Program de vanzare si gestiune Freya Restaurant
Livrare gratuita
-
Produs:Nou, Ofer garanție, Cu factură
-
Numar articol:210207948
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:1.577,28 Lei
-
Anuntul a expirat la:18.05.2021, 04:33
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Freya Restaurant este un software complet pentru administrarea
rapida si fara erori a restaurantelor, barurilor, cluburilor,
cafenelelor, cantinelor, fast-food-urilor, ceainariilor,
pizzeriilor si a altor unitati de servire din domeniul ospitalier.
Programul este disponibil in trei variante: Freya Mini: Pret: 1250
lei + TVA – Include: marcare produse cu deschidere de mese;
trimitere comenzi catre sectii; separare si combinare note de
plata; rapoarte de vanzari. Freya Standard: Pret: 2000 lei + TVA –
Include suplimentar: gestiune stocuri pe baza de retetar; rapoarte
de stocuri, clienti, personal, furnizori, s.a. Freya Professional:
Pret: 3000 lei + TVA – Include modul fidelizare clienti; modul
productie; happy-hour; rezervari; schimbari automate de pret;
gift-card; plata in contul clientului; rapoarte complexe de
management; transfer intre gestiuni; afisare calorii pe nota de
plata; player muzica; s.a. Avantajele Freya Restaurant: ASPECT
PERSONALIZAT – Prin personalizarea culorilor si configurarea
planului localului. FIABIL – Asigurand functionarea continua, fara
erori. USOR DE FOLOSIT – Chiar si de catre utilizatori
neexperimentati. COMPLET – Raspunzand oricarei nevoi din domeniul
ospitalier. RAPID – Intuitiv si performant. Avantajele
implementarii unui sistem cu FISCALONLINE.RO: Consultanta si
personalizare solutie completa; Suport gratuit 30 de zile de la
instalare, telefonic si prin internet; Contracte de service
optionale, remote sau cu deplasari incluse; Freya Restaurant se
integreaza cu o gama variata de echipamente POS (precum imprimante
fiscale, cantare, afisaje pentru client etc.) si sisteme aditionale
(precum mese de biliard, sisteme de acces cu turnicheti, sisteme de
chemare ospatari). Module software optionale: Licenta suplimentara
pentru POS – 60% din licenta principala Licenta suplimentara de
back-office – 40% din licenta principala Modul Kitchen pentru
tv/monior – 1400 Lei + TVA Comenzi pe tablete – 100 Lei + TVA –
oricate tablete Optiune “Fidelizare” la var. Standard – 333 Lei +
TVA De ce FREYA de la FiscalOnline.ro ? Instalare, configurare si
instruire gratuita la sediul societatii d-voastre in Judetul Bihor;
Asistenta GRATUITA pentru orice probleme legate de program sau
comunicarea cu casa de marcat! Programul de asistenta telefonica si
remote este: luni – vineri in intervalul 8:00 – 17:00; sambata:
09:00 – 13.00; Up-date-uri gratuite; Conectare cu alte echipamente
(casa de marcat, cititor, sertar, etc.); Pentru oferta si alte
detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
0359.194.303, prin email la comenzi@fiscalonline.ro sau la adresa
noastra din Oradea, str. Traian Mosoiu, nr. 6.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Oradea
-
- Predare personala in max. 1 zi lucratoare
PLATA
- - La predare
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.