Cercetarea de marketing reprezintă o lucrare de mare calibru, care îmbină cunoștințele vaste de
Produse promovate din Carti afaceri
48 oferte pentru Cercetarea de marketing- Petre Datculescu
Stare buna, coperta cartonata, text in limba engleza, 400 pagini
Confruntați cu incertitudinea pieței, la șase ani după începutul crizei economice, antreprenorii și
Titlu: REVOLUTIA IN MARKETING. O ABORDARE RADICALA PENTRU O AFACERE DE SUCCES Autor(i): PAUL R.
Autor: Constantin Nita, Marius Popescu Editura: Economica Anul:1999 Nr.pag: 365 Format: 24x17
- Start MLM - Construirea unei afaceri de succes in Multi-Level Marketing - Dan Marius Dumitras -
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau,
Istorie, economie, afaceri Camera de comert si industrie din Bucuresti Eugen
Planul de Afaceri. Concepte, metode, tehnici, proceduri. Dumitru Porojan, Cristian Bisa. 2002,
- 50 de clasici. Economie. Sinteza celor mai importante 50 de carti despre capitalism, finante si
Carte Cum sa dai lovitura - Gary Vaynerchuk , stare foarte buna, poze reale
fotografii multiple pentru detaliile vanzarii- fotografii reale-a fost expus vanzarii asa cum au
80 pg, fara sublinieri sau notatii, 20,5x29,5 cm
Lot format din 18 carti/manuale de Economie, Contabilitate, Management. Stare bună de
Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are
CASINO MARKETING PE MUZICA POTRIVITĂ nu este o carte de genul „Cum să ...” . Nu esti nici un manual
Cartea domnului Andrei Bădin este o pledoarie atent fundamentată științific, relevant și consistent
Ghidul omului de afaceri. Scrisori de afaceri de Mary Bosticco. Editura Tehnica, 1992. 223
80 pg, fara sublinieri sau notatii, coperta posterioara patata, 20,5x29,5 cm.
48 pg, fara sublinieri sau notatii, 20,5x29,5 cm.
PACHET 2 VOLUME, STARE FOARTE BUNĂ. FĂRĂ PETE, FĂRĂ SUBLINIERI, FĂRĂ ADNOTĂRI. BUCUREȘTI, 1995,
SE LIVREAZĂ PE E-MAIL, DUPĂ CONFIRMAREA PLĂŢII. “Raiul pofticiosilor” — covrigarie la
Autor: Mary Bosticco Editura:Tehnica Anul: 1992 Nr.pag: 223 Format: 20x13
Rentrop Straton An apariție 2014 CD-ul este in stare bună
Ideea scrierii acestei carti s-a nascut intr-o discutie din vara lui 2020 cu Mugur Isarescu, in care
Growth Hacker în Marketing de Ryan Holiday este - după cum putem citi chiar pe copertă - un abecedar
Autor:S.T.Bucurescu, B.Cuparencu Editura:Dacia Anul: 1999 Nr. pag.:197 Format: 24x17
Planificarea este unul dintre cele mai importante roluri ale managementului iar planul corporativ
Teorie,aplicații,probleme de rezolvat,întrebări de autoevaluare. Este aparuta în anul 2006 la
Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si
- Sistemul Failla si alte instrumente pentru un succes rapid in Network Marketing - Don Failla,
- Marketing. Practici si studii de caz - Alexandru-Mircea Nedelea - Afaceri / Economie / Bani
EDITURA - UNIVERSITARA AN APARIȚIE - 2015 NR. PAGINI -
Autor: Michael J. Thomas Editura: Codecs Anul: 1995 Nr. pag.: 679 Format: 24x17
starea buna ed. publica 2019 270 pag Transport prin posta romana cu ramburs la cerere prioriti post
Descopera cum functioneaza sasiul afacerii tale si cum poti creste numarul de clienti, cifra de
Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile
Autor: Michael J.Thomas Editura:Codecs Anul:1998 Nr.pag: 679 Format: 24x17
În ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat și a inspirat milioane de antreprenori, marketeri,
Editura: Codecs Anul apariției: 1998 Număr pagini: 679 Limba:
Magazinul nostru vinde cărți noi și cărți de anticariat. Cărțile de anticariat sunt în stare bună
Autor:Elena Niculescu, Oliver Pricop Editura:Junimea Anul: 2005 Nr. pag.:318 Format: 24x17
O calatorie in lumea virtuala a marketingului aduce o contributie importanta la dezvoltarea
Intr-o lume in continua schimbare, in care consumatorii devin tot mai reticenti la formele
Autor:Silvia Olaru Editura:Luminalex Anul:2006 Nr. pag:381 Format:24x17
In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri,
Autor: Elena Niculescu, Oliver Pricop Editura:Junimea Anul:2005 Nr. pag:317 Format:24x17
Autor: Peter Fisk Editura: Peter Fisk Anul: 2006 Nr. pag.: 495 Format: 20x13