Generator de hidrogen auto HHO DC 3000
-
Produs:Nou, Ofer garanție, Cu factură
-
Numar articol:58430793
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:1.250,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:18.10.2011, 09:22
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
-
Nu ai gasit ce cautai?
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Kit Complet pentru motoare intre 2800 cm3 - 4200 cm3
REDUCETI CONSUMUL DE COMBUSTIBIL UTILIZAND HHO
HIDROGEN AUTO
Transformati-va masina Dvs. consumatoare de benzina intr-un mini-hibrid, utilizand un generator HHO. Tehnologia este simpla si poate fi instalata fara ajutorul unui mecanic, conversia autoturismului fiind complet reversibila.
Cititi mai jos despre avantajele utilizarii HHO pe masina Dvs:
- reducerea consumului de benzina, lucru care poate conduce la o reducere de pana la 40% a cheltuielilor alocate carburantului
- imbunatatirea eficientei motorului: mai multa putere datorita cresterii eficientei de ardere a combustibilului
- reducerea temperaturii motorului, ceea ce conduce la o durata de viata mai lunga a motorului si imbunatirii consumului de ulei
- reducerea emisiilor poluante, datorita arderii mai complete a carbonului
- eliminarea depunerilor de carbon din interiorul motorului
- obtinerea unui motor mai silentios, datorita arderii mai eficiente a combustibilului
- tehnologia HHO poate fi implementata pe toate tipurile de motoare: cu benzina, diesel, GPL
- operatiile de intretinere nu sunt complicate sau costisitoare: trebuie doar umplut rezervorul de apa distilata (se consuma 1 litru la 44 de ore de functionare). In functie de utilizarea motorului, la fiecare 3 sau 6 luni se recomanda golirea si spalarea sistemului si umplerea cu apa distilata si un nou electrolit.
PRODUSE NECESARE PENTRU IMPLEMENTARE HHO PE MASINA DVS.
Produse obligatorii:
- Generator HHO
- Consumabile: solutie electrolit
Produse suplimentare:
- Chip EFIE: microprocesor pentru reducerea consumului de carburant
- Modulator puls (PWF): modulator de puls electric pentru generatorul HHO
CE ESTE HHO?
In timpul celui de-al doilea Razboi Mondial, pilotii care zburau mai jos deasupra intinderilor mari de apre au observat ca au un consum mai bun la carburant. In urma efectuarii de cercetari, s-a constatat ca incalzirea motorului, impreuna cu picaturile de carburant si vaporii de apa au generat un gaz denumit HHO, care a condus la un consum mai redus de carburant.
Deci, HHO (sau OxiHidrogen, sau gazul lui Brown) este un supliment pentru carburant produs din hidrogen si oxigen. Prin utilizarea unui echipament adecvat instalat pe masina Dvs., se extrage HHO din apa si se transmite motorului. Acest proces este cunoscut sub denumirea de electroliza si dupa cum vedeti in exemplu de mai sus, nu este deloc o inventie noua.
PRINCIPIILE HHO
H2O inseamna apa. Mai exact, H2O ne spune ca molecula de apa este formata din doi atomi de Hidrogen si un atom de Oxigen. Electroliza inseamna pur si simplu sa conectam apa la o sursa de curent, moment in care atomii de hidrogen vor migra catre electrodul negativ, iar atomii de oxigen vor migra catre electrodul pozitiv. Deci, am obtinut elementele de baza ale apei: hidrogen si oxigen.
De fapt, gazul HHO nu este altceva decat atomi liberi de hidrogen si oxigen, extrasi din apa prin procesul de electroliza.
Pe da alta parte, benzina este formata din siruri de hidrocarbon, adica din atomi de hidrogen si carbon. Principala sursa de poluare provine din atomii de carbon ramasi, care nu sunt arsi.
Un generator HHO pur si sumplu adauga atomi de hidrogen si oxigen la procesul de combustie. Amestecul arde rapid, la temperaturi mai inalte, astfel incat ajuta la completarea procesului de combustie a benzinei.
Sunt arsi mai multi atomi de carbon, de aceea genereaza mai putine particule de monoxid de carbon si hidrocarbon. Reduce incalzirea excesiva a motorului si ofera mai multe putere datorita combustiei mai complete a benzinei, deci se consumul de benzina se reduce.
DE CE AUTOTURISMELE NU SE LIVREAZA DEJA ECHIPATE CU TEHNOLOGIE HHO?
In primul deoarece aceasta tehnologie inseamna pierderi importante pentru companiile petroliere si pentru guverne. Luand ca exemplu doar Romania, potrivit Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor, la nivel national, la sfarsitul anului 2010 erau inmatriculate in Romania 5,4 milioane masini. Daca fiecare masina si-ar reduce consumul cu doar 20%, ganditi-va sumele care nu ar mai ajunge in conturile companiilor care comercializeaza carburant si la taxele de tot felul pe care le practica guvernul.
In al doilea rand, chiar daca este disponibila, tehnologia nu este inca foarte cunoscuta la nivelul populatiei. Nu exista clipuri publicitare la televizor, nu exista reclame in publicatii (ziare, reviste, etc). Doar pe Internet pot fi gasite informatii complete, insa acestea trebuie cautate.
CONDITII LEGALE
Acest tip de echipamente nu se afla pe lista de echipamente ce necesita omologare sau certificare. Registrul Auto Roman poate elibera, la cerere, un document care stipuleaza acest lucru. Documentul se refera la un echipamente oxihidrogen generic.
Datele tehnice şi informaţiile suplimentare:
O mulţime de vehicule nu a trecut testul R.A.R. din cauza nivelului ridicat de CO2 si noxe in aerul evacuat. DryCell poate rezolva această problemă uşor şi ieftin
Functioneaza pentru majoritatea tipurilor de motoare diesel, benzina si Gpl.
- Tip de generator: Dry Cell;
- Dimensiuni: 203x108x87 mm;
- Placi: 21;
- Voltaj: 10-30V
- Conexiunile electrice standard:
+ NNNN - NNNN + NNNN - NNNN + (N - placa
neutra)
- Suprafaţa totală pentru producţia de gaze: 2948 cm2;
- Productie de Hidrogen: intre 1.0 si
6 litri pe minut (12A)
Lista de
componente:
Aceasta instalatie vine echipata cu urmatoarele componente necesare
pentru instalare:
- Generator HHO - Dry Cell cu 21 placi in 316L otel inoxidabil;
- Rezervor de apa de plastic (volum 1 Litru) cu
verificare a nivelului şi deschidere pentru
reîncărcare;
- Releu de control 30A-12V DC
- Cablu electric HO7V K, sectiune 6 mm, rosu sinegru, potrivite
pentru toate conexiunile electrice;
- Carcasa siguranta si siguranta 30A;
- Valva de plastic pentru verificare nivel apa;
- Terminale izolate si accesorii pentru toate conexiunile
electrice;
- Furtune de presiune mare pentru HHO;
- Furtun PVC Cristal pentru electrolit;
- Include toti conectorii necesari şi prize pentru
conexiuni ;
- Electrolit - hidroxid de potasiu (KOH); sau NaOH cu acid
boric
Extender pentru senzor lambda - injecţie
electronică;
- Manual de instalare in limba Romana sau Engleza
(E-book).
Accesorii :
Puteti adauga
si un Controler precis pentru Generatorul HHO. Racire cu
ventilator, inchis in carcasa, Proiectat pentru a controla pana la
30A - 12/24V DC
Si un ampermetru digital
pentru a vizualiza cantitatea de curent consumata de
generator
Punctele forte ale
produselor noastre:
Dimensiuni Generator - Generatoarele noastre de dimensiuni mici
permite o instalare uşoară în toate autoturismele. Celulele DryCell
pot fi, de asemenea, instalate orizontal sau vertical care să
permită o mai mare flexibilitate pentru instalare.
HHO Producţia de gaze - În ciuda performanţelor sale, dimensiunea
celulei este relativ mica proporţional cu cantitatea de gaze
produse si asigura o funcţionare optimă a lungul timpului.
Reconfigurarea uşoară a plăcilor (plus, minus, neutru), printr-un
sistem de terminale, permite o mai buna optimizare în funcţie de
nevoile dumneavoastră.
Plăci din oţel inoxidabil - plăcile noastre sunt fabricate în 316L
oţel inoxidabil, tăiat cu laser, cu o substanţă chimică specială şi
tratament fizic dezvoltat de echipa noastra pentru a extinde durata
de viaţă operaţională a generatorului. Nu veţi vedea depozite maro
în celulele DryCell. Certificat din partea producătorului, garantam
calitatea şi durabilitatea oţelului inoxidabil pe care il
folosim.
Flanse - flanse noi din nailon au fost dezvoltate exclusiv pentru
generatoarele noastre. Rezistenţă fizică bună şi, mai presus de
toate, rezistenta termica (punct de topire 190-350 ° C) face din
nylon cel mai bun material de selecţie pentru aceste produse. Ca si
generatorul, va fi instalat în compartimentul motorului, pentru ca
în cazul în care temperatura din interior în timpul verii poate fi
foarte mare, rezistenta termica a materialelor utilizate este
foarte importanta.
Garnituri şi etanşări - Folosim elastomeri speciali realizati din
cauciuc EPDM (limite de temperatura de utilizare: -40 la 200 ° C),
cu o secţiune pătrată şi de suprafaţă mare de contact. Distribuţia
optimă a presiunii în întreaga suprafeţele de etanşare.
Rezumatul punctelor forte ale produselor noastre:
- Materiale de constructii cu o calitate foarte ridicată ce asigura
o viaţă lungă a produsului;
- Usoara reconfigurare a placii (pozitive, negative şi neutre),
printr-un sistem de terminale, pentru optimizarea performanţei
sistemului;
- Lipsa de depozite maro în DryCell şi electrolit circuit;
- Temperatura de funcţionare stabilă a generatorului fără risc de
supraîncălzire;
- Izolarea celulelor pentru a rezista la temperaturi extrem de
scăzute în condiţii de iarnă, în scopul de a continua să fie
eficiente chiar şi în cele mai severe
condiţii;
Misiunea noastra este sa facem din HHO un combustibil standard
pentru toată gama de utilizatori: vehicule, utilaje, uz industrial
sau domestic pe intregul mapamond. Avem deci inovaţii tehnologice
care ne permit sa vă oferim produse de mare valoare.
Kitul de conversie este Hidrogen la comanda!
Kitul de Conversie se instalează pe motoarele MAS (cu aprindere
prin scînteie) sau MAC (cu aprindere prin compresie).
Produce hidrogen prin electroliză
Convertoarele folosesc apă distilată
Racordurile elastice conectate in partea inferioară a rezervorului
asigura circuitul de alimentare cu apa distilată a fiecarui
convertor.
Prin electroliza apei rezulta un amestec de hidrogen cu oxigen
cunoscut si sub numele de HHO, hidroxigen, hydroxy sau gaz brown.
Acesta poate fi folosit in mod direct pentru alimentarea unui motor
clasic, deoarece contine deja oxigenul necesar arderii. Dar se
poate amesteca de asemenea in diverse rapoarte cu combustibili
fosili si aer. Nu afecteaza motorul, ba chiar ajuta la o
functionare mai buna prin eliminarea depunerilor si o ardere
completa, mai curata. Dintr-un litru de apa se obtin cam 1800 litri
de amestec gazos hidrogen-oxigen. Masurarea acestuia in LPM(litri
pe minut) este una empirica deoarece ignora micile variatii de
temperatura sau presiune.Este insa un mod destul de rapid de
evaluare a randamentului obtinut. Cele mai bune generatoare de gaz
din comert obtin in general 1LPM cu 150Wh energie electrica.Unii
producatori de astfel de sisteme folosesc ca unitate de masura
LPH(litri pe ora) ca strategie de marketing pentru ca numarul de
litri sa para mai impresionant. Atentie asadar atunci cand faceti
comparatii.
In motoarele clasice cu ardere interna HHO merge lejer in amestec
de 20:1, iar in cazul hidrogenului de calitate superioara se ajunge
chiar la amestecuri de 80:1 fara probleme. In cazul acesta un debit
de 100LPM ar fi suficient pentru toata plaja de turatii a unui
motor de 1400cmc, iar un relanti s-ar putea obtine cu mult mai
putin. Se poate estima astfel un "consum" de apa intre 1 si 3 litri
pe ora. Am pus intre ghilimele "consum" deoarece prin arderea
hidrogenului si recombinarea lui cu oxigenul, rezulta apa pe teava
de esapament. Care se poate recupera si recircula in mare parte,
exceptand cea care se pierde prin evaporare.
Gazele astfel obtinute find mai usoare ca apa distilata vor urca pe
cel de al doilea racord elastic, fixat in partea superioara a
Convertorului, catre Rezervor.
Oxigenul şi hidrogenul, barbotează în apa distilată din rezervor si
difuzează la suprafaţa acesteia fiind apoi sunt aspirate în galeria
de admisie a motorului prin racordul elastic plasat in partea
superioară a rezervorului.
Odată intrate in galeria de admisie aceste gaze se diluaza în aer
apoi sunt absorbite in camerele de ardere unde se formează
amestecul de aer - combustibil.
Introducerea Hidrogenului in camera de ardere mareşte eficienţa
procesului de combustie în consecinţă reduce consumul de
combustibil si emisiile poluante crescând puterea si performanţele
motorului.
Explicaţia stiintifica este simplă: Hidrogenul arde mult mai rapid
dacât combustilii fosili!
Cu o combustie mai rapidă si eficientă, Kit-ul de conversie ofera
semnificative reduceri ale emisiilor poluante si o economie
considerabilă de combustibil!
Obtineti o crestere a performanţei în timp ce eliminaţi mult mai
putin CO2 in atmosferă!
Din punct de vedere stiintific Injecţia de Hidrogen in
Combustibil
( Hydrogen Fuel Injection – HFI) este bine documentată şi în fapt
este cunoscut de mai multă vreme ( inca din 1974 sunt documentate
lucrări ale Jet Propulsion Lab al Institutului de Tehnologie din
California ) ca aditivarea cu higrogen a combustibilor fosili
utilizaţi la motoarele cu ardere internă va creşte eficienţa
acestora.
Aceste studii au fost validate de un număr de lucrari publicate de
Societatea Inginerilor Auto ( Society of Automotive Engineers –
SAE) si alţi cercetatori si sprijinită de dezvoltarea şi producerea
de sisteme HFI inca din 1979.
Procesul HFI este eficient cu oricare din combustibilii fosili
( motorină, benzină, gaze lichefiate ) sau cu produsele bio :
Bio-diesel, Etanol.
Printre alte multe efecte, prezenţa hidrogenului optimizează
parametrii procesului de combustie modificand cinematica si
procesele chimice care îl definesc.
Efectul este o imbunataţire a eficenţei adiabatice a motorului.
In termeni direcţi această inseamnă economie de combustibil,
scăderea emisiilor poluante, imbunataţirea cuplului motor,
creşterea puterii şi reducerea costurilor de întreţinere.
Obtinerea unei cantitaţi suficiente de Hidrogen auto, stocarea sa
la bordul vehiculelor a fost principala problema în dezvoltarea
acestei tehnologii.
Metodele cele mai uzuale sunt producerea Hidrogenului prin
reformarea gazului metan si stocarea sa în recipienţi sub
presiune.
Vehiculele astfel adaptate pot re-incarca butelia de Hidrogen de la
staţii de alimentare special construite.
O altă metodă, mai simplă si mai accesibilă este obţinerea
Hidrogenului din...apă! Prin Electroliza apa se descompune în
elementele de bază: Hidrogen si Oxigen.
Gazul astfel obţinut reprezintă un amestec stoichiometric perfect
şi poate fi utilizat ca aditiv al aerului aspirat de motoarele
termice cu rezultate foarte bune.
Electroliza a apei se poate realiza la tensiunea şi puterea
furnizată de instalaţia electrică a vehicului iar balanţa
energetică este pozitivă deoarece gazul obţinut ajută la extragerea
unei cantitati mult mai mari de energie stocata in combustibilii
clasici decat cea necesară producerii.
Randamentul şi fiabilitatea echipamentelor de Electroliză sunt
limita acestei tehnologii!
Aceasta este explicatia economiei de combustibil obţinute prin
instalarea unui Kit de Conversie care il găsiţi pe
hidrogenauto.ro
Cum functioneaza HHO?
Am fost intrebat de mai multe ori cum functioneaza. Si pe buna
dreptate, trebuie ca fiecare sa inteleaga cum functioneaza
tehnologia tocmai pentru a reusi sa-si faca masina sa consume cat
mai putin carburant. Fizicienii si chimistii care au studiat
indeaproape tehnologia au afirmat ca detaliile foarte amanuntite
pot fi destul de complexe, insa, conceptul de baza este foarte
simplu.
Neintelegerile
Foarte multi oameni cred ca generam HHO tocmai pentru a-l consuma
prin ardere iar acest lucru va adauga mai multa putere
autoturismului si vom putea parcurge o distanta mai mare cu mai
putin carburant. Ca sa explicam mai in amanunt, au loc 3 conversii
de energie:
Energia mecanica este transformata in energie electrica
(alternatorul autoturismului produce aceasta energie electrica)
Energia electrica se transforma in energie chimica (generatorul HHO
absoarbe energie electrica si o transforma in energie chimica ~
gazul HHO)
Energia chimica este transformata in energie mecanica (hidrogenul
este ars in motor pentru a da nastere energiei mecanice)
Problema e ca au loc 3 schimbari energetice si fiecare la randul ei
mai pierde energie mergand pe principiul ca perpetum-mobile nu s-a
inventat inca (cu toate ca unii afirma contrariul si au si
exemple). Acesta este principiul de baza al fizicii care spune ca
orice transformare a unei energii intr-o alta energie se face doar
cu pierderea unei bucati din prima energie. Din acest motiv nu
exista o evicienta de 100%. Desigur, doar unii afirma acest lucru
in timp ce altii isi pun intrebari de genul: daca aceasta lege a
fizicii este adevarata, atunci planetele care se tot misca de
milioane de ani, nu ar trebui sa se opreasca? Asadar, e clar ca de
undeva provine aceasta energie si ca prin schimbul corect poate fi
obtinuta o energie mult mai mare. Asadar, daca acest lucru ar fi
adevarat, atunci autoturismul ar trebui sa consume mai mult ca sa
parcurga aceeasi distanta avand un astfel de sistem si nu sa obtina
o economie. Am vazut aceasta greseala spusa de redactori in reviste
si ziare, spusa de "prompteristi" la televozor sau de oameni fara
nici cea mai mica idee referitor la legile fizicii spusa pe
forumuri.
Experimentele mai multor oameni de stiinta au aratat
urmatoarele:
Faraday: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 2106 wati
sau 100% eficienta Faraday;
Boyce: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 998 wati
sau 211% eficienta Faraday fara PWM;
Boyce: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 180 wati
sau 1170% eficienta Faraday cu PWM;
Cramton: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 90 wati
sau 2340% eficienta Faraday cu PWM;
Cu 900 litri de HHO se poate crea o energie mult mai mare de 90
wati dar nu intru in detalii acum.
Ce se intampla de fapt
De fapt nu ne referim la cum hidrogenul este capabil sa
economiseasca carburant si sa determine autoturismul sa mearga mai
multi kilometri. Defapt, cand adaugam hidrogen in mixtura de
aer/carburant ce ajunge in motor, determina carburantul sa arda
mult mai rapid. Oamenii de stiinta au aratat ca hidrogenul
imbunatateste viteza de ardere a mixturii aer/carburant. Si acest
lucru determina de fapt autoturismul sa parcurga cu o cantitate mai
mica de carburant aceeasi distanta.
Cand viteza de ardere a mixturii aer/carburant este marita (de
aceea unii soferi aleg benzina cu cifra octanica 99% si nu 95%),
mai mult carburant este ars ca sa puna autoturismul in miscare
(practic sa impinga pistonul in jos producand energie cinetica) si
mai putin carburant ramane de ars dupa ce pistonul a fost deplasat
care sa produca caldura ce este apoi eliminata din motor in
celelalte faze ale unui motor in 4 timpi si mai putini agenti
poluatori sunt imprastiati in atmosfera. Astfel, o cantitate
relativ mica de hidrogen are un impact major in puterea pe care o
poate degaja o cantitate mai mica de carburant si va scadea
dramatic emisiile nocive ale autoturismului.
O problema si solutia sa
Intorcandu-ne in zilele bune, inainte sa fie montate calculatoare
in autoturisme, oamenii de stiinta au fost capabili sa adauge HHO
in motoarele lor si sa obtina o dramatica scadere a consumului de
carburant fara sa piarda din puterea autoturismului micsorand
totodata si nivelul noxelor emanate de acesta. Nu era nevoie de
nimic altceva pentru a obtine rezultate remarcabile.
Acum, din cauza ca autoturismele au instalate multe sisteme
computerizare ce controleaza injectia, senzorii de oxigen (sondele
lambda), senzorul MAF si alti senzori care controleaza mixtura de
aer/carburant, problema econimisirii a devenit mult mai dificila si
astfel apare o problema la aceasta tehnologie relativ simpla.
Problema ia nastere astfel: cand hidrogenul este introdus in motor,
motorul necesita mai putin carburant ca sa faca o rotatie completa
si rezultatul este ca pe teava de esapament rezulta mai mult oxigen
decat daca hidrogenul nu ar fi prezent. Acest fapt este raportat
calculatorului de catre senzorul/senzorii de oxigen care traduce
acest aspect prin faptul ca mixtura de aer/carburant contine prea
putin carburant si adauga mai mult pana cand vede ca nivelul de
oxigen si de noxe se ridica la nivelul pe care acesta il asteapta
conform programarii sale. Cu toate acestea, este incorect sa adauge
mai mult carburant cand nu este nevoie.
Oamenii cu autoturisme dotate cu pompe de injectie moderne care
si-au instalat astfel de sisteme ce produc hidrogen au raportat ca
motorul lor suna mai rotund si face galagie mai mica, au capatat o
putere mult mai mare la masina dar in schimb le-a crescut si
consumul de carburant. Aceasta inseamna ca acel computer a fost
programat pentru o combustie ineficienta si adauga mai mult
carburant cand nu este cazul. Din acest motiv avem nevoie de o
solutie care sa compenseze nivelul ridicat de oxigen ce se gaseste
in evacuare.
A fost creat un dispozitiv care face acest lucru si se numeste un
EFIE (Electronic Fuel Injection Enhancer). In termeni de baza,
acest dispozitiv compenseaza nivelul marit de oxigen ce se afla in
evacuare si astfel lasa computerul masinii sa isi faca treaba in
mod corect cand avem un dispozitiv HHO instalat.
Concluzii
Este o tehnologie extrem de simpla. Daca adaugi HHO in motor obtii
o combustie eficienta si acest lucru este doar stiinta si
functioneaza exact ca si cum te astepti sa se aprinda un bec cand
apesi intrerupatorul acestuia. Dar, ca sa obtineti imbunatatirea,
aveti nevoie de un dispozitiv care sa compenseze nivelul ridicat de
oxigen ce se gaseste in evacuare. Acest lucru se face modificand
semnalul trimis de senzorul sau senzorii de oxigen catre
calculator. Daca esti capabil sa faci aceste 2 lucruri, atunci vei
putea obtine o econimie mare la carburantul consumat pentru a
parcurge o distanta si vei scadea foarte mult nivelul emisiilor
nocive.
Noi ne asteptam ca oricine sa obtina pe orice autoturism minim 25%
scadere a consumului de carburant per 100km insa suntem satisfacuti
in momentul in care clientul a obtinut 30-35% reducere. Daca
reuseste sa obtina mai mult cum sunt majoritatea cazurilor, atunci
ne aratam foarte bucurosi ca putem pune umarul la scaderea
nivelului de noxe din aerul pe care il respiram zi de zi si pentru
ca unii ce s-au nascut norocosi cu fundul pe un lichid negru nu vor
mai lua asa de multi bani de la noi.
1. Motor de 3000cmc diesel aspirat (BMW 530XD)
- consum in oras real inainte de instalatie: 15%.
- consum extraurban real inainte de instalatie 9%.
- consum in oras real dupa instalare hho: 9% rezultand un castig de 6 litri / 100km parcursi.
- consum extraurban real dupa instalare hho: 5.7% rezultand un castig de 3.3 litri / 100km parcursi.
Fara sistemul HHO, consumul dumneavoastra era:
- in oras 108 litri / luna rezultand un cost de 583 RON
- in afara orasului 79 litri rezultand un cost de 427 RON
- cost total pe luna pentru carburant 1010 RON
Cu sistemul HHO instalat, consumul devine:
- in oras 65 litri / luna rezultand un cost de 350 RON
- in afara orasului 50 litri / luna rezultand un cost de 270 RON
- cost total pe luna pentru carburant devine 620 RON
Practic, castigul dumneavoastra intr-o luna inseamna 390 RON iar amortizarea (recuperarea investitiei) se va produce in 3.3 luni.
Intrebari Frecvente
1. Ce inseamna
HHO?
HHO consista in doua parti de Hidrogen si una de Oxigen. Molecula
aditionala de Oxigen face HHO mai combustibil decat Hidrogenul
pur.
2. Cat
combustibil pot economisi?
Majoritatea utilizatorilor au intampinat enomomii de 20 pana la
30%. Sunt unele cazuri si cu rezultate mai mari.
3. Ce avantaj are
gazul HHO cand este folosit la motoare cu ardere interna ca si
combustibil suplimentar?
Există multe avantaje. HHO reduce consumul de combustibil prin
creşterea cifrei octanice şi forţând combustibilul de bază sa arda
mai complet şi eficient. Rezultatul superior al cifrei octanice
rezulta si o crestere a cailor putere. Cifră octanică mai mare, cai
putere mai multi şi arderea combustibilului de bază mai eficient
egal KM mai multi pe litru. HHO ajută la curăţarea continua a
depozitelor de carbon din interiorul motorului. Gazele de evacuare
de la HHO sunt apa pura. Deci, salvaţi de combustibil, economisi
bani şi de salvati mediul înconjurător.
4. Sistemul
hibrid este predispus la coroziune sau rugina?
Nu. Combustibilul de baza [benzina sau motorina] produce suficienta
caldura in timpul combustiei incat evapora HHO si se transforma
inapoi in apa la evacuare.
5. Imbunatateste
performantele autoturismului?
Da, injectia de HHO in motor curata pistoanele si peretii motorului
in timpul mersului. Va creste cuplul si caii putere si reduce
semnificativ emisiile de carbon la evacuare. Hidrogenul arde mai
bine si mai repede decat benzina sau motorina in motor. Acest lucru
face ca masina dvs sa functioneze mai bine, mai mult si mai
eficient ca niciodata.
6. Functioneaza
cu motoare Diesel, Benzina sau GPL?
Da, functioneaza cu toate tipurile de motoare cu ardere
interna.
7. Generatorul de
hidrogen poate cauza vreun efect negativ al motorului in termen
lung?
Nu, generatoarele de hidrogen nu cauzeaza nici o problema
motoarelor.
8. De ce
producatorii auto nu implementeaza aceasta tehnologie
autovehiculelor?
În timp ce preţurile combustibilului au fost scăzute au existat
puţine stimulente financiare pentru acest sistem. Stan Meyers a
oferit controlul public asupra propriei lor energii, pentru că
atunci când este optimizat sau proiectat de la sol până la a
profita de această tehnologie, ar putea fi vehicule care ar rula cu
100% apă. Nici companiile de petrol, nici guvernul nu doreşte să
vadă o industrie de miliarde de dolari distrusa. Companiile
petroliere sunt raportate pentru a face profit mai mult decat orice
alta industrie de pe pământ.
9. Ce tip de
intretinere este implicat?
Umplerea rezervorului cu apa distilata cand este
nevoie. La fiecare 44 ore in care motorul a stat pornit aveti
nevoie de 1L de apa distilata. La fiecare 3 sau 6 luni, in functie
de uz, se recomandă golirea, spalarea sistemului, înlocuirea cu apă
distilată proaspăta şi un nou electrolit.
10. Care este cel
mai bun electrolit?
Cel mai bun este KOH (Hidroxid de Potasiu), foarte ieftin si usor
de gasit. Dar, tot cu rezultate foarte bune se poate folosi
Hidroxidul de Sodiu (soda caustica) ce se gaseste in orice magazin
sub forma de Mr Musculo pliculete sau orice alta marca cu solutie
de desfundat chiuvete.
11. Va ingheta
apa iarna?
Hidroxidul de potasiu si hidroxidul de sodiu coboara foarte tare
pragul de inghet al apei distilate pana la nivelul de -40C in cazul
in care se folosesc cantitatile corecte de electrolit.
12. Ce se
intampla daca nu folosesc Apa Distilata pentru
generator?
Apa distilata este apa pura. Cu alte tipuri de apa, apa de robinet,
apa minerala, apa de balta, apa de mare, etc., va functiona dar va
murdari electrolitul din cauza depunerilor de minerale si
impuritati din apa. Un electrolit murdar se va descarca pe placi
actionand ca un izolator cauzand productia de HHO sa sufere.
Acelaşi lucru este valabil cu multe alte tipuri de catalizator, în
special orice catalizator care conţine sodiu, cum ar fi
bicarbonatul de sodiu sau hidroxid de sodiu. Sodiul va contamina
rapid placile electrolizoare si va cauza unitatea sa devina
ineficienta.
13. Poate un
generator de Hidrogen sa explodeze?
Nu. Productia de hidrogen se face la cerere. Veti avea hidrogen in
masina numai cand masina se afla in miscare. Spre deosebire de alte
rezervoare de gaz sub presiune, exista doar o cantitate mica de
hidrogen sub presiune in sistem.
14. Daca am mai
multe intrebari referitoare la HHO Plus
Generator?
Suportul tehnic pentru HHO Generator este valabil prin pagina de
contact.
15. Generatorul
HHO are garantie?
Da, 12 luni.
16. In cazul unui
accident, generatorul de HHO va exploda?
In nici un caz, veti avea doar apa si electrolit pe jos.
17. Se poate
folosi generatorul HHO pe generator de curent?
Da, se poate folosi pe orice generator de curent.
18. Care este
durata de viata a generatoarelor?
Până în prezent avem unităţi vândute timp de 2 ani si încă nu au
existat probleme.
19. Ce spune Registrul Auto Roman despre aceasta instalatie la o eventuala inspectie tehnica?
Registrul Auto Roman a eliberat, la cererea
expresa a unei persoane ce a instalat un astfel de dispozitiv, un
document in care stipuleaza ca asemenea dispozitive nu sunt
cuprinse in lista de echipamente ce trebuiesc omologate sau
certificate.
Documentul face referire la un dispozitiv de oxihidrogen
generic.
Nu licitati fara sa cumparati, dau
negativ!!!!

Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 24 de ore
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.
Spune-ti parerea acordand o nota produsului