Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

Generator de hidrogen auto HHO DC 3000

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Specificatii

Kit Complet pentru motoare intre 2800 cm3 - 4200 cm3

REDUCETI CONSUMUL DE COMBUSTIBIL UTILIZAND HHO HIDROGEN AUTO

Transformati-va masina Dvs. consumatoare de benzina intr-un mini-hibrid, utilizand un generator HHO. Tehnologia este simpla si poate fi instalata fara ajutorul unui mecanic, conversia autoturismului fiind complet reversibila.

Cititi mai jos despre avantajele utilizarii HHO pe masina Dvs:

  • reducerea consumului de benzina, lucru care poate conduce la o reducere de pana la 40% a cheltuielilor alocate carburantului
  • imbunatatirea eficientei motorului: mai multa putere datorita cresterii eficientei de ardere a combustibilului
  • reducerea temperaturii motorului, ceea ce conduce la o durata de viata mai lunga a motorului si imbunatirii consumului de ulei
  • reducerea emisiilor poluante, datorita arderii mai complete a carbonului
  • eliminarea depunerilor de carbon din interiorul motorului
  • obtinerea unui motor mai silentios, datorita arderii mai eficiente a combustibilului
  • tehnologia HHO poate fi implementata pe toate tipurile de motoare: cu benzina, diesel, GPL
  • operatiile de intretinere nu sunt complicate sau costisitoare: trebuie doar umplut rezervorul de apa distilata (se consuma 1 litru la 44 de ore de functionare). In functie de utilizarea motorului, la fiecare 3 sau 6 luni se recomanda golirea si spalarea sistemului si umplerea cu apa distilata si un nou electrolit.

PRODUSE NECESARE PENTRU IMPLEMENTARE HHO PE MASINA DVS.

Produse obligatorii:

  • Generator HHO
  • Consumabile: solutie electrolit

Produse suplimentare:

  • Chip EFIE: microprocesor pentru reducerea consumului de carburant
  • Modulator puls (PWF): modulator de puls electric pentru generatorul HHO

CE ESTE HHO?

In timpul celui de-al doilea Razboi Mondial, pilotii care zburau mai jos deasupra intinderilor mari de apre au observat ca au un consum mai bun la carburant. In urma efectuarii de cercetari, s-a constatat ca incalzirea motorului, impreuna cu picaturile de carburant si vaporii de apa au generat un gaz denumit HHO, care a condus la un consum mai redus de carburant.

Deci, HHO (sau OxiHidrogen, sau gazul lui Brown) este un supliment pentru carburant produs din hidrogen si oxigen. Prin utilizarea unui echipament adecvat instalat pe masina Dvs., se extrage HHO din apa si se transmite motorului. Acest proces este cunoscut sub denumirea de electroliza si dupa cum vedeti in exemplu de mai sus, nu este deloc o inventie noua.

PRINCIPIILE HHO

H2O inseamna apa. Mai exact, H2O ne spune ca molecula de apa este formata din doi atomi de Hidrogen si un atom de Oxigen. Electroliza inseamna pur si simplu sa conectam apa la o sursa de curent, moment in care atomii de hidrogen vor migra catre electrodul negativ, iar atomii de oxigen vor migra catre electrodul pozitiv. Deci, am obtinut elementele de baza ale apei: hidrogen si oxigen.

De fapt, gazul HHO nu este altceva decat atomi liberi de hidrogen si oxigen, extrasi din apa prin procesul de electroliza.

Pe da alta parte, benzina este formata din siruri de hidrocarbon, adica din atomi de hidrogen si carbon. Principala sursa de poluare provine din atomii de carbon ramasi, care nu sunt arsi.

Un generator HHO pur si sumplu adauga atomi de hidrogen si oxigen la procesul de combustie. Amestecul arde rapid, la temperaturi mai inalte, astfel incat ajuta la completarea procesului de combustie a benzinei.

Sunt arsi mai multi atomi de carbon, de aceea genereaza mai putine particule de monoxid de carbon si hidrocarbon. Reduce incalzirea excesiva a motorului si ofera mai multe putere datorita combustiei mai complete a benzinei, deci se consumul de benzina se reduce.

DE CE AUTOTURISMELE NU SE LIVREAZA DEJA ECHIPATE CU TEHNOLOGIE HHO?

In primul deoarece aceasta tehnologie inseamna pierderi importante pentru companiile petroliere si pentru guverne. Luand ca exemplu doar Romania, potrivit Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor, la nivel national, la sfarsitul anului 2010 erau inmatriculate in Romania 5,4 milioane masini. Daca fiecare masina si-ar reduce consumul cu doar 20%, ganditi-va sumele care nu ar mai ajunge in conturile companiilor care comercializeaza carburant si la taxele de tot felul pe care le practica guvernul.

In al doilea rand, chiar daca este disponibila, tehnologia nu este inca foarte cunoscuta la nivelul populatiei. Nu exista clipuri publicitare la televizor, nu exista reclame in publicatii (ziare, reviste, etc).  Doar pe Internet pot fi gasite informatii complete, insa acestea trebuie cautate.

CONDITII LEGALE

Acest tip de echipamente nu se afla pe lista de echipamente ce necesita omologare sau certificare. Registrul Auto Roman poate elibera, la cerere, un document care stipuleaza acest lucru. Documentul se refera la un echipamente oxihidrogen generic.


Datele tehnice şi informaţiile suplimentare:

O mulţime de vehicule nu a trecut testul R.A.R. din cauza nivelului ridicat de CO2 si noxe in aerul evacuat.  DryCell poate rezolva această problemă uşor şi ieftin

Functioneaza pentru majoritatea tipurilor de motoare diesel, benzina si Gpl.

- Tip de generator: Dry Cell;

- Dimensiuni: 203x108x87 mm;


- Placi: 21;


- Voltaj: 10-30V


- Conexiunile electrice standard:
+ NNNN - NNNN + NNNN - NNNN + (N - placa neutra)


- Suprafaţa totală pentru producţia de gaze: 2948 cm2;


- Productie de Hidrogen: intre 1.0 si 6 litri pe minut (12A)



Lista de componente:

Aceasta instalatie vine echipata cu urmatoarele componente necesare pentru instalare:

- Generator HHO - Dry Cell cu 21 placi in 316L otel inoxidabil;

- Rezervor de apa de plastic (volum 1 Litru) cu verificare a nivelului şi deschidere pentru reîncărcare;

- Releu de control 30A-12V DC
- Cablu electric HO7V K, sectiune 6 mm, rosu sinegru, potrivite pentru toate conexiunile electrice;

- Carcasa siguranta si siguranta 30A;

- Valva de plastic pentru verificare nivel apa;

- Terminale izolate si accesorii pentru toate conexiunile electrice;

- Furtune de presiune mare pentru HHO;

-  Furtun PVC Cristal pentru electrolit;

- Include toti conectorii necesari şi prize pentru conexiuni ;

- Electrolit - hidroxid de potasiu (KOH); sau NaOH cu acid boric

Extender pentru senzor lambda - injecţie electronică;

- Manual de instalare in limba Romana sau Engleza (E-book).

Accesorii :

Puteti adauga si un Controler precis pentru Generatorul HHO. Racire cu ventilator, inchis in carcasa, Proiectat pentru a controla pana la 30A - 12/24V DC

Si un ampermetru digital pentru a vizualiza cantitatea de curent consumata de generator


Punctele forte ale produselor noastre:

Dimensiuni Generator - Generatoarele noastre de dimensiuni mici permite o instalare uşoară în toate autoturismele. Celulele DryCell pot fi, de asemenea, instalate orizontal sau vertical care să permită o mai mare flexibilitate pentru instalare.
HHO Producţia de gaze - În ciuda performanţelor sale, dimensiunea celulei este relativ mica proporţional cu cantitatea de gaze produse si asigura o funcţionare optimă a lungul timpului. Reconfigurarea uşoară a plăcilor (plus, minus, neutru), printr-un sistem de terminale, permite o mai buna optimizare în funcţie de nevoile dumneavoastră.
Plăci din oţel inoxidabil - plăcile noastre sunt fabricate în 316L oţel inoxidabil, tăiat cu laser, cu o substanţă chimică specială şi tratament fizic dezvoltat de echipa noastra pentru a extinde durata de viaţă operaţională a generatorului. Nu veţi vedea depozite maro în celulele DryCell. Certificat din partea producătorului, garantam calitatea şi durabilitatea oţelului inoxidabil pe care il folosim.


Flanse - flanse noi din nailon au fost dezvoltate exclusiv pentru generatoarele noastre. Rezistenţă fizică bună şi, mai presus de toate, rezistenta termica (punct de topire 190-350 ° C) face din nylon cel mai bun material de selecţie pentru aceste produse. Ca si generatorul, va fi instalat în compartimentul motorului, pentru ca în cazul în care temperatura din interior în timpul verii poate fi foarte mare, rezistenta termica a materialelor utilizate este foarte importanta.


Garnituri şi etanşări - Folosim elastomeri speciali realizati din cauciuc EPDM (limite de temperatura de utilizare: -40 la 200 ° C), cu o secţiune pătrată şi de suprafaţă mare de contact. Distribuţia optimă a presiunii în întreaga suprafeţele de etanşare.


Rezumatul punctelor forte ale produselor noastre:

- Materiale de constructii cu o calitate foarte ridicată ce asigura o viaţă lungă a produsului;

- Usoara reconfigurare a placii (pozitive, negative şi neutre), printr-un sistem de terminale, pentru optimizarea performanţei sistemului;

- Lipsa de depozite maro în DryCell şi electrolit circuit;

- Temperatura de funcţionare stabilă a generatorului fără risc de supraîncălzire;

- Izolarea celulelor pentru a rezista la temperaturi extrem de scăzute în condiţii de iarnă, în scopul de a continua să fie eficiente chiar şi în cele mai severe condiţii;


Misiunea noastra este sa facem din HHO un combustibil standard pentru toată gama de utilizatori: vehicule, utilaje, uz industrial sau domestic pe intregul mapamond. Avem deci inovaţii tehnologice care ne permit sa vă oferim produse de mare valoare.

Kitul de conversie este Hidrogen la comanda!

Kitul de Conversie se instalează pe motoarele MAS (cu aprindere prin scînteie) sau MAC (cu aprindere prin compresie).

Produce hidrogen prin electroliză

Convertoarele folosesc apă distilată

Racordurile elastice conectate in partea inferioară a rezervorului asigura circuitul de alimentare cu apa distilată a fiecarui convertor.

Prin electroliza apei rezulta un amestec de hidrogen cu oxigen cunoscut si sub numele de HHO, hidroxigen, hydroxy sau gaz brown. Acesta poate fi folosit in mod direct pentru alimentarea unui motor clasic, deoarece contine deja oxigenul necesar arderii. Dar se poate amesteca de asemenea in diverse rapoarte cu combustibili fosili si aer. Nu afecteaza motorul, ba chiar ajuta la o functionare mai buna prin eliminarea depunerilor si o ardere completa, mai curata. Dintr-un litru de apa se obtin cam 1800 litri de amestec gazos hidrogen-oxigen. Masurarea acestuia in LPM(litri pe minut) este una empirica deoarece ignora micile variatii de temperatura sau presiune.Este insa un mod destul de rapid de evaluare a randamentului obtinut. Cele mai bune generatoare de gaz din comert obtin in general 1LPM cu 150Wh energie electrica.Unii producatori de astfel de sisteme folosesc ca unitate de masura LPH(litri pe ora) ca strategie de marketing pentru ca numarul de litri sa para mai impresionant. Atentie asadar atunci cand faceti comparatii.

In motoarele clasice cu ardere interna HHO merge lejer in amestec de 20:1, iar in cazul hidrogenului de calitate superioara se ajunge chiar la amestecuri de 80:1 fara probleme. In cazul acesta un debit de 100LPM ar fi suficient pentru toata plaja de turatii a unui motor de 1400cmc, iar un relanti s-ar putea obtine cu mult mai putin. Se poate estima astfel un "consum" de apa intre 1 si 3 litri pe ora. Am pus intre ghilimele "consum" deoarece prin arderea hidrogenului si recombinarea lui cu oxigenul, rezulta apa pe teava de esapament. Care se poate recupera si recircula in mare parte, exceptand cea care se pierde prin evaporare.

Gazele astfel obtinute find mai usoare ca apa distilata vor urca pe cel de al doilea racord elastic, fixat in partea superioara a Convertorului, catre Rezervor.

Oxigenul şi hidrogenul, barbotează în apa distilată din rezervor si difuzează la suprafaţa acesteia fiind apoi sunt aspirate în galeria de admisie a motorului prin racordul elastic plasat in partea superioară a rezervorului.

Odată intrate in galeria de admisie aceste gaze se diluaza în aer apoi sunt absorbite in camerele de ardere unde se formează amestecul de aer - combustibil.

Introducerea Hidrogenului in camera de ardere mareşte eficienţa procesului de combustie în consecinţă reduce consumul de combustibil si emisiile poluante crescând puterea si performanţele motorului.

Explicaţia stiintifica este simplă: Hidrogenul arde mult mai rapid dacât combustilii fosili!

Cu o combustie mai rapidă si eficientă, Kit-ul de conversie ofera semnificative reduceri ale emisiilor poluante si o economie considerabilă de combustibil!

Obtineti o crestere a performanţei în timp ce eliminaţi mult mai putin CO2 in atmosferă!

Din punct de vedere stiintific Injecţia de Hidrogen in Combustibil

( Hydrogen Fuel Injection – HFI) este bine documentată şi în fapt este cunoscut de mai multă vreme ( inca din 1974 sunt documentate lucrări ale Jet Propulsion Lab al Institutului de Tehnologie din California ) ca aditivarea cu higrogen a combustibilor fosili utilizaţi la motoarele cu ardere internă va creşte eficienţa acestora.


Aceste studii au fost validate de un număr de lucrari publicate de Societatea Inginerilor Auto ( Society of Automotive Engineers – SAE) si alţi cercetatori si sprijinită de dezvoltarea şi producerea de sisteme HFI inca din 1979.

Procesul HFI este eficient cu oricare din combustibilii fosili

( motorină, benzină, gaze lichefiate ) sau cu produsele bio :

Bio-diesel, Etanol.


Printre alte multe efecte, prezenţa hidrogenului optimizează parametrii procesului de combustie modificand cinematica si procesele chimice care îl definesc.

Efectul este o imbunataţire a eficenţei adiabatice a motorului.

In termeni direcţi această inseamnă economie de combustibil, scăderea emisiilor poluante, imbunataţirea cuplului motor, creşterea puterii şi reducerea costurilor de întreţinere.

Obtinerea unei cantitaţi suficiente de Hidrogen auto, stocarea sa la bordul vehiculelor a fost principala problema în dezvoltarea acestei tehnologii.


Metodele cele mai uzuale sunt producerea Hidrogenului prin reformarea gazului metan si stocarea sa în recipienţi sub presiune.

Vehiculele astfel adaptate pot re-incarca butelia de Hidrogen de la staţii de alimentare special construite.

O altă metodă, mai simplă si mai accesibilă este obţinerea Hidrogenului din...apă! Prin Electroliza apa se descompune în elementele de bază: Hidrogen si Oxigen.

Gazul astfel obţinut reprezintă un amestec stoichiometric perfect şi poate fi utilizat ca aditiv al aerului aspirat de motoarele termice cu rezultate foarte bune.

Electroliza a apei se poate realiza la tensiunea şi puterea furnizată de instalaţia electrică a vehicului iar balanţa energetică este pozitivă deoarece gazul obţinut ajută la extragerea unei cantitati mult mai mari de energie stocata in combustibilii clasici decat cea necesară producerii.



Randamentul şi fiabilitatea echipamentelor de Electroliză sunt limita acestei tehnologii!


Aceasta este explicatia economiei de combustibil obţinute prin instalarea unui Kit de Conversie care il găsiţi pe hidrogenauto.ro


Cum functioneaza HHO?

Am fost intrebat de mai multe ori cum functioneaza. Si pe buna dreptate, trebuie ca fiecare sa inteleaga cum functioneaza tehnologia tocmai pentru a reusi sa-si faca masina sa consume cat mai putin carburant. Fizicienii si chimistii care au studiat indeaproape tehnologia au afirmat ca detaliile foarte amanuntite pot fi destul de complexe, insa, conceptul de baza este foarte simplu.
Neintelegerile

Foarte multi oameni cred ca generam HHO tocmai pentru a-l consuma prin ardere iar acest lucru va adauga mai multa putere autoturismului si vom putea parcurge o distanta mai mare cu mai putin carburant. Ca sa explicam mai in amanunt, au loc 3 conversii de energie:

Energia mecanica este transformata in energie electrica (alternatorul autoturismului produce aceasta energie electrica)
Energia electrica se transforma in energie chimica (generatorul HHO absoarbe energie electrica si o transforma in energie chimica ~ gazul HHO)
Energia chimica este transformata in energie mecanica (hidrogenul este ars in motor pentru a da nastere energiei mecanice)

Problema e ca au loc 3 schimbari energetice si fiecare la randul ei mai pierde energie mergand pe principiul ca perpetum-mobile nu s-a inventat inca (cu toate ca unii afirma contrariul si au si exemple). Acesta este principiul de baza al fizicii care spune ca orice transformare a unei energii intr-o alta energie se face doar cu pierderea unei bucati din prima energie. Din acest motiv nu exista o evicienta de 100%. Desigur, doar unii afirma acest lucru in timp ce altii isi pun intrebari de genul: daca aceasta lege a fizicii este adevarata, atunci planetele care se tot misca de milioane de ani, nu ar trebui sa se opreasca? Asadar, e clar ca de undeva provine aceasta energie si ca prin schimbul corect poate fi obtinuta o energie mult mai mare. Asadar, daca acest lucru ar fi adevarat, atunci autoturismul ar trebui sa consume mai mult ca sa parcurga aceeasi distanta avand un astfel de sistem si nu sa obtina o economie. Am vazut aceasta greseala spusa de redactori in reviste si ziare, spusa de "prompteristi" la televozor sau de oameni fara nici cea mai mica idee referitor la legile fizicii spusa pe forumuri.

Experimentele mai multor oameni de stiinta au aratat urmatoarele:

Faraday: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 2106 wati sau 100% eficienta Faraday;
Boyce: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 998 wati sau 211% eficienta Faraday fara PWM;
Boyce: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 180 wati sau 1170% eficienta Faraday cu PWM;
Cramton: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 90 wati sau 2340% eficienta Faraday cu PWM;

Cu 900 litri de HHO se poate crea o energie mult mai mare de 90 wati dar nu intru in detalii acum.
Ce se intampla de fapt

De fapt nu ne referim la cum hidrogenul este capabil sa economiseasca carburant si sa determine autoturismul sa mearga mai multi kilometri. Defapt, cand adaugam hidrogen in mixtura de aer/carburant ce ajunge in motor, determina carburantul sa arda mult mai rapid. Oamenii de stiinta au aratat ca hidrogenul imbunatateste viteza de ardere a mixturii aer/carburant. Si acest lucru determina de fapt autoturismul sa parcurga cu o cantitate mai mica de carburant aceeasi distanta.

Cand viteza de ardere a mixturii aer/carburant este marita (de aceea unii soferi aleg benzina cu cifra octanica 99% si nu 95%), mai mult carburant este ars ca sa puna autoturismul in miscare (practic sa impinga pistonul in jos producand energie cinetica) si mai putin carburant ramane de ars dupa ce pistonul a fost deplasat care sa produca caldura ce este apoi eliminata din motor in celelalte faze ale unui motor in 4 timpi si mai putini agenti poluatori sunt imprastiati in atmosfera. Astfel, o cantitate relativ mica de hidrogen are un impact major in puterea pe care o poate degaja o cantitate mai mica de carburant si va scadea dramatic emisiile nocive ale autoturismului.
O problema si solutia sa

Intorcandu-ne in zilele bune, inainte sa fie montate calculatoare in autoturisme, oamenii de stiinta au fost capabili sa adauge HHO in motoarele lor si sa obtina o dramatica scadere a consumului de carburant fara sa piarda din puterea autoturismului micsorand totodata si nivelul noxelor emanate de acesta. Nu era nevoie de nimic altceva pentru a obtine rezultate remarcabile.

Acum, din cauza ca autoturismele au instalate multe sisteme computerizare ce controleaza injectia, senzorii de oxigen (sondele lambda), senzorul MAF si alti senzori care controleaza mixtura de aer/carburant, problema econimisirii a devenit mult mai dificila si astfel apare o problema la aceasta tehnologie relativ simpla. Problema ia nastere astfel: cand hidrogenul este introdus in motor, motorul necesita mai putin carburant ca sa faca o rotatie completa si rezultatul este ca pe teava de esapament rezulta mai mult oxigen decat daca hidrogenul nu ar fi prezent. Acest fapt este raportat calculatorului de catre senzorul/senzorii de oxigen care traduce acest aspect prin faptul ca mixtura de aer/carburant contine prea putin carburant si adauga mai mult pana cand vede ca nivelul de oxigen si de noxe se ridica la nivelul pe care acesta il asteapta conform programarii sale. Cu toate acestea, este incorect sa adauge mai mult carburant cand nu este nevoie.

Oamenii cu autoturisme dotate cu pompe de injectie moderne care si-au instalat astfel de sisteme ce produc hidrogen au raportat ca motorul lor suna mai rotund si face galagie mai mica, au capatat o putere mult mai mare la masina dar in schimb le-a crescut si consumul de carburant. Aceasta inseamna ca acel computer a fost programat pentru o combustie ineficienta si adauga mai mult carburant cand nu este cazul. Din acest motiv avem nevoie de o solutie care sa compenseze nivelul ridicat de oxigen ce se gaseste in evacuare.

A fost creat un dispozitiv care face acest lucru si se numeste un EFIE (Electronic Fuel Injection Enhancer). In termeni de baza, acest dispozitiv compenseaza nivelul marit de oxigen ce se afla in evacuare si astfel lasa computerul masinii sa isi faca treaba in mod corect cand avem un dispozitiv HHO instalat.
Concluzii

Este o tehnologie extrem de simpla. Daca adaugi HHO in motor obtii o combustie eficienta si acest lucru este doar stiinta si functioneaza exact ca si cum te astepti sa se aprinda un bec cand apesi intrerupatorul acestuia. Dar, ca sa obtineti imbunatatirea, aveti nevoie de un dispozitiv care sa compenseze nivelul ridicat de oxigen ce se gaseste in evacuare. Acest lucru se face modificand semnalul trimis de senzorul sau senzorii de oxigen catre calculator. Daca esti capabil sa faci aceste 2 lucruri, atunci vei putea obtine o econimie mare la carburantul consumat pentru a parcurge o distanta si vei scadea foarte mult nivelul emisiilor nocive.

Noi ne asteptam ca oricine sa obtina pe orice autoturism minim 25% scadere a consumului de carburant per 100km insa suntem satisfacuti in momentul in care clientul a obtinut 30-35% reducere. Daca reuseste sa obtina mai mult cum sunt majoritatea cazurilor, atunci ne aratam foarte bucurosi ca putem pune umarul la scaderea nivelului de noxe din aerul pe care il respiram zi de zi si pentru ca unii ce s-au nascut norocosi cu fundul pe un lichid negru nu vor mai lua asa de multi bani de la noi.

1. Motor de 3000cmc diesel aspirat (BMW 530XD)

  • consum in oras real inainte de instalatie: 15%.
  • consum extraurban real inainte de instalatie 9%.
  • consum in oras real dupa instalare hho: 9% rezultand un castig de 6 litri / 100km parcursi.
  • consum extraurban real dupa instalare hho: 5.7% rezultand un castig de 3.3 litri / 100km parcursi.

Fara sistemul HHO, consumul dumneavoastra era:

  • in oras 108 litri / luna rezultand un cost de 583 RON
  • in afara orasului 79 litri rezultand un cost de 427 RON
  • cost total pe luna pentru carburant 1010 RON

Cu sistemul HHO instalat, consumul devine:

  • in oras 65 litri / luna rezultand un cost de 350 RON
  • in afara orasului 50 litri / luna rezultand un cost de 270 RON
  • cost total pe luna pentru carburant devine 620 RON

Practic, castigul dumneavoastra intr-o luna inseamna 390 RON iar amortizarea (recuperarea investitiei) se va produce in 3.3 luni.

Intrebari Frecvente

 

1. Ce inseamna HHO?

HHO consista in doua parti de Hidrogen si una de Oxigen. Molecula aditionala de Oxigen face HHO mai combustibil decat Hidrogenul pur.

2. Cat combustibil pot economisi?

Majoritatea utilizatorilor au intampinat enomomii de 20 pana la 30%. Sunt unele cazuri si cu rezultate mai mari.

3. Ce avantaj are gazul HHO cand este folosit la motoare cu ardere interna ca si combustibil suplimentar?

Există multe avantaje. HHO reduce consumul de combustibil prin creşterea cifrei octanice şi forţând combustibilul de bază sa arda mai complet şi eficient. Rezultatul superior al cifrei octanice rezulta si o crestere a cailor putere. Cifră octanică mai mare, cai putere mai multi şi arderea combustibilului de bază mai eficient egal KM mai multi pe litru. HHO ajută la curăţarea continua a depozitelor de carbon din interiorul motorului. Gazele de evacuare de la HHO sunt apa pura. Deci, salvaţi de combustibil, economisi bani şi de salvati mediul înconjurător.


4. Sistemul hibrid este predispus la coroziune sau rugina?

Nu. Combustibilul de baza [benzina sau motorina] produce suficienta caldura in timpul combustiei incat evapora HHO si se transforma inapoi in apa la evacuare.

5. Imbunatateste performantele autoturismului?

Da, injectia de HHO in motor curata pistoanele si peretii motorului in timpul mersului. Va creste cuplul si caii putere si reduce semnificativ emisiile de carbon la evacuare. Hidrogenul arde mai bine si mai repede decat benzina sau motorina in motor. Acest lucru face ca masina dvs sa functioneze mai bine, mai mult si mai eficient ca niciodata.

6. Functioneaza cu motoare Diesel, Benzina sau GPL?

Da, functioneaza cu toate tipurile de motoare cu ardere interna.

7. Generatorul de hidrogen poate cauza vreun efect negativ al motorului in termen lung?

Nu, generatoarele de hidrogen nu cauzeaza nici o problema motoarelor.

8. De ce producatorii auto nu implementeaza aceasta tehnologie autovehiculelor?

În timp ce preţurile combustibilului au fost scăzute au existat puţine stimulente financiare pentru acest sistem. Stan Meyers a oferit controlul public asupra propriei lor energii, pentru că atunci când este optimizat sau proiectat de la sol până la a profita de această tehnologie, ar putea fi vehicule care ar rula cu 100% apă. Nici companiile de petrol, nici guvernul nu doreşte să vadă o industrie de miliarde de dolari distrusa. Companiile petroliere sunt raportate pentru a face profit mai mult decat orice alta industrie de pe pământ.


9. Ce tip de intretinere este implicat?

Umplerea rezervorului cu apa distilata cand este nevoie. La fiecare 44 ore in care motorul a stat pornit aveti nevoie de 1L de apa distilata. La fiecare 3 sau 6 luni, in functie de uz, se recomandă golirea, spalarea sistemului, înlocuirea cu apă distilată proaspăta şi un nou electrolit.

10. Care este cel mai bun electrolit?

Cel mai bun este KOH (Hidroxid de Potasiu), foarte ieftin si usor de gasit. Dar, tot cu rezultate foarte bune se poate folosi Hidroxidul de Sodiu (soda caustica) ce se gaseste in orice magazin sub forma de Mr Musculo pliculete sau orice alta marca cu solutie de desfundat chiuvete.

 

11. Va ingheta apa iarna?

Hidroxidul de potasiu si hidroxidul de sodiu coboara foarte tare pragul de inghet al apei distilate pana la nivelul de -40C in cazul in care se folosesc cantitatile corecte de electrolit.

12. Ce se intampla daca nu folosesc Apa Distilata pentru generator?

Apa distilata este apa pura. Cu alte tipuri de apa, apa de robinet, apa minerala, apa de balta, apa de mare, etc., va functiona dar va murdari electrolitul din cauza depunerilor de minerale si impuritati din apa. Un electrolit murdar se va descarca pe placi actionand ca un izolator cauzand productia de HHO sa sufere. Acelaşi lucru este valabil cu multe alte tipuri de catalizator, în special orice catalizator care conţine sodiu, cum ar fi bicarbonatul de sodiu sau hidroxid de sodiu. Sodiul va contamina rapid placile electrolizoare si va cauza unitatea sa devina ineficienta.

13. Poate un generator de Hidrogen sa explodeze?

Nu. Productia de hidrogen se face la cerere. Veti avea hidrogen in masina numai cand masina se afla in miscare. Spre deosebire de alte rezervoare de gaz sub presiune, exista doar o cantitate mica de hidrogen sub presiune in sistem.

14. Daca am mai multe intrebari referitoare la HHO Plus Generator?

Suportul tehnic pentru HHO Generator este valabil prin pagina de contact.

15. Generatorul HHO are garantie?

Da, 12 luni.


16. In cazul unui accident, generatorul de HHO va exploda?

In nici un caz, veti avea doar apa si electrolit pe jos.

17. Se poate folosi generatorul HHO pe generator de curent?

Da, se poate folosi pe orice generator de curent.

18. Care este durata de viata a generatoarelor?

Până în prezent avem unităţi vândute timp de 2 ani si încă nu au existat probleme.

 

19. Ce spune Registrul Auto Roman despre aceasta instalatie la o eventuala inspectie tehnica?

Registrul Auto Roman a eliberat, la cererea expresa a unei persoane ce a instalat un astfel de dispozitiv, un document in care stipuleaza ca asemenea dispozitive nu sunt cuprinse in lista de echipamente ce trebuiesc omologate sau certificate.
Documentul face referire la un dispozitiv de oxihidrogen generic.

Nu licitati fara sa cumparati, dau negativ!!!!


Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Bucuresti

  • - Predare personala in max. 24 de ore

PLATA

  • - La predare
  • - Ramburs

Politica de retur

  • - Produsul nu se poate returna.
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului