INSTRUCTIUNI
Asigurați-vă că telefonul este
eligibil pentru serviciu înainte de a plasa comanda:
Dacă nu aveți ID-ul Apple și
parola, deconectați-vă de la ID-ul Apple / icloud.
Dezactivați "Find My
iPhone".
Asigurați-vă că telefonul este
blocat pe reteaua specificata.
DACA ESTE
CODAT PE ALTA RETEA DECAT CEA PE CARE A-TI FACUT COMANDA, NU SE MAI
POT RAMBURSA BANII
Asigurați-vă că IMEI este
curat, nu este blocat sau pe lista neagră.
Asigurați-vă că sunteți de
acord cu termenele cadru / termeni și condiții.
După plasarea comenzii, vă
rugăm să ne furnizați modelul de telefon si 15 cifre IMEI în mesaj
pentru vanzator.
Vă rugăm să procurați IMEI de
la telefonul în sine, formând * # 06 #, sau dute la Setari>
Generale> Despre.
Dacă obțineți telefonul la
mâna a doua, vă rugăm să nu obțineti IMEI din tava caseta / SIM de
telefon, deoarece IMEI-ul putea fi diferit de cel din
telefon.
Intervalul de timp pentru
acest serviciu este de 3-15 zile lucrătoare. Vă rugăm să așteptați
până la 15 zile lucrătoare, doar în cazul în care serverul suferă
de întreținere, sau atunci când există o întârziere din cauza unei
cantități mari de comenzi în curs de procesare. Asigurați-vă că
sunteți de acord cu acest interval de timp special înainte de
plasarea comenzii.
Odată ce telefonul este
deblocat, trebuie doar să conectați telefonul la iTunes, atunci
când o cartelă SIM invalida este introdusa in telefon. Noi vă vom
trimite un set de instrucțiuni pentru a finaliza
procesul.
Dacă, din anumite motive,
serverul nu poate debloca telefonul (de ex: eroare server),
rambursarea integrală va fi furnizata imediat.
|