Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

"Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri " - Stere Stavrositu

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Specificatii

Ca sa ne intelegem,cartile pe care le vand sunt nou-noute,necitite,nerasfoite.Celelalte sunt carti "second" si le semnalizez ca atare.Sunt un nene care citeste si de-a lungul timpului mi-am facut diverse cunostinte care ma ajuta sa fac rost de carti .Nu va pot oferi factura sau garantie,dar va pot oferi ,probabil,cel mai bun pret pe o carte noua de pe okazii


Produs publicat in 2014 la Polirom
Data aparitiei: Februarie 2014
Colectia HORS COLLECTION
Tip coperta: Cartonata
Format: 160x235
Numar pagini: 584

Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.

 Din cuprins:

Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare.

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Bucuresti

  • - Predare personala - LA METROU in max. 5 zile lucratoare

  • Livrarea personala o fac tot in intervalul de 5 zile lucratoare,nu imediat. Va rog sa folositi mesageria pentru urgente si voi raspunde daca pot livra

PLATA

  • - La predare
  • - Ramburs
  • - Ramburs cu Garantia de Livrare GdL

    Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.

Politica de retur

  • - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
  • - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
  • - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
  • - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga review