Inlocuire asamblu complet Display+Sticla iPhone 6S Plus culoare Negru
Livrare gratuita la comenzile de 649 lei
-
Produs:Nou, Ofer garanție, Cu factură
-
Numar articol:193946420
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:349,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:07.02.2019, 10:22
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Serviciu Inlocuire display+sticla sparta, iPhone 6 culoare Negru De
ce noi? Pentru ca reconditionam display-uri folosind procese,
procedee si utilaje similare celor folosite de producatori.
Procesul tehnologic este similar cu cel al producatorilor. Nu
folosim adezivi cu uscare UV, ci medii de tratare sub presiune
inalta. Pentru ca iti oferim garantia produsului reconditionat, ca
o confirmare a calitatii serviciilor. Si nu in ultimul rand, pentru
ca dispunem de personal calificat si certificat. Serviciu cu LCD la
schimb* *Preturile includ TVA; Pret valabil prin lasarea cu titlu
gratuit al display-ului cu geamul spart, la schimb, acesta trebuind
sa fie perfect functional, fara dungi, ciobit, pete negre, etc. In
cazul in care LCD-ul display-ul este afectat si nu poate fi
reparat, se vor aplica preturile aferente inlocuirii display-ului
fara LCD la schimb. Produsele care sunt receptionate pana in ora
10:30, beneficiaza de reparatie in aceeasi zi contra taxei 70 RON
(tva inclus)! *Serviciu disponibil doar in Bucuresti! Pentru
produsele din tara, durata de reparatie si returnare este in medie
de 3-5 zile lucratoare! Serviciu fara LCD la schimb** Produsele
care sunt receptionate pana in ora 10:30, beneficiaza de reparatie
in aceeasi zi contra taxei 70 RON (tva inclus)! *Serviciu
disponibil doar in Bucuresti! Pentru produsele din tara, durata de
reparatie si returnare este in medie de 3-5 zile lucratoare!
Informatii: - Clientul este de acord ca produsul lasat in vederea
reparatiei de inlocuire LCD este in afara garantiei oferita de
producator (sticla sparta a LCD-ului insemnand soc mecanic), iar
inlocuirea display-ului defect este facuta cu un display
reconstruit in totalitate, in Romania, prin procedee speciale de
reconstructie, similare producatorilor, conform filmului de
prezentare, disponibil inclusiv pe www.profix-service.ro - Compania
evoMAG garanteaza utilizatorului ca, in cazul defectarii in
conditii normale de utilizare a display-ului, pe perioada de
garantie de 60 zile calendaristice, acesta va fi reparat gratuit. -
Se acorda garantie doar la reparatia efectuata. Garantia oferita se
pierde in cazul in care se constata socuri mecanice, contact cu
lichide, zgarieturi asupra sticlei. Clientul nu va avea pretentii
(reclamatii) ulterioare de orice natura asupra starii in care a
lasat/trimis aparatul (cu sau fara accesoriile aferente, softuri,
etc) spre a fi inlocuit display-ul, avand in vedere faptul ca o
constatare completa in momentul prezentarii aparatului nu este
posibila, ci doar in cadrul unitatilor service partenere evoMAG. -
In acest sens firma nu isi asuma raspunderea pentru defectele
ascunse ale produsului care nu au fost prezentate in mod
intentionat sau neintentionat de catre client, si aduce la
cunostinta clientului ca interventia avuta este doar de inlocuire a
display-ului, iar clientul este de acord ca pot exista eventualele
costuri suplimentare care i se vor comunica de catre unitatile
service acreditate, in vederea acceptarii. - Transportul este
gratuit daca operatiunea de schimbare a LCD-ului este efectuata,
dar ca, in cazul in care acesta nu este efectuat se va percepe o
taxa de 40 RON, reprezentand cheltuieli de transport. - Prin
lasarea terminalului in vederea inlocuirii display-ului spart,
clientul a luat la cunostinta ca exista posibilitatea ca datele
software (aplicatii, Google, iStore, agenda, etc) sa fie pierdute,
caz in care recomandam insistent un back up complet al telefonului,
compania neputand fi facuta raspunzatoare pentru orice fel de dauna
directa sau indirecta adusa prin lasarea aparatului in punctul de
colectare. Procedura: 1. Selecteaza produsul/serviciul dorit
(inlocuire sticla produs x) ? mare atentie ce defect prezinta
produsul Dumneavoastra; 2. Se trimite sau se preda produsul
impreuna cu un nr de comanda (se atasaza nr comenzi coletului) la
sediul nostru in atentia departamentului service; 3. Produsul odata
ajuns se redirectioneaza catre laborator, se expertizeaza daca
intruneste conditiile de reparatie (nu se poate efectua reparatia
fara o expertiza in prealabil); 4. Se informeaza de catre service
daca se poate repara si ce implica reparatia (daca este cazul); 5.
Dupa acordul in scris al clientului (atunci cand este cazul) se
inlocuieste display (ansamblu); 6. Produsul se returneaza dupa
reparatie de catre service, clientul achita personal in showroom
comanda (sau se trimite prin curier si achita Ramburs sau OP).
Atentie! Nu se accepta reparatia produselor care prezinta pixeli
blocati/zone care nu raspund la comenzi, au display deteriorat. Nu
se accepta terminale care prezinta deformari. Inlocuirea sticlei
implica numai inlocuirea acestei piese. Nu se inlocuieste tot
ansamblul display + sticla, daca se achita numai inlocuire sticla.
Nu ne asumam raspunderea pentru viciile ascunse ale produsului
(placa de baza deteriorata/difuzor nefunctional, etc?partial sau
total) Costurile de transport, sunt suportate de catre consumator.
Nu raspundem pentru deterioraririle cauzate de ambalarea sau
manipularea necorepunzatoare.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.