Format:20,5 x 26 cm An aparitie:2018 Nr. pagini:96 Autor:balan constanta corina andrei nicoleta stan cristina voinea
Clasa a ii a in Jocuri stiinte
(o oferta)Produse asemanatoare
Nr. pagini:112 Format:16,5 x 23,5 cm An aparitie:2018 Autor:aurelia arghirescu floarea ancuta nicoleta frumosu marilena-liliana nadrag
Format:20,5 x 26 cm An aparitie:2018 Nr. pagini:96 Autor:balan constanta corina andrei nicoleta stan cristina voinea
Clasa:clasa 2 Materie:matematica
Clasa:clasa pregatitoare Materie:matematica
Clasa:clasa 2 Materie:matematica
An publicare:2023 Brand:art Recomandat pentru:clasa a ii-a Subiect principal:matematica Limba:romana
Numar pagini:120 An publicare:2024 Dimensiune (mm):210 x 280 Subgen:carte auxiliara Recomandat pentru:clasa pregatitoare
Numar pagini:124 An publicare:2024 Dimensiune (mm):210 x 280 Subgen:carte auxiliara Recomandat pentru:clasa i
An publicare:2023 Dimensiune (mm):280 x 200 Recomandat pentru:clasa a ii-a Brand:grupul editorial art Subiect principal:matematica
An publicare:2023 Numar pagini:64 Tip coperta:brosata Subgen:carte auxiliara Recomandat pentru:clasa a ii-a
An publicare:2024 Numar pagini:64 Tip coperta:brosata Subgen:carte auxiliara Recomandat pentru:clasa a ii-a
Numar pagini:144 An publicare:2023 Dimensiune (mm):205 x 260 Brand:booklet Recomandat pentru:clasa a ii-a
Numar pagini:136 An publicare:2023 Brand:art klett Tip coperta:brosata Subgen:carte auxiliara
Cautari similare
Iată câteva aspecte importante de care trebuie să ții cont atunci când dorești să cumperi Clasa a ii a in Jocuri stiinte:
Complexitatea științifică: Nivelul de dificultate și acuratețe științifică al jocului, care determină dacă este potrivit pentru anumite vârste și niveluri de cunoștințe.
Domeniul științific: Domeniul specific al științei pe care îl acoperă jocul, cum ar fi fizica, biologia, chimia sau geologia.
Interactivitatea: Capacitatea jocului de a implica jucătorii prin provocări practice, experimente sau simulări care le permit să interacționeze cu concepte științifice.
Valoarea educațională: Obiectivele de învățare ale jocului și modul în care acestea se aliniază cu standardele educaționale și curriculumul.
Acuratețea științifică: Măsura în care informațiile și conceptele științifice prezentate în joc sunt conforme cu principiile științifice acceptate.
Factorul de divertisment: Capacitatea jocului de a captiva jucătorii și de a face învățarea distractivă și angajantă.
Adaptabilitate: Flexibilitatea jocului pentru a se adapta la diferite niveluri de cunoștințe și stiluri de învățare, permițând diferențierea.
Tehnologie utilizată: Tipul de tehnologie utilizată în joc, cum ar fi realitatea augmentată, realitatea virtuală sau software educațional.
Evaluarea progresului: Modul în care jocul evaluează și oferă feedback jucătorilor cu privire la progresele lor, ajutând la identificarea domeniilor care necesită îmbunătățiri.
Cumpără în siguranță Clasa a ii a in Jocuri stiinte
Pe Okazii.ro vei cumpăra Clasa a ii a in Jocuri stiinte întotdeauna în deplină siguranță.
Alege ofertele cu Garanția de Livrare și îți dăm banii înapoi dacă produsul nu corespunde descrierii iar la fiecare comandă prin Garanția de Livrare primești puncte de fidelitate ca să poți cumpăra mai ieftin.
Ai nelămuriri despre un produs sau vânzător?
Verifică review-urile și calificativele pe care alți cumpărători le-au acordat pe Okazii.ro.