Management prin calitate
Livrare gratuita la comenzile de 125 lei
-
Produs:Nou, Fără garanție, Cu factură
-
Numar articol:211311926
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:
50,00 Lei42,50 Lei -
Anuntul a expirat la:26.04.2024, 09:41
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
SKU: 9786062800161
Specificatii
Managementul calitatii reprezinta ceea ce
practica organizatiile pentru a asigura produse si servicii in
conformitate cu cerintele clientilor sai. Un certificat ISO
9001:2008 dovedeste ca sistemul de management al calitatii
intruneste toate cerintele acestui standard international. Cine isi
impune standardele castiga, “toti ceilalti pornesc cu handicap: mai
intai trebuie sa invete standardele tale, devenite internationale
si baza pentru certificare”. Conceperea sistemului de management al
calitatii incepe cu identificarea produselor (domeniului de
aplicare) si pe aceasta baza, mergand catre amonte, a proceselor
care le guverneaza. Odata ajunsi la procese incepem investigarea
lor, strangem date (controlul inregistrarilor), le analizam,
stabilim, implementam, urmarim actiuni si tot asa mereu,
ciclic.
Indeplinirea politicii si a obiectivelor organizatiei in domeniul calitatii duc la:
- castigarea increderii clientilor
- cresterea satisfactiei clientilor
- imbunatatirea continua a performantei generale
- adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei
- satisfactia angajatilor
- imbunatatirea performantei
- transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei
- evitarea erorilor in locul corectarii lor
- economisire de timp si bani
Aplicarea unor tehnici complexe de management al calitatii contribuie la atingerea obiectivelor strategice de excelenta si dinamism, sprijina cresterea eficientei operationale si reducerea de costuri prin dezvoltarea unor procese cu functionare sigura si reglare optimala, asigurand, de asemenea, un echilibru intre calitatea produselor si a serviciilor.
Indeplinirea politicii si a obiectivelor organizatiei in domeniul calitatii duc la:
- castigarea increderii clientilor
- cresterea satisfactiei clientilor
- imbunatatirea continua a performantei generale
- adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei
- satisfactia angajatilor
- imbunatatirea performantei
- transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei
- evitarea erorilor in locul corectarii lor
- economisire de timp si bani
Aplicarea unor tehnici complexe de management al calitatii contribuie la atingerea obiectivelor strategice de excelenta si dinamism, sprijina cresterea eficientei operationale si reducerea de costuri prin dezvoltarea unor procese cu functionare sigura si reglare optimala, asigurand, de asemenea, un echilibru intre calitatea produselor si a serviciilor.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Prin Curier rapid - 12 Lei in max. 2 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 18 Lei in max. 2 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare