Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite
Numar articol: 197939319. Vezi produse asemanatoare.
Pune in vanzare un produs ca acesta

Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI

* * 12 păreri
4.75 din 5
Media calculata
pentru
12 calificative
  • 5 stele fill 3
  • 4 stele fill 0
  • 3 stele fill 0
  • 2 stele fill 1
  • 1 stele fill 0
Livrare gratuita la comenzile de peste 300 lei
Acest produs beneficiază de Garantia de Livrare
Vânzător premium
94.15% calificative pozitive (din 4861 )
  • Primește constant calificative pozitive
  • Oferă întotdeauna servicii excelente
  • Livrează rapid produsele
Produs:
Nou, Ofer garanție, Cu factură
Disponibilitate:
In stoc 18 disponibile , 32 vandute
Pret:
559,00 Lei 559 RON
Cantitate:
559 puncte de fidelitate Detalii
Urmareste produsul:
Adaugă la favorite

Urmarit de 34 utilizatori

Livrare:
Romania - Curier rapid - 25,00 Lei Detalii
Timp de livrare:
5 zile lucratoare
Politica de retur:
Acest produs poate fi returnat in 3 zile Detalii
Plata:
  • Ramburs
  • Online

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Stare produs: Nou

Garanție: Ofer garanție

Factură: Cu factură

Specificatii

Kit complet motor 80 cmc 2 TIMPI

Setul este alcatuit din :

Motorul 3.2 cai putere (alezaj piston 47mm), capacitate cilindruca 80cc

Viteza maxima 60 Km/h
Carburator
Esapament
Rezervor benzina 0,8 Litri
Pinion Antrenare cu 44 dinti
Lant transmisie tip scuter
Intinzator de lant cu rulment
Protectie lant
Flansa prindere pinion
Aprindere electronica
Maneta acceleratie cu buton
Robinet benzina
Maneta ambreaj cu blocare
Bujie

Mai jos puteti vedea un video despre cum se instaleaza acest kit motor:

Detalii montaj:

Unele abilitati tehnice si mecanice sunt necesare pentru instalarea motorului dvs. Unii cumparatori pot termina treaba in 2 ore in timp ce altora le pot lua chiar si 2 zile. In final nu conteaza cat timp va va lua, veti obtine o mare placere si satisfactie ducand la capat acest proiect. Totodata veti intelege mai usor sistemul si va ajuta la intretinerea si exploatarea lui. Mult succes.

Cea mai usoare instalare se poate face pe un cadru standard de 26” in forma de V cu profil tubular de 25 mm. Dar se poate monta si adapta si pe alte biciclete dar atunci trebuie adaptat conditiilor existente. Aceste motoare au in continutul lor si adaptori pentru cadru non standard – oval sau de diametre mai mari – astfel incat motorul se va putea prinde pe cadru. Chiar daca la inceput la montaj veti petrece mai mult timp pentru finisaje si ajustaje in schimb va veti asigura mii de kilometrii de operare fara incidente de functionare.


1. Se monteaza pinionului de antrenare pe roata astfel:

a. Se demonteaza lantul bicicletei

b. Se desurubeaza piulitele ce prind roata de furca spate

c. Se extrage roata din furca

d. Se desface ansamblul flansa pinion compus din 2 inele de cauciuc si 2 semilune de otel

e. Se taie o singura data fiecare inel de cauciuc. Foarte important! SE VA TAIA DOAR INTRE GAURI!

f. Se trece la montarea celor doua inele fiecare de cate o parte a spitelor astfel incat taieturile sa nu fie pe aceiasi directie

g. Se monteaza pinionul de angrenare la exterior introducandu-se suruburi (9 buc) prin pinion, inel cauciuc exterior, prin spite, inel cauciuc interior, semiluna otel, saibe grover, saibe plate, piulite M6. In prima faza doar se prind toate suruburile fara strangere

h. Se trece la strangerea lor succesiva fara a se strange pana la capat fiecare. Aceasta strangere se face tgreptat, cu forta egala pana toate suruburile de fixare sunt stranse la capat

i. Se verifica planeitatea pinionului. Deviatia (inclinatia) fata de planul vertical nu poate fi mai mare de 1,5 mm. In caz contrar se ajusteaza suruburile care determina devierea
j. Se monteaza la loc roata avand in vedere centrarea acesteia la strangerea pe furca.

2.Instalarea motorului pe cadrul de metal

Se instaleaza motorul pe cadrul de metal al bicicletei.
Daca cadrul are sectiune rotunda si diametrul redus atunci se vor folosii prinderile cu care acesta este dotat din fabricatie.


In cazul unui alt tip de cadru se va folosi surubul cu placa pentru extensie. In genere bara verticala este de sectiune rotunda astfel incat nu va ridica probleme pentru fixare. Surubul de extensie se va folosii pentru bara obica (cea din fata). Se va face un premontaj (cu teava de esapament) astfel incat sa se determine pozitia optima pentru motor pe cadru. Se va urmarii si pozitia pinionului de antrenare incat fanta din capacul acestuia sa fie amplasata astfel incat sa permita montarea si functionarea lantului de angrenare.

a. Dupa marcarea punctului de prindere in fata (cazul cadrului cu diametru mare) se va face o gaura in cadru astfel incat sa permita trecerea surubului de prindere prin extrensie.

b. Se prinde placa de fixare partea din fata

c. Se elimina semiluna de prindere fata a motorului

d. Se trec suruburile de fixare ale motorului prin gaurile placii de fixare

e. Se introduc saibele grover, cele palte si piulite M6 apoi se trece la strangerea lor cu forta egala si in mod simetric. Se va face o ultima pozitionare a motorului astefel incat motorul sa fie centrat in lugul axei cadrului.

f. se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente.

Recomandari

Pentru eliminarea vibratiilor dar si a alunecarii motorului pe cadru se pot utiliza mansoane de cauciuc. Totodata se evita si deteriorarea vopselii de pe cadru.

La nevoie se pot introduce saibe sau distantiere intre placa de fixare si cadrul astfel incat strangerea piulitelor sa fie mai usoara.

 

3. Montarea Esapamentului

Se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente
Se monteaza esapamentul evitandu-se contactul cu cadru, flansele de prindere sau motorul. In caz contrar se repozitioneaza motorul. A se folosii garnitura de etansare a esapamentului precum si saibele plate si grover.

4.Montarea carburatorului


Se monteaza carburatorul pe teava de admisie. Se va strange surubul de fixare de pe clema de fixare de la conexiunea carburator – teava admisie. Se va monta carburatorul cu tevile de admisie aer in jos






Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Bucuresti

  • - Prin Curier rapid - 25,00 Lei in max. 5 zile lucratoare

In Romania:

  • - Prin Curier rapid - 25,00 Lei in max. 5 zile lucratoare

  • Livrare in 3-4 zile lucratoare prin curier 25 lei;

PLATA

  • - Ramburs
  • - Online

Politica de retur

  • - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
  • - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
  • - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
  • - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Optiunea ta
Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI
CUMPARA
Pret curent:
55900 Lei
Comanda minima:
1 bucata
Cantitatea:

Kit motor bicicleta 80 cc 2 TIMPI - Parerile cumparatorilor despre vanzator si produs  

* *
4.75 din 5
Media calculata pentru
12 calificative
  • 5 stele fill 3
  • 4 stele fill 0
  • 3 stele fill 0
  • 2 stele fill 1
  • 1 stele fill 0


Adauga review
De la Calificativ primit Data
viacri3395 (0% / 0)
* * 5 din 5

* * 2 din 5

Eu nu am primit bujia

* * 5 din 5

Este un produs excelent,mai cumpăr.