STARE BUNA. EDITATA IN 1990. 255 PAGINI.contine insemnari si sublinieri de creion. A
Produse promovate din Alte carti economie
48 oferte pentru Marketing - Concepts and Strategies - Seventh edition
Carte Economie Financiara La mai multe produse comandate , transportul se achita doar o singura data
SE VINDE SETUL INTEGRAL 2 RON / BUC., NU SE ASIGURA TRANPORT (PREFERABIL CUMPARATORUL SA FIE DIN
Tom Butler-Bowdon - Economie - Sinteza celor mai importante 50 de carti despre capitalism, finante
Coord. Coralia Angelescu. Editura ECONOMICA, Bucuresti, 2005. Volum brosat, dimensiuni 25,6 x 19
Coord. Coralia Angelescu. Editura ECONOMICA, Bucuresti, 2005. Volum brosat, dimensiuni 25,4 x 19
Big Four. Profesionistii de care depinde soarta celor mai mari companii din lume, Ian D. Gow &
Bancile centrale, criza si post-criza. Romania si Uniunea Europeana incotro?, Daniel Daianu
Titlu: Manualul De Marketing Al Cartii - Laurence Bascle, Parkansky Max Prieux Autor(i): Laurence
Titlu: Cases In Strategic Marketing - Samuel C. Certo, J. Paul Peter Autor(i): Samuel C. Certo, J.
Titlu: Elemente De Management-Marketing In Asigurarea Materiala Si Gestiunea Stocurilor Autor(i):
Titlu: Sisteme Inteligente In Management, Contabilitate, Finante, Banci Si Marketing Autor(i): Ioan
Titlu: Marketing International - Constantin Sasu Autor(i): Constantin Sasu Editia: a II-a Volum:
Titlu: Marketing In Agricultura - Aurel Chiran Autor(i): Aurel Chiran, Floricel-Maricel Dima, Elena
Titlu: Esentialul In Marketing - Jim Blythe Autor(i): Jim Blythe Editia: a II-a Editura: Rentrop &
Titlu: Strategii De Marketing Agroalimentar - Victor Pekar, Mihai Talmaciu Autor(i): Victor Pekar,
Titlu: Marketing Turistic. Studii De Caz - Catalina Lache, Dan Busnea Autor(i): Catalina Lache; Dan
Autor(i): Tudor Nistorescu , Gheorghe Meghisan Editura: Sitech
Autor(i): C. Florescu Editura: Academia de Studii Economice
264 pagini, editura CURTEA VECHE 2010, stare noua
Titlu: Cercetarea De Marketing - Petre Datculescu Subtitlu: Cum Patrunzi In Mintea Consumatorului,
253 pagini, editura BUSINESS TECH 1997, stare buna
240 pagini, editura LES EDITIONS D'ORGANISATION 1987, stare foarte buna
Titlu: Comunicarea Integrata De Marketing - Constantin Sasu, Radu Andries Autor(i): Constantin Sasu,
An aparitie: 2001 Nr. pag.: 222Limba: EnglezaCoperta: brosataStare: uzata-buna
Titlu: Marketing - Emil Maxim, Toader Gherasim Autor(i): Emil Maxim, Toader Gherasim Editura:
Titlu: Marketing - Alexandru-Mircea Nedelea Autor(i): Alexandru-Mircea Nedelea Editura:
Titlu: Marketing. Concepte Si Experiente - Alexandru-Mircea Nedelea Subtitlu: Concepte Si Experiente
Titlu: Revolutia In Marketing - Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella Subtitlu: O Abordare
Titlu: Inteligenta Marketing Plus - Stefan Prutianu, Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi Autor(i):
Titlu: Inteligenta. Marketing - Stefan Prutianu, Cezar Caluschi, Corneliu Munteanu Autor(i): Stefan
163 pagini, editura CODECS 2004, stare noua
Cartea este în bună stare.
EDITURA BUCOVINA Anul apariției: 1995 Nr. pagini: 208 Ediție: NECARTONATĂ Starea cărții: FOARTE
Autor(i): A. zamfir Editura: Didactica si Pedagogica
Titlu: Marketing. Dictionar Explicativ - Constantin Florescu, Petre Malcomete Autor(i): Constantin
Autor(i): Dirk Rutze Editura: AHK
Titlu: Marketing Pentru Profit. Notiuni Fundamentale - Patrick Forsyth Autor(i): Patrick Forsyth
Titlu: Ciber-Marketing - Kurt Rohner Autor(i): Kurt Rohner Colectia: Management & Marketing Editura:
Stare:foarte bună Preț:20 de lei Editura: Oscar Print Trimit în tara prin posta sau curier. Produsul
Titlu: Economie Politica I, II - Constantin Enache, Constantin Mecu Subtitlu: Macroeconomie,
Titlu: Economie Bancara - Vasile Cocris, Dan Chirlesan Autor(i): Vasile Cocris, Dan Chirlesan