Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite
Numar articol: 213643271. Vezi produse asemanatoare.
Pune in vanzare un produs ca acesta

Metode de cercetare in stiinta comunicarii - Antonio SANDU

Cost unic de transport la toate comenzile acestui vanzator
Disponibilitate:
In stoc 10 disponibile , 1 vandut
Livrare:
  Curier rapid - 26,18 Lei Detalii
Estimat livrare:
Luni, 22 Apr.
Cantitate:
Pret:
35,00 Lei
Produs:
Nou, Fără garanție, Cu factură
Politica de retur:
Produsul nu se poate returna
Plata:
  • Ramburs

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Specificatii

METODE DE CERCETARE IN STIINTA COMUNICARII

Antonio SANDU LUMEN - Copyright © 2012 - Colecția EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA FORMAT: Tipărit         PAGINI: 177          LIMBA: Română ISBN: 978-973-166-304-3
Descriere:

Volumul Metode de cercetare in stiinta comunicarii trece in revista metodologia cantitativa si calitativa din stiintele sociale si modul in care aceasta se aplica in investigarea faptelor de comunicare. Sunt trecute in revista perspectivele epistemologiei sociale contemporane: epistemologica, axiologica, metodologica, retorica, etica. Domnul Conferentiar Universitar Dr. Antonio Sandu se raporteaza interpretativ la literatura universala de specialitate pastrandu-si un caracter didactic de expunere a strategiilor de adaptare a metodologiilor calitative de cercetare a socialului la specificul studiului fenomenelor comunicationale si a contextului romanesc in particular.  (Autorul)

Domenii de interes:
  • metodici
  • stiintele comunicarii
  • metode de cercetare
CUPRINS

CAPITOLUL I (pp. 9-10) - Natura ştiinţelor sociale

CAPITOLUL II (pp. 11-22) - Epistemologie socială

Epistemologii pozitiviste vs epistemologii constructiviste; Perspectiva epistemologică; Perspectiva axiologică; Perspectiva metodologică; Perspectiva retorică; Perspectiva etică; Post-pozitivismul; Perspective postmoderne; Constructivism/ Construcţionism; Cercetarea participatorie şi advocacy.

CAPITOLUL III (pp. 23-30) - Cercetare calitativă vs cercetare cantitativă în ştiinţele sociale şi ale comunicării

CAPITOLUL IV (pp. 31-32) - Stabilirea temei de cercetare

CAPITOLUL V (pp. 33-34) - Ipoteze şi întrebări de cercetare

CAPITOLUL VI (pp. 35-38) - Cercetarea cantitativă în ştiinţele comunicării

Formularea ipotezelor; Componente importante ale proiectului de cercetare cantitativă; Eşantioane. Tipuri de eşantioane. Validitate; Metode de eşantionare aleatoare; Eşantionarea nealeatoare.

CAPITOLUL VII (pp. 39-46) - Sondajul de opinie. Ancheta prin chestionar

Definiţii; Proiectarea chestionarelor; Consideraţii generale despre chestionarul sociologic; Pretestarea chestionarului şi studiul pilot; Tipuri de întrebări; Măsurarea audienţelor.

CAPITOLUL VIII (pp. 47-100) - Cercetarea calitativă în ştiinţele sociale şi ale comunicării

Experimentul în domeniul ştiinţelor sociale; Cercetarea acţiune ca practică discursivă; Triangularea şi problematica validităţii în cazul cercetărilor calitative; Interviul; Focus grupul; Mixarea metodelor şi metisarea teoriilor; Bricolajul în cercetarea calitativă; Interpretarea datelor calitative; Analiza de conţinut; Analiza frecvenţei unei teme în cadrul comunicării; Monitorizare de presă; Ancheta Apreciativă aplicată în dezvoltarea organizaţiilor; Caracteristicile Investigaţiei Apreciative în Managementul Resurselor Umane în Organizaţiile culturale.

CAPITOLUL IX (pp. 101-108) - Comunicare şi context. Programarea Neuro-Lingvistică

CAPITOLUL X (pp. 109-122) - Proiectul de cercetare în ştiinţele comunicării

Alegerea temei de cercetare; Dimensiunile alegerii temei; Noutate şi întemeiere; Fezabilitate şi provocare; Teoretic sau empiric; Rezultate pe termen lung şi pe termen scurt; Planificarea proiectului; Strategie pentru planificare; Calendarul proiectului; Finanţarea proiectului; Elaborarea propunerii de cercetare; Audienţa proiectului; Coordonatorii de program (program officer); Literature survey; Prezentarea cercetării pe tipuri de evaluatori (tipuri de audienţă); Cercetarea literaturii de specialitate; Review de literatură; Raţionalitatea cercetării; Metodologia; Metode; Interpretarea; Diseminarea rezultatelor; Panelul de consultanţi; Coordonatorii de program.

CAPITOLUL XI (pp. 123-150) - Modele de proiecte de cercetare în ştiinţele sociale şi ale comunicării

PROIECT DE CERCETARE (Model 1); Appreciative Inquiry in Higher Education of Law and Social Sciences; PROIECT DE CERCETARE (Model 2); Virtualizarea spaţiului social. Perspective construcţioniste asupra fenomenului globalizării; PROIECT DE CERCETARE (Model 3); Dimensiuni axiologice în supervizarea serviciilor socio-medicale. Impactul asupra eficienţei politicilor de calitate a vieţii pacienţilor în stare terminală.

BIBLIOGRAFIE (pp. 151-164)

ANEXÄ‚ (pp. 165-175)

ACEASTA CARTE A FOST CITATA IN URMATOARELE LUCRARI

  • VlăduÅ£escu, Åž. (2013). A Completion to the Traditions Matrix-Standard-RT Craig, Induced by the Transformation of Communication-as-a-Field Membrane in Communication-as-a-Universe Membrane. American International Journal of Contemporary Research, 3(10), 6-12.
  • VlăduÈ›escu, Ș. (2013). A battle with uncertainty 1 of communication as an academic discipline: title uncertainty. Studies on Literature, Discourse and Multicultural Dialogue, 493-504.
  • Oltean, L., (2013).TEZÄ‚ DE DOCTORAT, COORDONATELE DEZVOLTÄ‚RII ÃŽNTREPRINDERILOR MICI ÅžI MIJLOCII ÅžI LOCUL LOR ÃŽN SISTEMUL ECONOMIC CONTEMPORAN.
  • COLTEANU, A., ENACHE, A. A. M., IGNAT, A., & MANESCU, A. M. (2017). FOCUS GRUP-METODÄ‚ DE CERCETARE CALITATIVÄ‚. START MANAGEMENT, 42.
  • VlăduÈ›escu, Ș. (2014). Persuasive way of communicational propaganda. International Letters of Social and Humanistic Sciences, (31), 37-45.
  • Popovici, C. (2017).  Mobile Applications in Culture. MASTERCOM-Politehnica Graduate Student Journal of Communication, 64.
  • VlăduÅ£escu, Åž. (2014). Book review. Antonio Sandu: Elemente de sociologie (2014). Social Sciences and Education Research Review, 1(2), 73-75.
  • Cucui, G. G. (2017). THE ACTIVITY OF THE JUNIOR FOOTBALL CLUBS. Studia Universitatis" Vasile Goldis". Seria Educatie Fizica si Kinetoterapie, 6(1), 85.
  • CUCUI, G. G. (2017). ACTIVITATEA FOTBALISTICÄ‚ LA NIVELUL CLUBURILOR DE JUNIORI. Studia Universitatis Vasile Goldis, Physical Education & Physical Therapy Series, 6(1).
  • Radu, C. V. (2018). The Internal Audit Contribution to Knowing and Improving Risk Management of Economic Organizations. Internal Auditing & Risk Management, 51(3), 53-65.
  • Radu, C. V. (2018). PERSPECTIVES OF INTERNAL AUDIT PERFORMANCE IN ECONOMIC ORGANIZATIONS. Internal Auditing & Risk Management, 13.
  • Cristian Virgiliu, R. A. D. U., & Student, P. H. D. THE INTERNAL AUDIT CONTRIBUTION TO KNOWING AND IMPROVING RISK MANAGEMENT OF ECONOMIC ORGANIZATIONS. INTERNAL AUDITING & RISK MANAGEMENT.

DESPRE AUTOR

 

PROF UNIV. DR. HABIL. ANTONIO SANDU este cercetător coordonator al Centrului de Cercetări Socio-Umane LUMEN, cadru didactic în cadrul Facultății de Drept și Științe Administrative a Universității „Ștefan cel Mare†din Suceava, coordonator de doctorate în cadrul Școlii Doctorale de Sociologie a Universității din Oradea, directorul Editurii LUMEN şi preşedintele Asociaţiei LUMEN, autor, coautor sau coordonator a peste 40 de volume şi autor sau coautor a peste 150 de articole ştiinţifice în domeniul sociologiei, filosofiei, justiției restaurative, eticii aplicate, asistenței sociale etc. Contribuția originală a activității științifice a autorului pornește de la construcția socială a realității și construcționismului social, așa cum se prezintă acestea din perspectivă semiologică. Prof. Antonio Sandu analizează construcția socială a realității dezvoltând propria versiune a construcționismului social, care operează la intersecția dintre paradigma constructivistă și teoria acțiunii comunicative.

Vezi detalii…

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Iasi

  • - Prin Curier rapid - 26.18 Lei in max. 2 zile lucratoare

In Romania:

  • - Prin Curier rapid - 26.18 Lei in max. 2 zile lucratoare

PLATA

  • - Ramburs

Politica de retur

  • - Produsul nu se poate returna.
Optiunea ta
Metode de cercetare in stiinta comunicarii - Antonio SANDU
CUMPARA
Pret curent:
3500 Lei
Comanda minima:
1 bucata
Cantitatea:
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga review