ED. PRENTICE HALL , 380 PAGINI , COPERTA BROSATA
Produse promovate din Carti marketing
48 oferte pentru DOING BUSINESS IN ROMANIA by TOUCHE ROSS, SINCLAIR ROCHE & TEMPERLEY 1992
EDITURA PRENTICE HALL , 479 PAG. , TEXT IN LIMBA ENGLEZA
ED. RH BUSINESS BOOKS , 209 PAGINI , COPERTA BROSATA
The Winner Take-All Society Ediție în limba engleză, 1995 Autori: Robert H. Frank și Philip J.
Stare buna, coperta brosata, text in limba engleza,editura Financial Times Prentice Hall, 1991. 308
ED. THE DRYDEN PRESS , 683 PAGINI , COPERTA CARTONATA , PREZINTA URME DE UZURA
ED. HARVARD BUSINESS REVIEW , 259 PAGINI , COPERTA CARTONATA , CU SUPRACOPERTA , COPERTA CU DEFECTE
Pentru a construi o afacere de succes, trebuie să încetezi să acționezi după ureche când vine vorba
ED. WILEY , 282 PAGINI , COPERTA CARTONATA , CU SUPRACOPERTA
19 cm; 392p
ED. ROUTLEDGE , 270 PAG. , COPERTA ORIGINALA BROSATA
ED. ADDISON - WESLEY , 489 PAG. , COPERTA ORIGINALA BROSATA
ED. Mc GRAW - HILL , 729 PAGINI, COPERTA ORIGINALA CARTONATA
STARE BUNA DAR CU UNELE SUBLINIERI PE TEXT, COPERTA BROSATA, FORMAT MARE. EDITURA APOGEO, 2005. 572
A. Hinescu F. Stremtan I. Batrancea L. Cabulea Ed. ETA, Cluj-Napoca, 1997 449 pagini cod intern
Carte Marketing La mai multe produse comandate , transportul se achita doar o singura data
Titlu: ECONOMIE POLITICA. TEORIE SI POLITICA ECONOMICA PENTRU ROMANIA VOL.1-2 Autor(i): I.D.
Editura: Polirom Anul apariției: 2013 Număr pagini: 143 Limba: română Dimensiuni:
Titlu: ECONOMIE POLITICA. TEORIE SI POLITICA ECONOMICA PENTRU ROMANIA VOL.3 Autor(i): I.D.
ED. PUBLIC AFFAIRS , 236 PAGINI , COPERTA CARTONATA , CU SUPRACOPERTA
EDITURA SPRINGER VERLAG , 323 PAG. , COPERTA CARTONATA , TEXT IN LIMBA ENGLEZA
ED. PALGRAVE MACMILLAN , 300 PAG.
EDITURA PALGRAVE MACMILLAN , 269 PAG. , TEXT IN LIMBA ENGLEZA , COPERTA CARTONATA
ED. EASTLEIGH PUBLICATIONS , 295 PAGINI , COPERTA BROSATA
EDITURA HARPER COLLINS PUBLISHERS , 202 PAG. , TEXT IN LIMBA ENGLEZA , COPERTA BROSATA
ED. JOHN WILEY and SONS , 336 PAGINI , COPERTA CARTONATA , CU SUPRACOPERTA
ED. URBAN LAND INSTITUTE , 404 PAGINI , COPERTA BROSATA
ED. PRENTICE HALL , 234 PAG. , COPERTA ORIGINALA CARTONATA , CU SUPRACOPERTA , PREZINTA URME DE
ED. HEADLINE , 282 PAGINI , COPERTA ORIGINALA BROSATA
EDITURA MOTIVATE PUBLISHING , 280 PAG. , TEXT IN LIMBA ENGLEZA
ED. CAPSTONE , 191 PAGINI , COPERTA ORIGINALA BROSATA
ED. IGI GLOBAL , 440 PAGINI , COPERTA ORIGINALA CARTONATA
ED. BLAZON PRESS , 163 PAG. , PREZINTA HALOURI DE APA *
BUSINESS PROCESS MAPPING - IMPROVING CUSTOMER SATISFACTION by J. MIKE JACKA and PAULETTE J. KELLER ,
ED. JOHN WILEY and SONS , 300 PAGINI , COPERTA CARTONATA
ED. JOHN WILEY and SONS , 242 PAGINI , COPERTA CARTONATA , CU SUPRACOPERTA
ED. GILL and MACMILLAN , 373 PAGINI , COPERTA ORIGINALA BROSATA
ED. PEARSON , 160 PAGINI , COPERTA BROSATA , PREZINTA URME DE INDOIRE SI DE UZURA
ED. McGRAW HILL , 131 PAGINI , COPERTA ORIGINALA BROSATA
ED. HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS , 253 PAGINI , COPERTA BROSATA
ED. NEW WIN PUBLISHING , INC , 336 PAG.
EDITURA LANNOO CAMPUS , TEXT IN LIMBA FRANCEZA , 248 PAGINI
EDITURA ASE , 140 PAG., COPERTA ORIGINALA BROSATA
NR. PAG. 918 , TEXT IN LB. ENGLEZA.