeluri. Daca RCS&RDS identifica o frauda sau daca primeste o reclamatie de frauda de la un alt operator cu care RCS&RDS este interconectat, RCS&RDS are dreptul sa suspende de îndata furnizarea serviciului. 11. Încetarea furnizarii serviciilor RCS & RDS poate înceta furnizarea serviciilor în urmatoarele situatii: a) Beneficiarul încalca oricare dintre obligatiile prevazute în Manualul de utilizare a Cartelei Digi; b) Beneficiarul prejudiciaza securitatea sistemului sau încearca în mod repetat (cu sau fara succes) furnizarea sau obtinerea de informatii care nu au un caracter public, indiferent daca acestea sunt din retelele RCS & RDS sau apartin altor retele interconectate cu orice reteaua operata de RCS & RDS sau daca Beneficiarul comite folosind serviciile RCS & RDS acte sau fapte de natura penala, contraventionala sau care contravin ordinii publice ori bunelor moravuri; c) Beneficiarul a realizat o frauda prin încalcarea clauzelor prevazute în cuprinsul prezentului Manual ori prin încalcarea dispozitiilor legale în vigoare; d) Existenta unor indicii cu privire la utilizarea serviciului de telefonie mobila în scopul obtinerii unor avantaje materiale pentru sine sau pentru altul, scopul mediat al efectuarii apelului fiind reprezentat de dobândirea unor beneficii de orice natura ca urmare a înregistrarii de trafic în alte retele de telefonie si nu de utilizarea serviciului de telefonie potrivit nevoilor normale de comunicare, cu buna credinta, pentru apelarea utilizatorilor altor retele în scopul efectuarii convorbirilor telefonice. e) Expirarea perioadei de gratie a Cartelei Digi. 12. Servicii suplimentare 12.1. Asistenta clienti Pentru informatii despre serviciile de comunicatii mobile 3G Digi Mobil prepaid, apeleaza urmatoarele numere de telefon: 031 400 7777 sau *777 (numar disponibil doar în reteaua mobila Digi Mobil). 12.2. Mesaje scrise (SMS) Cartela Digi îti ofera posibilitatea de a transmite mesaje scrise (SMS), cu ajutorul telefonului mobil. Tarifarea SMS-urilor se va face pentru fiecare segment de 160 de caractere. Vei putea transmite mesaje în: • reteaua Digi Mobil; • retelele nationale si internationale de telefonie mobila, care permit receptionarea mesajelor scrise de la clientii altor operatori. 12.3. Verificare credit (controlul costurilor) Cu serviciul Controlul Costurilor poti afla oricând cât ai vorbit de pe cartela ta prepaid si ce credit ti-a mai ramas. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi serviciul USSD apeland *110# si sa alegi din meniul “Credit si Consum”, optiunea “Verifica Credit”. Astfel vei putea afla valoarea estimata, fara TVA, a convorbirilor efectuate de pe numarul tau de telefon. 12.4. Redirectionare apel Poti redirectiona apelurile tale telefonice catre alt numar direct din setarile telefonului, în situatiile de mai jos: • când telefonul este inchis sau nu este în aria de acoperire; • când nu raspunde. 12.5. Acces internet mobil Cartela Digi îti ofera flexibilitate în navigarea pe internet, indiferent de locul în care te afli. Vei beneficia de conectare imediata, mobilitate completa si viteza de acces pe tehnologie HSDPA de pâna la 21,6 Mbps. Serviciul de internet mobil este disponibil doar prin alegerea si activarea unei optiuni din grila comerciala, pentru utilizarea acestuia în acoperirea Digi Mobil. Verifica harta de acoperire a retelei Digi Mobil 3G pe www.rcs-rds.ro . Conectarea la serviciul de internet mobil se va face utilizând APN-ul «prepaid». Dupa consumarea întregului trafic alocat prin optiunea aleasa, serviciul de internet mobil se restrictioneaza. Serviciul poate fi utilizat din nou prin activarea unei noi optiuni sau la reactivarea ultimei optiuni alese. 12.6. Înlocuirea cartelei SIM În cazul în care cartela SIM se strica, aceasta poate fi înlocuita în oricare din magazinele Digi Mobil. Prima înlocuire a cartelei este gratuita. Orice înlocuire ulterioara este taxata cu 5 lei, TVA inclus. 13. Proceduri de masurare si gestionare trafic RCS & RDS desfasoara o serie de proceduri si activitati in scopul asigurarii unei bune functionari a retelei si serviciilor, inclusiv prin analizarea intensitatii traficului si a disponibilitatii retelei, serverelor si aplicatiilor. Calitatea serviciilor poate fi afectata negativ in cazul depasirii capacitatilor de trafic în reteaua proprie sau în retelele operatorilor cu care RCS & RDS este interconectat, prin depasirea capacitatilor de transport (link-uri) sau a capacitatilor de procesare a traficului in nodurile retelei proprii sau ale altor operatori (servere si aplicatii). Cauzele aparitiei acestor fenomene sunt multiple iar metodele de evitare disponibile sunt aplicate dupa caz, prin derularea unor proceduri si/sau activitati specifice. Un obiectiv important este evitarea sau reducerea efectelor negative ale incidentelor din reteaua proprie (defectiuni hardware, erori software). In acest scop se desfasoara: • activitati permanente de monitorizare a disponibilitatii retelei, a serverelor si aplicatiilor; • masuri proactive de asigurare a rutelor alternative pentru rerutarea traficului in cazul aparitiei unui incident; • proceduri reactive de interventie si rezolvare a incidentelor, inclusiv prin asigurarea de resurse de rezerva; • masuri de prevenire a aparitiei unor incidente (teste, verificari, înlocuirea unor componente sau sisteme, modificari de configuratie, modernizare). Obiectivul complementar este evitarea sau reducerea efectelor negative ale incidentelor din retelele operatorilor cu care RCS & RDS este interconectat. In acest scop se desfasoara: • activitati permanente de monitorizare a disponibilitatii retelei pe segmentele de interconectare (legaturi, interfete, semnalizare); • masuri proactive de asigurare a unor rute alternative, inclusiv prin alti operatori, pentru rerutarea traficului. Depasirea temporara a valorilor normale de trafic este posibila la nivel local sau national in unele situatii (evenimente). Pentru evitarea acestor situatii se utilizeaza urmatoarele metode: • activitati permanente de monitorizare a modului de deservire a traficului, inclusiv prin masurarea unor parametri privind intensitatea traficului si performanta aplicatiilor; • masuri proactive de prevenire a depasirii capacitatii maxime a unor segmente de retea, servere sau aplicatii, prin optimizarea utilizarii resurselor si asigurarea rezervelor de capacitate; • cresterea progresiva a capacitatilor retelei, serverelor si aplicatiilor in concordanta cu necesitatile curente si a estimarilor de trafic, precum si asigurarea rezervei de capacitate. Activitatile de monitorizare mentionate anterior au caracter permanent si sunt realizate cu ajutorul sistemelor de management ale retelei care realizeaza colectarea, procesarea initiala si prezentarea datelor referitoare la: • disponibilitatea resurselor hardware si software, prin analiza mesajelor si alarmelor colectate de catre sistemele de management (message/alarm handling); • intensitatea traficului deservit pentru legaturile interne si pentru legaturile cu alti operatori; • gradul de utilizare a resurselor din reteaua proprie (servere, procesoare, interfete, etc); • disponibilitatea si performanta unor aplicatii critice care asigura stabilirea legaturilor telefonice si interconectarea cu alte retele, rutarea pachetelor de date, functiile de autentificare, mobilitate si roaming in reteaua mobila, aplicatiile pentru servicii inteligente si mesagerie. 14. Informatii utile Daca: • telefonul tau mobil afiseaza mesajul “Verificati cartela” sau “Introduceti SIM” sau “Eroare cartela” asigura-te ca ai introdus corect cartela USIM conform indicatiilor din manualul de utilizarea telefonului mobil; cartela USIM prepaid poate fi utilizata în toate telefoanele mobile 3G care au activata functia 3G/UMTS, cu exceptia celor care sunt blocate pe o alta retea decât reteaua Digi Mobil; • doresti sa activezi codul PIN – codul PIN initial este “1234”; • ai activat codul PIN si telefonul tau mobil 3G afiseaza “Cartela USIM blocata” sau “Introdu codul PUK” - înseamna ca ai introdus trei coduri PIN gresite si/ sau cartela USIM s-a blocat; în acest moment trebuie sa introduci codul PUK; daca introduci 10 coduri PUK gresite, cartela USIM se blocheaza definitiv si nu mai poate fi folosita. Apeleaza serviciul clienti, la numarul 031 400 7777 sau *777 (numar disponibil în reteaua mobila 3G Digi Mobil) în momentul în care te confrunti cu orice alte situatii care pun în dificultate utilizarea Cartelei Digi. 15. Portabilitate Portabilitatea numerelor de telefon este un drept al utilizatorilor, de care acestia pot beneficia, la cerere. Portabilitatea implica automat terminarea contractului cu operatorul curent, în conformitate cu clauzele de reziliere prevazute în cadrul acestuia. Dupa ce te-ai asigurat de respectarea conditiilor contractuale fata de actualul furnizor de servicii de telefonie, poti porta orice numar doresti prin formularea unei Cereri de portare. Poti sa vii cu orice numar de telefon mobil în reteaua de telefonie Digi Mobil, fara nici o taxa de portare. Costurile vor fi acoperite în întregime de RCS & RDS. Portarea unui numar de telefon mobil se poate realiza în maxim 3 zile lucratoare de la data depunerii cererii de portare. Numarul de telefon se poate porta ori de câte ori este necesar, nu exista o limitare a numarului de portari într-o perioada determinata de timp. Apelurile efectuate de tine catre numere portate vor fi notificate printr-un ton distinctiv care se va auzi înainte de tonul normal de apel. Cei care te vor apela pe tine, vor auzi si ei acelasi ton. Pentru a afla din ce retea face parte numarul de telefon acceseaza www.portabilitate.ro sau adreseaza-te oricarui operator de telefonie prin centrele de relatii cu clientii. Tariful pentru apelurile catre numerele portate în reteaua RCS & RDS va fi cel corespunzator apelurilor în retea. Pentru apelul catre un numar RCS & RDS portat într-o alta retea se va aplica tariful unui apel catre alte retele. Pentru a porta numarul RCS & RDS la un alt furnizor este necesar sa contactezi furnizorul respectiv si sa formulezi o cerere. 16. Termen de conectare initiala Activarea serviciului de telefonie mobila se realizeaza la data activarii Cartelei Digi. Daca Beneficiarul a optat pentru portarea în reteaua RCS & RDS a unui numar de telefon dintr-o alta retea de telefonie mobila, activarea serviciului se va face numai în momentul finalizarii cu succes a procesului de portare potrivit actelor normative aplicabile. 17. Remedierea deranjamentelor si a incidentelor la activare În cazul nefunctionarii oricarui serviciu si/sau in cazul intervenirii oricarei disfunctionalitati in procesul de activare a serviciului, RCS & RDS va remedia eventualele defectiuni/disfunctionalitati reclamate de catre client, la Departamentul Relatii Clienti în cel mult 48 ore, cu exceptia situatiilor aflate în afara controlului RCS & RDS. 18. Solutionarea reclamatiilor RCS & RDS va pune la dispozitia clientilor sai urmatoarele modalitati de preluare si solutionare a sesizarilor formulate de catre acestia: Telefonic: Serviciu disponibil 7/7 zile, 24/24 ore prin apelarea urmatoarelor numere de telefon (tarif standard): • 03XX-400 401 – Serviciul Tehnic disponibil pentru serviciile de Internet, Telefonie Mobila/Fixa, CATV (unde xx reprezinta prefixul de judet); • 031 400 4401 pentru Bucuresti • 03XX-400 414 – Informatii Comerciale disponibile pentru serviciile de Internet, Telefonie Mobila/ Fixa, CATV (unde xx reprezinta prefixul de judet); • 031 400 4414 pentru Bucuresti Acces direct: În punctele de prezenta RCS & RDS din localitatea dumneavoastra, de luni pâna vineri în intervalul orar 09.00 - 18.00. E-mail: clienti@rcs-rds.ro Web Site: Completând formularul diponibil pe pagina: www.rcs.ro la sectiunea servicii/formular de contact. Sesizarile dumneavoastra vor fi preluate, înregistrate si înaintate catre departamentele competente din cadrul companiei RCS & RDS. Reprezentantii acestor departamente se vor asigura de o solutionare în conformitate cu termenele contractuale si prevederile legale, termenul maxim de solutionare a reclamatiei fiind de 30 de zile de la înregistrarea sesizarii. Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat clientului prin intermediul datelor de contact comunicate (e-mail, telefon) într-un termen de maxim 7 zile de la solutionarea reclamatiei. În cazul nesolutionarii reclamatiei în termenul maximal, datorita efectuarii unor investigatii suplimentare determinate de complexitatea sesizarii, termenul maxim de solutionare a reclamatiei este de 90 de zile de la înregistrarea sesizarii; în acest caz termenul de informare a clientului asupra stadiului de solutionare este de 30 zile de la expirarea termenului initial de solutionare de 30 de zile. Cu exceptia situatiilor aflate în afara controlului RCS & RDS, în situatia în care termenul de raspuns nu este respectat, Beneficiarul poate solicita în scris despagubiri, într-un termen de 10 zile de la expirarea termenului de raspuns pentru solutionarea reclamatiilor. În masura în care reclamatia transmisa este justificata, despagubirile vor fi acordate prin corectia creditului sau a extraoptiunii.. Clientul are totodata posibilitatea - în cazul nesolutionarii pe cale amiabila a litigiului - sa se adreseze Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare în Comunicatii ANCOM (Bucuresti, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, e-mail: ancom@ancom.org.ro, website: www.ancom.org.ro, fax: 0372.845.402), Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor sau se poate adresa instantei judecatoresti competente. 19. Serviciul de informatii privind abonatii / Registrul privind abonatii Odata cu achizitionarea Cartelei Digi Mobil sau pe parcursul utilizarii serviciilor, Beneficiarul poate opta pentru includerea datelor cu caracter personal ( nume, prenume, adresa si numar de telefon) în baze de date, în vederea furnizarii de servicii de informatii privind abonatii sau de registre ale abonatilor, servicii furnizate de catre RCS & RDS sau de catre alti furnizori ai unor astfel de servicii. Manifestarea acordului Utilizatorului cu privire la publicarea acestor date se realizeaza doar în reprezentantele/ magazinele Digi. 20. Prelucrarea datelor cu caracter personal I. Definitii: Operator: RCS&RDS S.A. str. Dr.Staicovici nr.75, Forum 2000 Building, Faza I, et.2, sector 5, Bucuresti, inregistrat la Registrul Comertului sub nr.J40/12278/1994, CUI 5888716, inregistrat sub nr. 15643 in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal; Date cu caracter personal- inseamna, conform legislatiei aplicabile,orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatiil sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale.Pot intra in aceasta categorie:numele,prenumele,domiciliul/resedinta, cetatenia, codul numeric personal, toate celelalte date mentionate in actul cu care se legitimeaza Utilizatorul, adresa de email, numerele de telefon, toate informatiile din orice document semnat cu Operatorul, inclusiv din contractele privind furnizarea de produse si servicii, semnatura, imaginea, vocea, convorbirile telefonice cu Operatorul, orice alte documente si informatii, inclusiv cele financiare, bancare, fara limitare, si cele care trebuie/va fi necesar sa fie prelucrate de Operator conform legii, unui act de autoritate, fara limitare, care ii devin disponibile Operatorului, pe durata relatiei contractuale dintre Operator si Utilizator; Prelucrarea datelor cu caracter personal-orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.II. Scopurile in care se face prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi:evidenta si executarea oricaror contracte/documente semnate intre Operator si Utilizator, reclama, marketing (direct), publicitate, loterii publicitare, statistica, colectare debite/recuperare creante, raportari catre societatile din grup si/sau catre autoritatile de supraveghere din Romania si/sau strainatate, managementul portofoliului si al riscului, supraveghere video, prevenirea fraudelor si spalarii banilor, combaterea finantarii terorismului, furnizarea de servicii si produse de comunicatii electronice si promovarea acestora in orice medii inclusiv pe baza datelor cu caracter personal furnizate de Utilizator, trimitere de comunicari, evaluarea comportamentului Utilizatorului in mediile online, inclusiv in baza datelor cu caracter personal furnizate, testare, dezvoltare, utilizare de noi servicii si produse inclusiv din aria comunicatilor electronice, intocmirea de registre ale abonatilor, stocare de baze de date in Romania si/sau in strainatate), realizarea oricaror cerinte privind activitatea Operatorului si/sau interesele sale de afaceri.III. Persoanele vizate sunt: Utilizatorul, imputernicitul acestuia si orice alte persoane fizice ale caror date cu caracter personal ajung in orice mod la Operator, pe durata relatiei contractuale dintre Operator si Utilizator. Utilizatorul ii garanteaza Operatorului faptul ca a obtinut in prealabil acordul expres si neechivoc pentru prelucrare al celorlalte persoane fizice ale caror date cu caracter personal devin disponibile Operatorului, Operatorul fiind exonerat de orice raspundere si de plata unor compensatii, despagubiri in acest sens.IV. Destinatarii datelor pot fi:persoanele vizate, reprezentantii persoanei vizate, autoritatile si institutiile publice (oricare ar fi denumirea) din Romania si/sau strainatate, potrivit legii, instantele judecatoresti si/sau arbitrale din Romania si/sau strainatate, potrivit legii, angajatii, colaboratorii Operatorului din Romania si/sau strainatate, societati de colectare a debitelor ori de recuperare creante din Romania si/sau din strainatate, orice alt partener contractual/necontractual al Operatorului din Romania si/sau din strainatate, inclusiv imputernicitii Operatorului din Romania si/sau din strainatate. V. Perioada estimata pentru prelucrarea datelor cu caracter personal V.1.Operatorul va efectua prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru realizarea scopurilor evidentiate la art.II, pe durata derularii contractelor semnate cu Utilizatorul, plus o perioada de 7 ani, pentru desfasurarea activitatii curente a Operatorului/realizarea intereselor legitime ale Operatorului, cu exceptia cazurilor cand prin lege se prevede alt termen, caz in care se va aplica acel termen.V.2. Datele de trafic sunt prelucrate pe durata contractelor semnate cu Utilizatorul, cat si pe o durata de 3 ani de la data incetarii acestora, cu exceptia situatiilor cand legea prevede un alt termen, caz in care se va aplica acel termen. VI. Transferul de date cu caracter personal in strainatate.VI.1. Operatorul va putea transfera date cu caracter personal si in afara Romaniei/UE si al Zonei Economice Europene, ca urmare sau in scopurile aratate la art.II ori pentru executarea unui contract incheiat intre persoanele vizate si Operator sau pentru incheierea ori executarea unui contract incheiat ori ce se va incheia, in interesul persoanelor vizate, intre Operator si un tert. VI.2. Prevederile art.VI.1. se aplica corespunzator si datelor de trafic ale Utilizatorului si datelor de localizare, altele decat datele de trafic, care il privesc pe Utilizator. VII. Drepturile acordate persoanelor vizate. Conform legislatiei aplicabile, persoanele vizate beneficiaza de dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie (aceste trei drepturi putand fi exercitate prin cerere scrisa, datata si semnata, inaintata Operatorului de persoanele vizate, alaturi de copia actului de identitate, la adresa Operatorului din prezenta Declaratie), dreptul la informare, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. VIII. Operatiuni speciale.VIII.1.Operatorul poate prelucra: (i) urmatoarele date de trafic : durata apelurilor telefonice, volumul de trafic de date, data si ora apelului, reteaua de originare sau de terminare a apelului, numarul de telefon apelat, adresa IP, identificatorul SIM-ului, identificatorul telefonului, momentul conectarii la date, identificatorul adaptorului de retea, pozitionarea echipamentului terminal, pentru scopurile facturarii abonatilor si/sau stabilirii obligatiilor de plata pentru interconectare;(ii) datele de trafic aratate la subpct. (i), pentru scopurile comercializarii serviciilor sale si/sau furnizarii serviciilor cu valoare adaugata, numai in masura necesara si pe durata necesara comercializarii, respectiv furnizarii acestor servicii.VIII.2.Operatorul poate prelucra datele de localizare (aria geografica unde s-a efectuat traficul), altele decat cele de trafic in masura si pe durata necesara unui serviciu cu valoare adaugata, putand fi transmite catre un tert aceste date in scopul furnizarii serviciului cu valoare adaugata. VIII.3. Operatorul poate inregistra si stoca convorbirile telefonice cu Utilizatorul. IX.Diverse Prin activarea si utilizarea (respectiv introducerea cartelei Digi in telefonul mobil si conectarea la reteua Digi Mobil) Utilizatorul isi exprima in mod expres si neechivoc consimtamantul expres cu privire la prelucrarea de Operator a datelor cu caracter personal, inclusiv a datelor de trafic si de localizare. De asemenea, Utilizatorul intelege ca poate solicita Operatorului oricand sistarea prelucrarii datelor cu caracter personal, a datelor de trafic si a datelro de localizare, prin cerere scrisa, datata si semnata, adresata Operatorului la adresa din prezenta Declaratie, acest fapt, cat si exercitarea dreptului de opozitie putand conduce la imposibilitatea furnizarii serviciilor si produselor de Operator, cu exonerarea Operatorului de orice raspundere si de plata de compensatii, despagubiri in acest sens. Documentele care alcatuiesc contractul prin care este furnizat pachetul prepaid Digi Mobil sunt reprezentate de Manualul de utilizare a cartelei Digi, cartela SIM si ambalajul cartelei. Informatiile prezentante în acest material sunt valabile la data tiparirii lui. Pentru informatii actualizate, va rugam accesati www.rcs-rds.ro. Oferta valabila la 01 August 2017

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Constanta

  • - Predare personala in max. 2 zile lucratoare

  • - Prin Curier rapid - 19 Lei in max. 3 zile lucratoare

PLATA

  • - La predare
  • - Ramburs

Politica de retur

  • - Produsul nu se poate returna.
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga review