Psihosociologia comunitatilor virtuale religioase
- Ramburs
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Specificatii
Autor(i): NICULITA, Zenobia Editura: Institutul European Din
cuprins:
◊ Tipuri de comunitati virtuale si aplicatii ale acestora
◊ Impactul comunitatilor virtuale asupra vietii reale
◊ Paradoxurile comunitatilor religioase in spatiul virtual
◊ Deontologia cercetarii comunitatilor virtuale
◊ Explorarea continutului comunicarii din comunitatile virtuale
religioase
◊ Comportamente, obiceiuri si atitudini ale membrilor comunitatilor
virtuale religioase
◊ Profilul participantului la comunitatile virtuale religioase de
limba romana
Psihosociologia comunitatilor virtuale religioase reprezinta prima
lucrare din Romania care abordeaza problema fenomenului comunitar
religios online dintr-o perspectiva psihosociala. Lucrarea prezinta
rezultatele unei cercetari originale realizate online in perioada
2008-2010 asupra comunitatilor virtuale religioase de limba romana.
Incadrandu-se in clasa cercetarilor monografice, lucrarea este o
analiza lucida si realista a fenomenului studiat si contribuie la
dezvoltarea domeniului prin identificarea dificultatilor de
delimitare si a caracteristicilor definitorii ale comunitatilor
virtuale, formularea unor paradoxuri/dileme care caracterizeaza
fenomenul comunitar religios online, o tipologie originala a
comunitatilor virtuale religioase, un profil al participantului la
comunitatile virtuale religioase si un studiu cu privire la
impactul atitudinal al participarii la astfel de forme
comunitare.
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Craiova
-
- Prin Curier rapid - 15.9 Lei in max. 4 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 15.9 Lei in max. 4 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 14 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Returnarea produselor se va face in ambalajul original si doar daca produsele nu au suferit deteriorari. De asemenea, returul trebuie facut prin acelasi transportator prin care a fost facuta comanda initiala. Cheltuielile aferente returnarii bunurilor vor fi suportate de catre client.