Marketingul micilor afaceri
Livrare gratuita la comenzile de 125 lei
-
Produs:Nou, Fără garanție, Cu factură
-
Numar articol:210878388
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:
15,00 Lei13,95 Lei -
Anuntul a expirat la:26.04.2024, 09:41
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
SKU: 9786062806811
Specificatii
In actuala economie afacerile de
succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:
- Marketing intern in curs de desfasurare;
- Marketing direct pe termen scurt;
- Mass-Media pe termen lung.
De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.
- Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;
- Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;
- In productie;
- In domeniul standardizarii;
- In domeniul logistic - distributie;
- Promovarea acestor produse la locul potrivit si in timpul potrivit.
Partea integrata a marketingului este data de monitorizarea nevoilor inainte si dupa procesul vanzare si adaptare a produselor si serviciilor in evolutia de realizarea a obiectivelor de afaceri. IMM-urile vad marketingul ca un proces care asigura o anumita cota de piata.
Desi importanta sectorului IMM si a sectorului informal este recunoscuta la nivel international, definirea unui IMM este o sarcina dificila, deoarece fiecare tara are o definitie proprie. Nu exista o definitie unica, uniform acceptata a unei firme mici (Storey, 1994). Intreprinderile difera in ceea ce priveste nivelul de capitalizare, de vanzari si de ocupare a fortei de munca. Prin urmare, definitiile care utilizeaza masuri de dimensiune (de exemplu, numarul de angajati, cifra de afaceri, rentabilitatea si valoarea neta) atunci cand sunt aplicate unui sector ar putea conduce la clasificarea tuturor firmelor ca fiind mici, in timp ce aceeasi definitie a dimensiunilor atunci cand este aplicata unui alt sector ar putea duce la un rezultat diferit.
- Marketing intern in curs de desfasurare;
- Marketing direct pe termen scurt;
- Mass-Media pe termen lung.
De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.
- Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;
- Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;
- In productie;
- In domeniul standardizarii;
- In domeniul logistic - distributie;
- Promovarea acestor produse la locul potrivit si in timpul potrivit.
Partea integrata a marketingului este data de monitorizarea nevoilor inainte si dupa procesul vanzare si adaptare a produselor si serviciilor in evolutia de realizarea a obiectivelor de afaceri. IMM-urile vad marketingul ca un proces care asigura o anumita cota de piata.
Desi importanta sectorului IMM si a sectorului informal este recunoscuta la nivel international, definirea unui IMM este o sarcina dificila, deoarece fiecare tara are o definitie proprie. Nu exista o definitie unica, uniform acceptata a unei firme mici (Storey, 1994). Intreprinderile difera in ceea ce priveste nivelul de capitalizare, de vanzari si de ocupare a fortei de munca. Prin urmare, definitiile care utilizeaza masuri de dimensiune (de exemplu, numarul de angajati, cifra de afaceri, rentabilitatea si valoarea neta) atunci cand sunt aplicate unui sector ar putea conduce la clasificarea tuturor firmelor ca fiind mici, in timp ce aceeasi definitie a dimensiunilor atunci cand este aplicata unui alt sector ar putea duce la un rezultat diferit.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Prin Curier rapid - 12 Lei in max. 2 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 18 Lei in max. 2 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare