Specificatii
8 fotografii in galeria foto. DE COLECTIE. RAR. Provenienta SPANIA,
aprox 1900 - 1950. Argint. Marcaje argint si provenienta = foto 2.
Dimensiuni = foto 8. Executat manual. Manopera EXCEPTIONALA. Patina
MINUNATA. Sfantul Benito Abad sau Sfantul Benedict Abad este din
Columbia. Regula sa a devenit una dintre cele mai influente reguli
religioase din creștinătatea occidentală. Din acest motiv, Giuseppe
Carletti îl considera pe Benedict principalul creator al
monahismului catolic occidental. Benedict a creat 12 comunități
pentru călugări în Subiaco, Lazio, Italia (la aproximativ 65 km est
de Roma), înainte de a se muta la Monte Cassino, în munții din
sudul Italiei. Sfantul Augustin si calugarii sai i-au convertit pe
multi la credinta crestina si au intemeiat biserici si
manastiri.Pentru a consolida ceea ce s-a realizat si a continua
extinderea Bisericii, Sfantul Augustin a creat noile episcopii ale
Londrei si Rochester si a numit episcopi. El a organizat Biserica
și, de asemenea, a insuflat credința creștină în acel oraș,
păstrând tot ce era posibil, tradițiile lor strămoșești. Misionarul
sanctimonios a murit pe 26 mai în jurul anului 605, Santa Gertrudis
La Grande. La vârsta de 5 ani a intrat la Mănăstirea Helfta și și-a
început studiile monahale. Călugăriță benedictină germană, de
enormă cultură filozofică și literară, care s-a remarcat prin darul
ei de contemplare. În anul 1595 a existat acum Frăția San Benito,
care a dispărut la momentul confiscării, renascând din nou în 1853,
dispărând din nou la începutul secolului al XX-lea. Ani mai târziu,
în jurul anului 1950, avea să fie din nou reorganizat, deși a durat
puțin. Mult mai mult în ultimul timp s-a înființat o Asociație care
are acum peste 400 de frați. Această medalie devoțională provine
inițial de la o cruce în cinstea Sfântului Benedict. Pe o parte,
medalia are o imagine a Sfântului Benedict, ținând Sfânta Pravilă
în mâna stângă și o cruce în dreapta. Ordinul Sfântului Benedict
este de origine ulterioară și, în plus, nu este un „ordin” așa cum
este înțeles în mod obișnuit, ci pur și simplu o confederație de
congregații autonome. Înainte de declararea festivității în 1950,
ar fi necesar să ne întoarcem în 1948. În BOE din 17 martie 1948
este adunat Decretul din 27 februarie 1948 privind comemorarea
centenarului al XIV-lea din San Benito. În cele mai multe cazuri,
inscripția „PAX” sau cristograma „IHS” pot fi găsite pe vârful
crucii. La mică distanță de Enfide se află intrarea într-o vale
strâmtă și umbroasă, care pătrunde în munți și duce direct la
Subiaco. Grota are o deschidere triunghiulară mare și are
aproximativ trei metri adâncime. În drumul său de la Enfide,
Benedict a întâlnit un călugăr, Romanus din Subiaco, a cărui
mănăstire se afla pe muntele deasupra stâncii care controla
peștera. Romano discutase cu Benedict scopul care îl adusese la
Subiaco și îi dăduse obiceiul călugăresc. La sfatul lui, Benedict a
devenit pustnic și timp de trei ani, necunoscut oamenilor, a locuit
în această peșteră de pe malul lacului. Dezamăgit de dezordinea
etică a orașului, se retrage și se stabilește într-un sat
îndepărtat, să se roage, să mediteze și să facă penitență. 1
Sfântul Benedict de Nursia În căutarea singurătăţii depline,
Benedict a pornit din nou, singur, să urce pe dealuri până a ajuns
într-un spaţiu popular precum Subiaco. În această zonă stâncoasă și
accidentată, a cunoscut un călugăr pe nume De Roma, căruia i-a
deschis inima, explicându-și intenția de a duce viața de pustnic.
Din Roma însăși a locuit într-o mănăstire la mică distanță de
acolo; Cu multă râvnă l-a slujit pe tânăr, îmbrăcându-l într-un
obicei de blană și conducându-l într-o grotă dintr-un munte
culminat de o stâncă înaltă din care nu putea coborî și a cărei
urcare era riscantă. În caverna pustie, Benito și-a petrecut
următorii trei ani din viață, ignorat de toți, în afară de De Roma.
Cartea 2 din Dialogurile lui Grigore, deci, o hagiografie medievală
autentică prezentată ca o discuție între Papă și diaconul său
Petru, este menită să predea lecții spirituale. În afară de un
scurt poem atribuit lui Mark de Monte Cassino, singura relatare
veche a lui Benedict se găsește în al doilea volum al Dialogurilor
Papei Grigore I, în patru cărți, despre care se crede că a fost
scris în 593, deși a fost pusă la îndoială veridicitatea. a acestei
lucrări. Îmi place că există oameni ca tine atât de dedicați
profesiei și atât de aplicați.