Etica in afaceri. Concepte, teorii, situatii morale - Vasile Morar, Dan Craciun, Vasile Macoviciuc
Livrare gratuita
-
Produs:Nou, Fără garanție, Cu factură
-
Numar articol:234157977
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:
222,00 Lei188,70 Lei -
Anuntul a expirat la:26.04.2024, 09:41
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
SKU: 9786067481495
Specificatii
Fiecare industrie trebuie sa se
confrunte cu comportamente etice la locul de munca. Indiferent daca
o persoana doreste sa urmeze o cariera in afaceri, educatie,
serviciu public sau militar, va avea nevoie de o intelegere
tematica a eticii si a impactului pe care il vor avea deciziile
sale asupra organizatiei si asupra vietii oamenilor. Reputatul
profesor Vasile Morar ilustreaza cele mai bune abordari pentru
dezvoltarea competentei noastre etice. Aceasta carte indeamna la o
reflectie profunda asupra modului in care actiunile unei afaceri
afecteaza nu doar pretul si profitul, ci bunastarea angajatilor, a
clientilor, a furnizorilor, a comunitatii locale, a societatii mai
mari, a altor natiuni, si a mediului inconjurator. De asemenea,
echipeaza cititorii cu cunostintele pragmatice de care au nevoie
pentru a identifica si rezolva dilemele etice, de a intelege
propriile comportamente etice, dar si ale altora si de a promova
comportamentul etic in organizatia lor.
Ipoteza centrala a cartii poate fi redata prin conceptul de morala elementara. In chip simplificat aceasta inseamna ca orice activitate umana (inclusiv, deci, sfera afacerilor si viata publica) solicita un element de moralitate; acest element seamana cu „elementele” din celebrul tablou al lui Mendeleev, in sensul ca, asa cum niciun element chimic nu poate lipsi din natura, tot astfel, din tabelul moralitatii nu pot lipsi elemente precum: presupozitia existentei celorlalti, intentia buna, capacitatea empatizarii, tendinta spontana sau rationala de a universaliza maxima vointei tale, si, bineinteles, rezultatul, consecinta faptelor noastre. De aceea, afacerile adevarate sunt insotite in mod necesar, intr-o societate democratica, de moralitate elementara.
Cartea cuprinde capitole ca Fundamentele eticii si natura afacerilor, Normele morale, Valorile morale, De le inclinatii psihologice la atitudini morale, Competitie si cooperare, Afacerile si responsabilitatea morala, Afaceri si consumatori, Afaceri si angajati, Etica in afacerile internationale etc.
„Am prezentat in aceasta carte mai multe argumente care sustin necesitatea unui comportament moral in afaceri si pertinenta criteriilor etice in adoptarea deciziilor manageriale. In buna masura am fost preocupati de critica anumitor imagini si reprezentari false, care deformeaza intelegerea corecta a initiativei private, impiedicandu-ne sa recunoastem aplicabilitatea argumentelor morale obisnuite in mediul de afaceri. In primul rand am plecat de la ideea ca omul de afaceri responsabil nu poate schimba lumea si societatea in ansamblul ei, dar poate face coltisorul sau de lume, care depinde si de deciziile sale, un pic mai bun decat ar fi daca el nu s-ar stradui catusi de putin sa-l schimbe in bine.”
Vasile Morar
„Secolul XX va fi etic sau nu va fi deloc.”
Gilles Lipovetski
„Etica este, inainte de toate, un anumit mod de gandire.”
Robert C. Solomon si Kristine Hanson
Ipoteza centrala a cartii poate fi redata prin conceptul de morala elementara. In chip simplificat aceasta inseamna ca orice activitate umana (inclusiv, deci, sfera afacerilor si viata publica) solicita un element de moralitate; acest element seamana cu „elementele” din celebrul tablou al lui Mendeleev, in sensul ca, asa cum niciun element chimic nu poate lipsi din natura, tot astfel, din tabelul moralitatii nu pot lipsi elemente precum: presupozitia existentei celorlalti, intentia buna, capacitatea empatizarii, tendinta spontana sau rationala de a universaliza maxima vointei tale, si, bineinteles, rezultatul, consecinta faptelor noastre. De aceea, afacerile adevarate sunt insotite in mod necesar, intr-o societate democratica, de moralitate elementara.
Cartea cuprinde capitole ca Fundamentele eticii si natura afacerilor, Normele morale, Valorile morale, De le inclinatii psihologice la atitudini morale, Competitie si cooperare, Afacerile si responsabilitatea morala, Afaceri si consumatori, Afaceri si angajati, Etica in afacerile internationale etc.
„Am prezentat in aceasta carte mai multe argumente care sustin necesitatea unui comportament moral in afaceri si pertinenta criteriilor etice in adoptarea deciziilor manageriale. In buna masura am fost preocupati de critica anumitor imagini si reprezentari false, care deformeaza intelegerea corecta a initiativei private, impiedicandu-ne sa recunoastem aplicabilitatea argumentelor morale obisnuite in mediul de afaceri. In primul rand am plecat de la ideea ca omul de afaceri responsabil nu poate schimba lumea si societatea in ansamblul ei, dar poate face coltisorul sau de lume, care depinde si de deciziile sale, un pic mai bun decat ar fi daca el nu s-ar stradui catusi de putin sa-l schimbe in bine.”
Vasile Morar
„Secolul XX va fi etic sau nu va fi deloc.”
Gilles Lipovetski
„Etica este, inainte de toate, un anumit mod de gandire.”
Robert C. Solomon si Kristine Hanson
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Prin Curier rapid - 12 Lei in max. 2 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 18 Lei in max. 2 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare