HUSA NOKIA LUMIA 520 TOC FLIP ALB + FOLIE ECRAN CADOU
-
Produs:Nou, Fără garanție
-
Numar articol:161245591
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:20,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:26.03.2015, 17:30
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Va propunem mai multe modele de huse din
silicon, hard case-uri,
flip cover-uri, TOC-uri din piele ECO si piele naturala, folii din
plastic si sticla securizata pentru telefonul tau, foarte elegante,
usor de aplicat si la un pret foarte convenabil. Materialele din
care sunt executate
sunt de cea mai buna calitate iar cumparand de la noi, aveti
garantia ca primiti exact produsul comandat si in termenul de
livrare stabilit.
DESCRIEREA PRODUSULUI:
Produsul este NOU.
Invelis
exterior din piele ECO moale de
calitate
superioara.
Cusaturi curate si subtiri.
Sistem de inchidere magnetic tip capsa.
Exact pe dimensiunile telefonului si se potriveste la fix.
Montare usoara.
Fabricat dintr-un material rezistent si de calitate.
Ofera
protectie impotriva zgarieturilor si
socurilor.
Acces usor catre toate controalele
Arata exact ca in imaginile prezentate.
Acest produs este in STOC
si se poate cumpara.
COMENZI SI LIVRARI:
Comenzile se fac prin licitare (cumparare) in cadrul fiecarui produs unde lasati adresa completa pentru a putea livra produsul catre dumneavoastra.
Avem rugamintea sa verificati
datele de livrare lasate la plasarea comenzii, deoarece sunt
situatii cand conturile nu sunt updatate si raman adrese vechi unde
clientii nu mai locuiesc, si astfel coletele nu ajuns unde
trebuie.
LIVRAREA PRIN
POSTA
ROMANA,
termen 2-3 zile lucratoare in toata ROMANIA, si 1-2 zile pentru
Bucuresti; coletul dumneavoastra ajunge la Oficiul Postal de care
apartineti cu adresa de domiciliu si asteapta sa fie ridicat timp
de 10 zile, perioada in care veti fi avizat de catre Posta Romana
sa mergeti sa-l ridicati, cu o hartie (Aviz Postal) avand un numar
de prezentare. Daca aviz-ul nu ajunge la cutia postala dupa cele 3
zile de livrare, atunci mergeti la Oficiul Postal cu CI/BI-ul si
intrebati de colet. In cazul in care coletul nu a ajuns dupa 3
zile, avem rugamintea sa ne contactati telefonic sau prin e-mail
pentru
verificari.
Dupa 10 zile de stat in Posta, coletul se va intoarce retur si nu il veti mai putea ridica, situatie in care riscati anularea contului avut pe okazii.ro, avand in vedere ca vanzatorul trebuie sa suporte taxele postale pentru trimitere/intoarce colet si magazinaj.
Mai trebuie stiut ca in cazul livrarilor prin Posta Romana coletul se trimite la adresa de domiciliu (cea din buletin), si se ridica personal cu CI/BI_ul de persoana destinatar. In cazul in care se doreste livrarea in alt oficiu postal, altul decat cel de care apartineti cu adresa, coletul se poate trimite la Post Restant insa in aceasta situatie nu veti mai primii aviz la adresa cand soseste coletul, si trebuie sa mergeti d-voastra sa intrebati de colet si sa specificati ca acesta este la Post Restant.
Daca nu stiti carui Oficiu
Postal sa va adresati, puteti cauta la adresa: unde in campul
"Cauta dupa Adresa" introduceti Localitatea si Strada unde locuiti
pentru a primi Oficiul de care apartineti. Apasati pe denumirea
oficiului si veti primi si adresa unde se afla acesta.
LIVRAREA PRIN - CARGUS / FAN CURIER (in aria de acoperire) - termen 1 zi lucratoare, cu Garantia de Livrare Okazii, veti fi sunat si cautat acasa pentru livrarea la domiciliu de catre curier. In caz in care nu sunteti contactat de catre curier in ziua livrarii, puteti suna la dispeceratul Fan Curier 021.9336 sau Cargus Curier 021.9330, furnizati numarul de AWB trimis de catre noi prin email sau SMS si veti afla in ce stadiu se afla expeditia d-voastra.
INTREBARI SI CALIFICATIVE:
Pentru eventuale intrebari puteti apela la rubrica "Trimite un mesaj vanzatorului" si veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.
Avem rugamintea ca dupa ce ridicati coletul si veti verifica produsul, sa nu uitati sa acordati si calificativul pentru tranzactia facuta, lucru pe care il vom face si noi in momentul in care vom primii confirmarea de la Posta ca s-a ridicat coletul. Sistemul de calificative Okazii ne ajuta atat pe noi ca vanzatori, cat si pe dumneavoastra ca si cumparatori sa devenim mai credibili in viitoarele tranzactii.
Ratingul este foarte important pentru noi, avem rugamintea ca dupa ridicarea produsului sa ne acordati maximul de 5 stele la toate categoriile din calificativul detaliat.
In cazul
in care aveti nemultumiri si aveti alta intentie de acordare a
calificativului va rugam sa ne contactati inainte pentru a rezolva
orice nemultumire
aparuta.
MAGAZIN:
Puteti gasi oferta
completa cu toate produsele noastre in magazinul nostru Okazii,
unde toate produsele sunt grupate si puteti gasi cu usurinta ce
cautati. Apasati pe link-ul de mai jos, si veti fi directionat
automat catre magazin.
(CLICK AICI) MAGAZINUL NOSTRU (CLICK AICI)
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
PLATA
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului