Philip Kotler/Gary Armstrong, Principiile marketingului, ediția a IV-a, 2008
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Specificatii
Philip Kotler/Gary Armstrong, Principiile marketingului, ediția a IV-a, Editura Teora, București, 2008, 1042 de pagini.
Cartea este în stare foarte bună. Coperta din față, însă, este puțin zgâriată, iar marginile paginilor prezintă mici urme de murdărie urmare a utilizării, așa după cum se vede în poze.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sighetu Marmatiei
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - 19 Lei in max. 5 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - 19 Lei in max. 5 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.