Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4110 5W-40 5L
- La predare
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 21479
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4110 5W-40 5L
Ulei de motor de înalta tehnologie cu frecare redusa realizat pe
baza tehnologiei sintetice. Previne depunerile nedorite,
asigura
ungere fiabila, protectie maxima si cea mai buna performanta.
Permite accederea rapida a uleiului în motor si turbocompresor.
Proprietati
- fiabilitate remarcabila a lubrifierii
- patrunderea rapida a uleiului
- proprietati excelente de protectie la presiune si uzura
- curatenie remarcabila a motorului
- stabilitate optima la îmbatrânire
- reduce consumul de combustibil
- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
Corespunde si îndeplineste urmatoarele specificatii si
clasificari:
ACEA C3 • API SN • BMW Longlife-04 • MB-Approval 229.31 •
MB-Approval 229.51 • MB-Approval 229.52 • Porsche C40 • VW 51100
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si pentru vehiculele
cu urmatoarele specificatii:
GM dexos2 • GWM • HAVAL • MB 226.5 • Renault RN 0700 • Renault RN
0710
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE
5W-40
SAE J300
Densitate la 15°C
0,85 g/cm³ DIN
51757
Vâscozitate la 40°C 70
mm²/s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la 100°C 13
mm²/s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la -35°C <
60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C
<=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 190
DIN ISO 2909
HTHS la 150°C
>= 3,5 mPas
ASTM D 5481
Punct de curgere
- 36°C
DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 %
(Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere
230
DIN ISO 2592
Numarul total de baza 7,7 mg
KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa de Sulfat
<= 0,8 g/100g DIN
51575
Culoare
L2,5
DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Pentru vehiculele pe benzina si diesel cu si fara filtru de
particule, pe benzina (GPF) sau de motorina (DPF), care respecta
standardele de emisii Euro 4, Euro 5 si Euro 6, chiar daca este
modernizat. Testat pentru motoare cu convertoare catalitice si
turbocompresoare.
Mod de utilizare:
Respectati prescriptiile de exploatare ale constructorilor de
autovehicule si de motoare. Utilizati numai în combinatie cu
motorina fara sulf! Se obtine efect maxim doar daca este utilizat
în stare neamestecata.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 21478
5 L Art.
nr. 21479
20 L Art. nr. 21480
60 L Art. nr. 21481
205 L Art. nr. 21482
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sibiu
-
- Predare personala in max. 3 zile lucratoare
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 4 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 4 zile lucratoare
-
Pallex
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare