Interesat de "city branding". Despre branding de oras in contextul evenimentului ,,Capitala culturala europeana". Sibiu si Luxembourg 2007 - Andra Cri
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Specificatii
INTERESAT DE "CITY BRANDING". DESPRE BRANDING DE ORAS IN CONTEXTUL EVENIMENTULUI ,,CAPITALA CULTURALA EUROPEANA". SIBIU SI LUXEMBOURG 2007
Andra Cristina BOTNARU LUMEN - Copyright © 2008 - Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ FORMAT: Tipărit PAGINI: 233 LIMBA: Română ISBN: 978-973-166-156-8Descriere:
Această carte reprezintă finalul unei călătorii care a început în data de 7 noiembrie 2006, din dorinţa de a cerceta întregul proces de transformare şi promovare urbană, în contextul găzduirii evenimentului „Capitală Culturală Europeană" („CCE"). De ce „branding de oraş" şi de ce „în contextul CCE"? întrucât, în societatea contemporană, tendinţa de „a brandui" orice a devenit din ce în ce mai frecventă, considerând drept „branduri" chiar anumite locuri- ţări, regiuni sau oraşe. Brandingul de oraş este un subiect pe cât de nou, pe atât de controversat şi dificil. Prin cercetarea realizată, am urmărit tocmai o aprofundare a acestui domeniu, pentru a înţelege de ce oraşele sunt considerate branduri şi cum sunt ele „construite" ca branduri. (Autoarea)
Domenii de interes:
- stiintele comunicarii
- city branding
- capitala culturala europeana
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Iasi
-
- Prin Curier rapid - 26.18 Lei in max. 2 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 26.18 Lei in max. 2 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.