Joc PC Ubisoft Might and Magic Heroes VI
Cost unic de transport la toate comenzile acestui vanzator
-
Produs:Nou, Ofer garanție, Cu factură
-
Numar articol:185300042
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:93,99 Lei
-
Anuntul a expirat la:14.07.2017, 00:30
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Might and Magic: Heroes VI este un nou joc de strategie, dezvoltat
de Black Hole Entertainment si Ubisoft, care va fi lansat pentru PC
pe data de 8 septembrie, 2011. La fel ca si editiile precedente,
jocul va fi un turn-based strategy care se va axa pe adunarea
resurselor, construirea oraselor si dezvoltarea unei armate
puternice.Din punct de vedere temporal, jocul are loc cu 400 de ani
inaintea evenimentelor din Heroes V, batalia urmand sa fie data in
Angels si Faceless. Universul Might and Magic va descoperi noi zone
si creaturi din Ashan.Exista cinci factiuni in Heroes VI: oameni
(Haven), sanctuar (Sanctuary), infern (Inferno), necropola
(Necropolis) si fortareata (Stronghold). Primele doua factiuni sunt
considerate bune. Urmatoarele doua sunt considerate rele.
Stronghold este considerat neutru.HavenPrima factiune este formata
atat din oameni (cavaleri, preoti) cat si din creaturi mitologice:
grifoni si ingeri. Ei au creat Sfantul Imperiu, cu capitala la
Falcon's Reach. Sunt luptatori excelenti in defensiva si castiga de
multe ori prin rezistenta lor sporita fata de atacurile
adversarilor. Sunt trupe extrem de rezistente, cu un moral foarte
ridicat. Deficiente militare: lupta corp la corp, lipsa de
agresivitate.SanctuaryTara lor este Hashima, cu capitala la Nariya.
Hashima este o natiune feudala, cu numeroase temple care se gasesc
acolo unde sunt surse sau intinderi de apa. Luptatori si calugari,
tarani si poeti, toti se inchina lui Shalassa, Zeita Dragon a apei,
cea care le acorda puteri magice, avand la baza acest element.
Obiectivul Nagas este auto-perfectionarea si purificarea. Hashima
este condusa de imparateasa Eternal, cea care a detinut puterea
timp de sute de ani. Generalii Sanctuarului sunt ca Maestrii de Sah
sau ca ucenicii lui Sun Tzu in Arta razboiului. Ei isi concentreaza
eforturile in principal asupra atacului. Atuuri militare: unitati
echilibrate (in aparare/atac/fara slabiciuni martiale). Deficiente
militare: abilitati limitate ca arcasi, fara vindecare, trupe
scumpe.InfernoTara lor este Sheogh (inchisoarea de Foc) cu capitala
la Ur-Hekal (Poarta Inimii de Foc).Este o fractiune de demoni, care
au fost creati de Urgash, Dragonul Haosului, pentru a se lupta si
a-i coplesi pe copiii Dragonilor Elementalisti. Timp de secole ei
au fost inchisi in Sheogh, o inchisoare mistica din lumea creata in
centrul de foc al Ashan-ului. Ei cred ca singura valoare morala
semnificativa este libertatea individuala si, de aceea, nu simt
nevoia de a-si justifica actiunile lor. Din acest motiv sunt
considerati ca fiind Rai si periculosi de catre alte fractiuni,
ceilalti din Ashan preferand ca acestia sa fie blocati in taramul
lor-inchisoare. Cu toate acestea, exista indivizi, printre aceste
natiuni, care sunt sedusi de aceasta notiune absoluta a vointei
libere gratuite mai presus de toate si sfarsesc prin a se inchina
la demoni.Intreaga natiune a demonilor este o armata. Fiecare
traieste numai pentru a lupta si a distruge. Fiecare individ este
suficient de capabil sa provoace un dezastru extraordinar de unul
singur. Adunati impreuna intr-o armata disciplinata, ar fi aproape
de neoprit. Din fericire pentru dusmanii lor, sunt destul de
indisciplinati, iar demonii mai mici de multe ori trebuie sa fie
condusi de catre alti demoni mai puternici.Fortele militare au o
magie mortala, rezistenta de neegalat si tenacitate, norocul fiind
intotdeauna de partea lor. Deficiente militare: disciplina precara,
moral instabil, foarte putine abilitati de
intrajutorare.NecropolisNecromantii o venereaza pe Asha, Dragonul
primordial al Ordinii intr-o versiune contorsionata a ei in care
este considerata Moartea. Interpretarea lor privind zeita Asha este
fanatica, venerand doar moartea si visand sa atinga starea de
ne-viata. Viata necromantului este ascetica pana la extrem.
Placerile senzuale sunt interzise, este dezaprobata orice fel de
veselie sau de sarbatoare. Cetatenii vorbesc in soapta cu tonuri
joase, nimeni nu se grabeste nicaieri si exista foarte putine
schimbari pe strazi de la zi la noapte. Cei care au sarcini de
facut le indeplinesc in liniste si apoi se duc repede acasa la
gruparile lor sociale fara copii, numite familii in lipsa unui
termen mai bun. Necromantii iti sarbatoresc aniversarile lor in
izolare si pocainta. Procrearea este, in general, considerata ca o
distragere a atentiei de la un lucru mai important de facut.La
inceputul jocului, Necropolis este o rasa aflata la inceputul
ascensiunii sale catre putere, necromantii luptandu-se pentru
emanciparea de fratii lor, Vrajitorii celor Sapte Cetati (Wizards
of Seven Cities). Ei nu cauta sa converteasca toate natiunile din
Ashan la credinta lor morbida, nici sa-i omoare pe toti si sa-i
transforme in morti-vii, mai degraba ei cauta sa aiba un loc
dominant in lume, ca protectori ai echilibrului dintre lumea vietii
si cea a mortii. Ei vad viitoarea Invazie a Demonilor ca pe o
oportunitate de a-si sfinti ordinul lor religios si de a-si
justifica existenta intre celelalte fractiuni din Ashan.Necropolis
considera ca Un dusman mort este un aliat bun. Trupele sale sunt
compuse in principal din unitati de ne-morti marionete; schelete si
fantome, controlate de necromanti, dar si de mai multe entitati
puternice cum ar fi vampiri si liches. Sunt lenti, dar literalmente
de neoprit, deoarece uciderea a ceea ce este deja mort nu este o
chestiune foarte usoara si necesita mult timp. In timp ei erodeaza
incet corpurile dusmanilor si le dominp spiritele.Punctele forte
sunt magia care poate slabi si dispera inamicul precum si unitatile
care nu obosesc si la care nu le scade moralul (deoarece nu cunosc
ce este acesta). Deficiente militare: mobilitate limitata, trupe
lente, putine abilitati de sprijin.StrongholdRegatul lor se afla pe
insulele Pao (un arhipelag din Marea de Jad), capitala este
Taumata-Kunyak.Desi orcii n-au nici un zeu, samanii lor aduc un
omagiu catre Mama Pamant si catre Tatal din Cer, doua spirite
puternice pe care le intalnesc atunci cand calatoresc prin lumea
viselor.Prin combinarea sangelui de demon, a carnii de om si a
altor lucruri despre care nu spun nimic, Vrajitorii din cele Sapte
Orase (Wizards of the Seven Cities) au creat o rasa mutant formata
din trupe de soc: Orcii. Pe jumatate frati cu demonii, orcii vor
invinge in cele din urma pe demoni si-i vor arunca inapoi in
inchisoare de unde au iesit. Drept recompensa pentru actele lor de
curaj extraordinar, popoarele din Ashan au decis sa-i faca ...
sclavi! In timpul celei de-a Doua Eclipse, Orcii si-au castigat
libertatea si s-au impartit in trei triburi distincte: unii in
nord-est, pana la campiile din Ranaar, altii s-au exilat departe in
sud, in deserturile periculoase din Sahaar, iar restul au navigat
spre sud-est, pe Marea de Jad, unde au intemeiat o tara in insulele
Pao.A trecut aproape un secol de cand orcii si-au rupt lanturile
lor, condusi de Kunyak Eliberatorul. Cu toate acestea, libertatea
lor este inca fragila, iar cel mai mare pericol vine din interior.
De la moartea lui Kunyak, natiunea Orcilor si-a pierdut unitatea si
este acum impartita in nenumarate triburi mici imprastiate pe
insule Pao. Triburile se lupta intre ele si unele capetenii fara
scrupule isi vand ca sclavi chiar si pe proprii semeni in schimbul
puterii si averii.Deviza lor la razboi este: Actioneaza rapid acum,
gandeste mai tarziu!.Orcii au fost creati ca trupe de soc pentru
lupta cu demonii, iar tacticile lor militare reflecta acest lucru.
Cu armuri usoare si puternic inarmati, ei se napustesc direct spre
inamic, bazandu-se pe numarul lor, viteza, ferocitate si duritate
pentru a rupe liniile armatei oponente, fara a avea prea multe
victime. Datorita originile lor, orcii sunt in mod natural
rezistenti la magie si, in special, la magia provocata de demoni
(foc, posesie, iluzie ...). Fortele lor militare au ca atuuri
puterea lor de atac, mobilitatea mare si protectia la magie.
Deficiente militare: abilitati mici de suport, limitari
tactice.
Gen: Strategy
Rating: 12+
Tip suport: DVD
Limba: Engleza
Data lansarii: 11.10.2011
Gen: Strategy
Rating: 12+
Tip suport: DVD
Limba: Engleza
Data lansarii: 11.10.2011
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 3 zile lucratoare
-
Bucuresti: TRANSPORT 5 RON In tara: TRANSPORT 15 RON fara KM Suplimentari KM suplimentari COST 10 Ron indiferent de cati sunt fata de agentie
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Detalii: Comanda se achita la livrare, catre reprezentantul firmei de curierat Fancourier sau catre reprezentatul firmei noastre.
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.