Economia mass-media - Raluca-Nicoleta Radu
- La predare
- Ramburs
- Online
- 10% reducere la total incepand cu al 3-lea titlu comandat
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
-
EdituraPolirom
Specificatii
O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decat unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sunt ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atat romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cat si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.
Din cuprins:
Industriile
culturale;
Logici de productie
si modele de afaceri;
Politicile media si
interesul public;
Politica editoriala
si crearea de valoare;
Promovarea care
sustine si promovarea care distruge produsul
jurnalistic;
Glosar de media
planning si de cercetare a audientei.
Pagini: 224
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - 16 Lei in max. 4 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - 16 Lei in max. 5 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Online
- - Detalii: 10% reducere la total incepand cu al 3-lea titlu comandat
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare