Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

Pachet Aditivi Liqui Moly Pro Line Curatare + Clatire Filtru de Particule DPF

Livrare gratuita la comenzile de 1000 lei

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Specificatii

Pachet Aditivi Liqui Moly Pro Line Curatare + Clatire Filtru de Particule DPF

Pachetul este format din 2 Solutii de tip Aditiv:

  • Pro Line Curatare

  • Pro Line Clatire

Specificatii Aditiv Liqui Moly Pro Line Curatare

Solutia Pro-Line pentru curatarea filtrului de particule diesel este un agent extrem de eficient pentru economisirea costurilor pentru curățarea filtrelor de particule diesel instalate pe vehicule. Contaminarea din filtrul diesel de particule se dizolvă rapid, făcând sa nu mai fie necesara solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule. Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea în mod regulat.

Proprietăţi:

- Dizolvă contaminarea tipica din filtrele de particule diesel

- Eficient pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert

 - Asigura caracteristici optime de functionare, performanțele motorului și reducerea consumului de combustibil

- Reduce costurile de exploatare

Domeniul de utilizare: Pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert. 

Mod de utilizare: Curățarea se face cu ajutorul pistolului cu aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) și sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita art. nr. 7947, sonda dreaptă Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul. În acest scopul, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) în majoritatea vehiculelor. Notă: Când curățați, temperatura filtrului ar trebui să fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere de galeria de evacuare sau, opțional, turbocompresor, și nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranță, se va accorda o atentie deosebita atunci când se va face o curățare la astfel de vehicule – in caz contrat, posibil ca solutia pentru curățare sau lichidul pentru spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapă de evacuare deschisă. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafața filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari. Sonda trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului. Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala art. nr. 5171 (500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel. Atentie: Masurile de protectie pentru o manipulare sigura pot fi gasite in fisa de securitate.

Specificatii Aditiv Liqui Moly Pro Line Clatire

Solutie Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel folosita dupa curățarea filtrelor de particule diesel cu solutia speciala de curatare (cod Liqui Moly 5169). Particulele de depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pot fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea în mod regulat. Solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.

Proprietăți

- performanțe optime ale motorului

- garantează un consum redus de combustibil

- dizolvă funinginea

- reduce costurile de operare

Domeniul de utilizare:

Pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert.

Mod de utilizare:

Curățarea se face cu ajutorul unui pistol cu aer comprimat pentru DPF și unei sonde pentru pulverizare. Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul. În acest scopul, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) în majoritatea vehiculelor.

Notă: Când curățați, temperatura filtrului ar trebui să fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere de galeria de evacuare sau, opțional, turbocompresor, și nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranță, se va accorda o atentie deosebita atunci când se va face o curățare la astfel de vehicule – in caz contrat, posibil ca solutia pentru curățare sau lichidul pentru spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapă de evacuare deschisă. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafața filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari. Sonda trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului.

Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.


  • Utilizare: Aditivi & Uleiuri

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Targoviste

  • - Predare personala in max. 2 zile lucratoare

PLATA

  • - La predare
  • - Ramburs
  • - Ramburs cu Garantia de Livrare GdL

    Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.

Politica de retur

  • - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
  • - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
  • - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
  • - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului