Kit motor bicicleta 50 cc
-
Produs:Nou, Ofer garanție, Cu factură
-
Numar articol:191644045
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:
640,00 Lei569,00 Lei -
Anuntul a expirat la:30.10.2017, 10:48
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
-
Nu ai gasit ce cautai?
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Kit complet motor 50 cmc
Setul este alcatuit din :
Motorul (Viteza maxima 40 Km/h)
Carburator
Esapament
Rezervor benzina 2,5 Litri
Pinion Aantrenare cu 44 dinti
Lant transmisie tip scuter
Intinzator de lant cu rulment
Potectie lant
Flansa prindere pinion
Aprindere electronica
Maneta acceleratie cu buton de oprire urgenta
Robinet benzina
Maneta ambreaj cu buton blocare
Adaptor cadru cu sectiune mare
Bujie
Scule pentru bujie si reglaje motor
Detalii montaj:
Unele abilitati tehnice si mecanice sunt necesare pentru instalarea motorului dvs. Unii cumparatori pot termina treaba in 2 ore in timp ce altora le pot lua chiar si 2 zile. In final nu conteaza cat timp va va lua, veti obtine o mare placere si satisfactie ducand la capat acest proiect. Totodata veti intelege mai usor sistemul si va ajuta la intretinerea si exploatarea lui. Mult succes.
Cea mai usoare instalare se poate face pe un cadru standard de 26” in forma de V cu profil tubular de 25 mm. Dar se poate monta si adapta si pe alte biciclete dar atunci trebuie adaptat conditiilor existente. Aceste motoare au in continutul lor si adaptori pentru cadru non standard – oval sau de diametre mai mari – astfel incat motorul se va putea prinde pe cadru. Chiar daca la inceput la montaj veti petrece mai mult timp pentru finisaje si ajustaje in schimb va veti asigura mii de kilometrii de operare fara incidente de functionare.
1. Se monteaza pinionului de antrenare pe roata astfel:
a. Se demonteaza lantul bicicletei
b. Se desurubeaza piulitele ce prind roata de furca spate
c. Se extrage roata din furca
d. Se desface ansamblul flansa pinion compus din 2 inele de cauciuc si 2 semilune de otel
e. Se taie o singura data fiecare inel de cauciuc. Foarte important! SE VA TAIA DOAR INTRE GAURI!
f. Se trece la montarea celor doua inele fiecare de cate o parte a spitelor astfel incat taieturile sa nu fie pe aceiasi directie
g. Se monteaza pinionul de angrenare la exterior introducandu-se suruburi (9 buc) prin pinion, inel cauciuc exterior, prin spite, inel cauciuc interior, semiluna otel, saibe grover, saibe plate, piulite M6. In prima faza doar se prind toate suruburile fara strangere
h. Se trece la strangerea lor succesiva fara a se strange pana la capat fiecare. Aceasta strangere se face tgreptat, cu forta egala pana toate suruburile de fixare sunt stranse la capat
i. Se verifica planeitatea pinionului. Deviatia (inclinatia)
fata de planul vertical nu poate fi mai mare de 1,5 mm. In caz
contrar se ajusteaza suruburile care determina devierea
j. Se monteaza la loc roata avand in vedere centrarea acesteia la
strangerea pe furca.
2.Instalarea motorului pe cadrul de metal
Se instaleaza motorul pe cadrul de metal al bicicletei.
Daca cadrul are sectiune rotunda si diametrul redus atunci se vor
folosii prinderile cu care acesta este dotat din fabricatie.
In cazul unui alt tip de cadru se va folosi surubul cu placa pentru
extensie. In genere bara verticala este de sectiune rotunda astfel
incat nu va ridica probleme pentru fixare. Surubul de extensie se
va folosii pentru bara obica (cea din fata). Se va face un
premontaj (cu teava de esapament) astfel incat sa se determine
pozitia optima pentru motor pe cadru. Se va urmarii si pozitia
pinionului de antrenare incat fanta din capacul acestuia sa fie
amplasata astfel incat sa permita montarea si functionarea lantului
de angrenare.
a. Dupa marcarea punctului de prindere in fata (cazul cadrului cu diametru mare) se va face o gaura in cadru astfel incat sa permita trecerea surubului de prindere prin extrensie.
b. Se prinde placa de fixare partea din fata
c. Se elimina semiluna de prindere fata a motorului
d. Se trec suruburile de fixare ale motorului prin gaurile placii de fixare
e. Se introduc saibele grover, cele palte si piulite M6 apoi se trece la strangerea lor cu forta egala si in mod simetric. Se va face o ultima pozitionare a motorului astefel incat motorul sa fie centrat in lugul axei cadrului.
f. se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente.
Recomandari
Pentru eliminarea vibratiilor dar si a alunecarii motorului pe cadru se pot utiliza mansoane de cauciuc. Totodata se evita si deteriorarea vopselii de pe cadru.
La nevoie se pot introduce saibe sau distantiere intre placa de fixare si cadrul astfel incat strangerea piulitelor sa fie mai usoara.
3. Montarea Esapamentului
Se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si
daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se
intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a
motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente
Se monteaza esapamentul evitandu-se contactul cu cadru, flansele de
prindere sau motorul. In caz contrar se repozitioneaza motorul. A
se folosii garnitura de etansare a esapamentului precum si saibele
plate si grover.
4.Montarea carburatorului
Se monteaza carburatorul pe teava de admisie. Se va strange surubul
de fixare de pe clema de fixare de la conexiunea carburator – teava
admisie. Se va monta carburatorul cu tevile de admisie aer in
jos
5.Fixarea comenzilor pe ghidon
Inaintea montarii cablurilor se pot scoate camasile acestora si se
pot gresa cu vaselina cablurile dupa care se pot introduce la loc
in camasile lor.
a. Se monteaza maneta de acceleratie pe partea dreapta. Se desface
capacul prins in 2 suruburi si astfel se introduce pe manerul
ghidonului. Capacul superior contine un stift cu rol de fixare si
impiedicare a rotirii suportului manetei. Se verifica pozitia
acestui stift pe ghidon, se margheza gaura si se trece la gaurire
cu ajutorul unui burghiu si a unei bormasini. Dupa ce aceasta gaura
a fost data se poate monta capacul superior al manetei si se strang
cele doua suruburi. Capatul liber se fixeaza la capacul
carburatorului.
b. Se monteaza maneta de ambreiaj pe partea stanga astfel incat sa
intre si frana dar si manerul de cauciuc.
La capatul liber al cablului de la ambreiaj se fixeaza piesa de capat prin strangerea surubului. Acesta se pozitioneaza pe cablu astfel incat tija de comanda sa nu mai aiba grad de libertate si sa nu se mai rasuceasca in jurul axului. Daca nu se va regla corect atunci cand se actineaza maneta de ambreiaj, motorul nu se va decupla si va ramane permanent atasat la pinionul de angrenare.
6.Fixarea rezervorului de benzina pe cadru
Se fixeaza rezervorul de benzina pe cadrul orizontal superior inspre ghidon. Ca si in cazul fixarii motorului se pot utiliza mansoane de cauciuc. Se strang cele 4 suruburi de fixare avandu-se in vedere evidarea eventualelor cabluri de comanda ale bicicletei. La teava de alimentare se fixeaza robinetul de alimentare impreuna cu garnitura de etansare. Se pot folosii garnituri suplimentare daca situatia o impune.
7.Montare aprindere electronica
Se fixeaza aprinderea electronica pe cadrul bicicletei. Se va avea
in vedere ca sa fie suficient cablu pentru alimentarea bujiei de la
motor. Pentru fixare se poate folosii brida metalica din set sau o
brida rapida din plastic trecuta prin orificiile de fixare a
ariderii electronice. Se va avea in vedere amplasarea caat mai
indepartata a acesteia fata de motor pentru a reduce astfel
transferul de caldura dinspre motor.
8.Montare demontare bujie
In acest moment se scoate bujia in cazul in care aceasta este
montata in motor. Aceasta se poate scoate cu ajutorului cheii de
bujii din set.
Bujia v-a fi remontata NUMAI la finalul instalarii folosind acesti pasi :
Daca bujia are capacel in varful acesteia atunci acesta se desurubeaza si se indeparteaza pentru a putea introduce fisa in capul bujiei. Daca se omite acest lucru se poate distruge fisa.
9.Montare intinzator
Se monteaza intinzatorul de lant pe furca orizontala lasandu-se
roata de intindere in pozitia minima.
Scoaterea capacului pinion
Se scoate capacul ce adaposteste pinionul de antrenare. Se desfac cele 3 suruburi cu ajutorul unei surubelnite drepte.
Montarea lantului
Se monteaza lantul pe pinionul de antrenare. Acest lucru se face cu
ajutorul cheii de bujii cu care se invarte axul motorului. In
acelasi timp se infasoara si lantul. Capatul celalalt se petrece
peste pinionul de la roata dar si peste intinzator. Asfel se poate
estima lungimea necesara a lantului.A se avea in vedere ca mai se
introduce si zaua de inchidere cu siguranta.
Reducerea dimensiunii lantului
Se reduce lungimea lantului. Dupa ce aacesta a fost marcat la
lungimea necesaraa si scoaterea de pe pinioane se trece la
scoaterea bolturilor. Se pot folosii un dorn de 3 mm, o bucsa si un
ciocan. Se repeta pasulMontarea Lantului. Se introduce
zaua de siguranta precum si siguranta.
Reglare roata intinzatoare
Se ridica roata intinzatoare in pozitia necesara astfel incat sa se
intinda lantul suficent dar nu excesiv de tare. Se strng suruburile
de fixare a intinzatorului da si a rotii de intindere.
Ultimele verificari
Se fac cateva miscari inainte inapoi a bicicletei cu maneta de
ambreiaj trasa pentru a se vedea planeitatea lantului cu cele 2
pinioane dar si cu roata intinzatoare. Daca situatia o impune se
ajusteaza componentele cu problema.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
-
Livrare in 24-48 ore lucratoare prin curier 25 lei;
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.