
Acest tester este recomandat pentru masini produse dupa 2005 ( an
model ) !!!! la masinile sub 2005 e posibil sa nu se conecteze pe
toate modulele instalate pe masina.

Produsul este compatibil cu telefon / tableta cu sisteme de operare
iOS (minim 9.0 ) Android ( minim 5.0 )

Diagnoza faciliteaza diagnosticarea vehiculului, permitand
utilizatorii sa obtina un raport de diagnostic detaliat de pe
telefon.
Testerul este un instrument inteligent de diagnosticare cu
conectare Bluetooth pentru proprietarii de masini, care este extrem
de precis, ca si instrumentele de diagnostic profesionale. Cititi
si stergeti codurile pentru toate sistemele disponibile, opriti
lumina MIL (indicator luminos), afisate dupa live in text, grafic
si analog pentru o revizuire usoara a datelor.
Cand cumparati testerul auto, veti primi:
1. Gratuit : Diagnosticarea tuturor sistemelor indiferent de
numarul de masini.
2. Gratuit : Functia resetare ULEI / Service timp de un an
3. Gratuit : Functia de resetare a senzorului SAS Steering Angel
timp de un an
Testerul auto suporta pana la 128 de marci auto.
Pentru celelalte functii de service se va percepe o taxa anuala de
utilizare, taxa este disponibila in aplicatie.
Testerul ofera un proces complet de citire si stergere a
erorilor vehiculului, pe toate sistemele masinii.
Din aplicatia testerului aveti acces la vizualizarea fluxului de
date in timp real pentru intregul sistem al vehiculului, care va fi
combinat pentru a crea o diagrama usor de inteles care prezinta
data si concluzii despre orice are nevoie masina ta.
Testerul functioneaza cu orice vehicul dupa anul 2005 si pana
prezent.


Testerul accepta 15 functii RESET de intretinere:
1. Serviciu de resetare a lampii de ulei (va permite sa
efectuati resetarea pentru un nou calcul al sistemului de viata a
uleiului de motor odata ce ati schimbat uleiul);
2. Serviciul EPB (este important in mentinerea sigurantei si
eficientei sistemului electronic de franare, ajuta la schimbarea
placuteleor de frana);
3. Service baterie BAT (permite instrumentului de scanare sa
evalueze starea de incarcare a bateriei, sa monitorizeze curentul
de inchidere a circuitului, sa inregistreze inlocuirea bateriei si
sa activeze starea de repaus a vehiculului);
4. Serviciul DPF (functioneaza special pentru sistemul de
filtrare a particulelor diesel cu regenerare DPF, predare
inlocuirea componentelor DPF si predare DPF dupa inlocuirea
unitatii de comanda a motorului);
5. Serviciu SAS (ajuta la stergerea memoriei senzorului
unghiului de directie de defectiune si joaca un rol important in
calibrarea senzorului unghiului de directie);
6. Serviciul TPMS (afisarea ID-urilor senzorilor din ECU-ul
vehiculului, introducerea ID-urilor de inlocuire a senzorului TPMS
si testarea senzorilor);
7. Programare cheie IMMO (functia unica de programare cheilor
auto si citirea codului PIN, este utilizata in principal pentru a
dezactiva cheile vehiculului pierdute si pentru a programa un nou
portofoliu de schimb);
8. Functia de ABS a masinii (resetare ABS pentru a obtine o
frana ferma);
9. Resetarea TRAPA (Sunroof) (memoria trapei trebuie in general
resetata atunci cand bateria vehiculului este inlocuita sau masina
moare);
10. Resetarea suspensiei (resetati sistemul de suspensie, pentru
suspensie pneumatica);
11. Resetare cutie de viteze (procedura Resetare Transmisie
Adaptive Learning DIY. Porniti masina si conduceti. Dupa ce
efectuati aceasta procedura, unitatea de control al motorului (ECU)
si unitatea de control a transmisiei (TCU) vor lucra impreuna
pentru a afla cum conduceti, monitorizand modul de conducere. Dupa
ce urmati aceasta metoda de programare a TCU / ECU conduceti
masina);
12. Resetarea farurilor AFS („AFS” inseamna sistem adaptiv de
iluminare frontala *pe noapte cu farurile Bi-Xenon* Se roteste in
fiecare parte, apasand butonul inseamna ca raman indreptate inainte
si nu se rasucesc cand rotiti volanul);
13. Codare injectoare (Suporta scrierea codurilor de injectoare
cand acestea sunt inlocuite, pe unele sisteme);
14. Adaptare clapeta acceleratie (corpul clapetei de acceleratie
este un tub care contine o supapa plana pivotanta (fluture) care
este utilizata pentru a controla cantitatea de aer care intra
intr-un motor. Intr-o masina injectata electronic cu combustibil,
un senzor de pozitie a clapetei de acceleratie si un senzor de
debit de aer comunica cu computerul, care furnizeaza cantitatea
corespunzatoare de combustibil necesara la injectoare. Trebuie sa
reinvete pozitia senzorului clapetei de acceleratie dupa curatare
sau reparare);
15. Resetarea cutiei de viteze (instrumentul de scanare
monitorizeaza anumite semnale ale senzorilor de pozitie a arborelui
cu came pentru a determina daca sunt indeplinite toate conditiile
pentru a continua cu procedura de functionare a motorului).


Intrebari frecvente privind produsul
:
A1: Vreau sa stiu daca vehiculul meu este
acceptat?
R1: Compatibil cu toate vehiculele care accepta
protocolul OBD II / EOBD din 2005 , care poate efectua servicii de
diagnostic pentru mai mult de 128 marci de vehicule.
A2: Testerul are nevoie de incarcare?
R2: Testerul este alimentat direct de portul OBD
II al vehiculului.
A3: Dispozitivul meu poate fi utilizat pe mai
multe masini?
R3: Da, dispozitivul poate fi conectat la
diferite vehicule pentru „Functii OBD II complete”. „Scanarea
completa a modulelor vehiculului” trebuie sa identifice si sa
asocieze numarul VIN al vehiculului.
A4: Testerul foloseste Bluetooth-ul masinii
mele?
R4: Nu, se conecteaza direct la Bluetooth-ul
telefonului.

Cum se utilizeaza Testerul
auto
1) Descarcati si instalati aplicatia din Google
Play / App Store pe smartphone-ul dvs. si creati un cont
nou
2) Activati dispozitivul in aplicatie, pe baza
numar de serie produs;
3) Conectati testerul la mufa OBD2 cu 16 pini al
vehiculului si apoi porniti vehiculul, sau puneti
contactul
4) Asociati testerul OBD2 cu dispozitivului
dvs.
5) Incepeti sa va diagnosticati masina.
Dispozitivul beneficiaza de update gratuit timp de un
an de la data activarii.
