Economizor carburant benzina, motorina, GPL Magno Fuel
-
Produs:Nou, Garanție de la vânzatorul inițial, Cu factură
-
Numar articol:158951885
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:49,00 €
-
Anuntul a expirat la:28.03.2022, 20:41
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
-
Nu ai gasit ce cautai?
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Dispozitivul de economisit combustibil,
MagnoFuel,
foloseste principiul ionizarii induse magnetic. Majoritatea
oamenilor vad magnetii ca pe niste jucarii de copii dar magnetismul
este o stiinta in toata regula si este partial responsabila pentru
epoca electronica in care traim deoarece fara magneti nu am avea
electricitate. Traim pe un magnet urias cu un Pol Nord si un Pol
Sud. Acest magnet urias care este planeta noastra atrage ionii
razelor cosmice daunatoare si ii colecteaza intr-o bariera
protectiva numita ionosfera. Magnetii au propriul camp magnetic si
linii de forta. Magnetii artificiali au compozitii si forme
diferite, de la o bara de otel la compozitii complexe din materiale
rare si costisitoare, fiecare destinat sa produca un anumit efect
in functie de diferite aplicatii.
Inca din anii 1940 s-au raportat efectele benefice ale campurilor
magnetice asupra arderii combustibililor fosili.
Fortele Aeriene ale SUA au folosit cu succes un astfel de
dispozitiv magnetic pe un avion Mustang, ulterior fiind folosit si
de Fortele Aeriene Regale Britanice pe Spitfire si Hurricane,
obtinandu-se pe distantele parcurse performante mai mari cu
combustibili de calitate inferioara.
*MONTAJUL SE FACE CU PARTILE GALBENE IN SENSUL DE CURGERE A COMBUSTIBILULUI!!!
Diamagnetismul
Diamagnetismul este caracterizat prin susceptibilitate negativa.
Acest fenomen poate fi inteles pe baza inductiei Faraday care
actioneaza asupra miscarilor orbitale din atomii si ionii in care
electronul este pe o orbita circulara in jurul nucleului. Daca un
camp este introdus perpendicular pe aceasta orbita, potrivit legii
lui Faraday, asupra electronului va actiona o forta electromotoare
care va avea ca urmare accelerarea miscarii electronului conform
legii lui Newton. Cu o rotatie accelerata a electronului se schimba
si comportamentul. Indiferent de raza orbitei electronului,
stabilitatea acestuia scade si astfel creste afinitatea ionului
pentru alti electroni. Se poate enunta astfel ca un ion diamagnetic
supus unui camp magnetic primeste o sarcina pozitiva sau ionizare
pozitiva.
Alinierea nucleara permite hidrocarburilor
(combustibilului) sa curga uniform si implicit
sa arda mai eficient. Ionizarea pozitiva permite
hidrocarburilor sa se atraga si sa se lege cu ionii negativi de
oxigen. De aici rezulta o mai buna legatura carbon-oxigen si deci o
combustie mai eficienta si deplina.
Felix Bloch de la Universitatea Stanford si
Edward Purcell de la Universitatea Harvard si-au
publicat cercetarileprivind magnetismul in revista Physics Review
in 1946. Sase ani mai tarziu ei au obtinut premiul Nobel pentru
cercetarea in domeniul rezonantei magnetice nucleare, un fenomen
definit astfel:
- atomii care au un numar impar de protoni si/sau neutroni isi vor
modifica rotatiile nucleare haotice si vor alinia aceste rotatii in
functie de un puteic camp magnetic exterior. Odata organizate, unde
radio de anumite frecvente pot ricosa de pe acesti atomi (ca un
sonar sau radar) si astfel se pot obtine informatii importante.
Initial aceasta descoperire a fost folosita in domeniul
spectrometriei de rezonanta magnetica nucleara. Mai tarziu, in
1971, Dr. Raymond Damadian a descoperit ca tesuturile canceroase
(bazate pe hidrogen) dau alte raspunsuri decat tesuturile
sanatoase. Acest lucru a dus in 1974 la inventarea diagnosticarii
prin rezonanta magnetica nucleara. Atractia magnetica este
principala forta care tine apropiati atomii si grupele de atomi.
Astfel fortele magnetice exterioare se pot manifesta la nivel
molecular (susceptibilitate magnetica) si prin amplificarea
magnetismului exterior rezulta diverse efecte
chimico-nucleare.
Scepticismul
Sta in natura umana sa fie sceptica fata de tot ce nu intelege.
Magnetismul, desi una din cele mai vechi stiinte, ramane si cea mai
putin cercetata. O intrebare frecventa este: ?De ce nu folosesc
ionizarea producatorii de motoare si masini?? Industria
constructoare de motoare nu este cunoscuta nici pentru viteza de
dezvoltare si nici pentru idei noi. Un sistem electronic de
injectie ionizeaza partial benzina cu ajutorul campului magnetic al
bobinei injectorului. Odata cu dezvoltarea unor noi tipuri de
injectoare se poate ca acestea sa poata produce campuri magnetice
mai puteice capabile sa ofere un efect mult mai puteic asupra
benzinei.
Companiile producatoare de benzina afirma ca un camp magnetic nu
are nici un efect asupra combustibililor derivati din titei; dar
aceleasi companii folosesc campul magnetic la tevile de titei din
Antarctica pentru a impiedica gelificarea titeiului brut.
Pana nu se mai fac cercetari, este putin probabil ca multi oameni
de stiinta sa fie constienti de existenta efectelor magnetismului
nuclear. Dar asta nu inseamna ca oamenii nu pot sa economiseasca
bani si sa reduca emisiile poluante chiar acum. Din fericire sute
de mii de utilizatori MagnoFuel se bucura de beneficiile acestui
produs in timp ce scepticii continua sa plateasca mai mult pe
combustibil si sa arunce in atmosfera poluanti.
Garantia produsului
Garantia produsului, 5 ani este oferita de producator pentru puterea magnetilor si carcasei.
Costul pentru MagnoFuelpe zi pentru buzunarul Dvs. este de 0,40?
Conform legislatiei EU in care se
incadreaza si Romania si totodata si
Firma noastra produsul se returneaza daca nu sunteti multumit in
30zile
in ambalajul original pe baza Facturi in original.
Garantia de satisfactie va oferim incepind cu 1000 km la motoarele pe benzina si incepind cu 3000 km lamotoarele diesel .
Tuv Automotive www.tuev-sued.de
Teste:
Testat in conformitate cu ENV50166-1:1995
MAGNOFUEL, testat in conformitate cu ENV50166-1:1995 Economiseste bani si protejeaza aerul
Test Daimler Benz cod 2:0708
Producator: Daimler
Benz cod 2:0708
Masina cu catalizator: da
Tip: HO, cod 3:454
An de fabricatie: 08/1995
Kilometri parcursi: inainte 104639; dupa 107885
Rezultatele testelor:
Starea motorului:
Temperatura ulei: 66,5 C
Turatia la viteza mare: 2650 rpm (aceeasi viteza a fost folosita
inainte si dupa montarea dispozitiului
MagnoFuel
CO (%vol): 0,298 inainte si 0,106 dupa
Turatia la relanti: 810 rpm
CO (%vol): 0,550 inainte si 0,033 dupa
Consumul de combustibil in litri la 100 km
Inainte 9,0
Dupa 8,0
Data:
inainte de montareMagnoFuel?
04.03.1999
dupa montare MagnoFuel?
11.05.1999
Rezumat: consumul a scazut cu 9,18%
Emisia de CO la relanti a scazut cu 94,0%
Emisia de CO la rulare a scazut cu
64,43%
Test Volkswagen cod 2:0600
Producator: Volkswagen
cod 2:0600
Masina cu catalizator: nu
Tip: 70XOB, cod 3:830
An de fabricatie: 03/1990
Kilometri parcrusi: inainte 160159; dupa 175274
Consumul de combustibil in litri la 100 km
Inainte 9,2
Dupa 7,6
Data: inainte de montare MagnoFuel?
11.02.1999
dupa montare MagnoFuel?
03.05.1999
Rezumat: emisia de CO la rulare a scazut cu 51,7%
Test Opel cod 2:0039
Producator: Opel cod
2:0039
Masina cu catalizator: da
Tip: Vectra A, cod 3:793
An de fabricatie: 06/1995
Kilometri parcursi: inainte 42200; dupa 44312
Consumul de combustibil in litri la 100 km
Inainte 10,5
Dupa 9
Data: inainte de montare MagnoFuel?
12.01.1999
dupa montare MagnoFuel?
10.05.1999
Rezumat: emisia de CO la rulare a scazut cu 87,0%
emisia de CO la relanti a scazut cu 95,7%
consumul de combustibil a scazut cu 14,3%
Test BMW cod 2:0005
Producator: BMW cod
2:0005
Masina cu catalizator: da
Tip: 5/H, cod 3:472
An de fabricatie: 03/1993
Kilometri parcursi: inainte 77316; dupa 83507
Consumul de combustibil in litri la 100 km
Inainte 13,8
Dupa 11,9
Data: inainte de montare MagnoFuel?
12.01.1999
dupa montare MagnoFuel?
10.05.1999
Rezumat: emisia de CO la rulare a scazut cu 72,7%
emisia de CO la relanti a scazut cu 99,0%
consumul de combustibil a scazut cu 13,8%
Test Audi cod 2:0588
Producator: Audi cod
2:0588
Masina cu catalizator: nu
Tip: C4 (Diesel), cod 3:590
An de fabricatie: 03/1998
Kilometri parcursi: inainte 27393; dupa 35227
Consumul de combustibil in litri la 100 km
Inainte 7,8
Dupa 6,9
Data: inainte de montare MagnoFuel
? 11.02.1999
dupa montare MagnoFuel
? 03.05.1999
Rezumat: emisia de CO la rulare a scazut cu 96,87%
consumul de combustibil a scazut cu 11,54%
Pret :
un set format din doua dispozitive circulare sun eficiente pana la 4000 cm3 - 49 euro peste aceasta capacitate 69 euro. Pretul este fix nu se negociaza.
Impresii utilizatori :
Pe un camion Scania am incercat magnetii oferiti de Dvs. Initial
am fost sceptic, dar m-a convins certificatul TUV si posibilitatea
de returnare la Dvs.
Am montat 2 magneti inainte de filtru de motorina si 2 magneti
dupa. Nu am avut cum sa montez toate dupa filtru, cum recomandati,
fiindca nu am avut loc.
Primele impresii: motorul nu mai scoate fum nici daca turez tare,
iar cutia automata schimba mai lin treptele. Inca nu am reusit sa
fac consumul exact, dar sunt convins ca va fi mai mic datorita
disparitiei fumului. Am comandat deja pentru inca 4 camioane.
Am montat si eu un set de magneti pe masina mea. Am observat dupa cca 50 km, ca motorul parca trage mai bine. Aceasta a fost prima impresie, cei drept subiectiva. Dupa ce am consumat un rezervor, am observat reducerea cosumului cu cca 1 litru / 100 km. Am luat un set si pentru fiul meu, care lucreaza in Italia.
Am montat magnetii pe Mercedes Sprinter si Ford Tranzit, si am
observat ca dupa un rulaj de numai 100-150 km a inceput sa scade
consumul. Avem sistem de urmarire a consumului, de unde rezulta ca
la Sprinter consumul initial de 11.2 a scazut la 10.2, iar in cazul
Tranzitului consumul de 11.0 a scazut la 9.3.
Masinile merg zilnic 270km, deci merita toti banii aceste
economizoare.
Ca detinator de service si magazin de piese auto, nu neg faptul
ca nu am avut incredere initial in Magno Fuel. Dupa recomandarea
unui cunoscut am montat pe masina mea, Renault Megane 1.5 dCi si am
observat urmatoarele:
- Initial am avut consum mixt de 5.6 litri
- Dupa montarea magnetilor consumul a crescut la 6.2 litri, pana
cand am parcurs cca 1000 km
- Dupa 1000 km a scazut consumul constant la 4.8 litri.
Concluzii: masina mea are deja 180.000 km parcursi, deci probabil
am avut calamina destula in motor. Ma bucur ca am montat setul de
magneti, reducand cu 17% consumul de motorina.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Dumbravita
-
- Predare personala in max. 4 zile lucratoare
-
1 zi lucratoare prin Fan Courier
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.