Psihologia consumatorului. Factorii ce influenteaza comportamentul de consum
-
Produs:Nou, Fără garanție
-
Numar articol:174205804
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:30,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:22.05.2017, 10:04
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un
supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce
culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata
creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce
cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai
inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct
influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de
usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte
anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O
suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie,
in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de
influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica
si necostisitoare.
Cuprins: Perceperea informatiei si comportamentul
de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea
informatiei • Simturile si comportamentul cumparatorului:
psihologia ambiantei • Puterea vinzatorilor si influentarea
clientilor
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala - Basarab,Gara de nord,Unirii in max. 1 zi lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.