Titlu: Marketing Autor: Emil Maxim Editura: univ. "Al.I. Cuza" Pret: 20.00 RON Anul: 2004 Pagini:
Produse promovate din Carti afaceri
48 oferte pentru Marketing - Emil Maxim - Suport De Curs ID
Titlu: Marketing Autor: Emil Maxim Editura: Sedcom Libris Pret: 26.00 RON Anul: 2003 Pagini: 360
Stare buna, coperta cartonata, text in limba engleza, 400 pagini
Titlu: REVOLUTIA IN MARKETING. O ABORDARE RADICALA PENTRU O AFACERE DE SUCCES Autor(i): PAUL R.
- Start MLM - Construirea unei afaceri de succes in Multi-Level Marketing - Dan Marius Dumitras -
Autor: Constantin Nita, Marius Popescu Editura: Economica Anul:1999 Nr.pag: 365 Format: 24x17
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau,
Istorie, economie, afaceri Camera de comert si industrie din Bucuresti Eugen
Planul de Afaceri. Concepte, metode, tehnici, proceduri. Dumitru Porojan, Cristian Bisa. 2002,
Editura: Info Plus Data aparitie: 2009 Limba: Romana Coperta: Brosata (paperback) Numar volume:
Titlu: Comertul - economie si management - ed. a II - a Autor: Emil Ferent Editura: Politehnium
Editura: Politehnium Anul: 2004 Nr. pag.: 272 Format: 24x17
Editura: Sedcom Libris Anul: 2010 Nr.pag: 298 Format: 24x17
Editura:Sedcom Libris Anul 2010 Nr.pag: 441 Format: 24x17
Autor: Emil Maxim Editura: U.A.I.C. Anul: 2004 Format: 24x17
Editura: Sedcom Libris Anul: 2010 Nr.pag: 298 Format: 24x17
Carte Cum sa dai lovitura - Gary Vaynerchuk , stare foarte buna, poze reale
80 pg, fara sublinieri sau notatii, 20,5x29,5 cm
fotografii multiple pentru detaliile vanzarii- fotografii reale-a fost expus vanzarii asa cum au
Lot format din 18 carti/manuale de Economie, Contabilitate, Management. Stare bună de
Cartea domnului Andrei Bădin este o pledoarie atent fundamentată științific, relevant și consistent
CASINO MARKETING PE MUZICA POTRIVITĂ nu este o carte de genul „Cum să ...” . Nu esti nici un manual
Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are
- Comunicarea si negocierea in afaceri internationale (Concepte si principii de baza. Metalimbaj.
Ghidul omului de afaceri. Scrisori de afaceri de Mary Bosticco. Editura Tehnica, 1992. 223
Scrisori de afaceri Detalii ale produsului Autor Mary Bostico Referinta 126981 Detalii Traducere
Autor: Mary Bosticco Editura:Tehnica Anul: 1992 Nr.pag: 223 Format: 20x13
Rentrop Straton An apariție 2014 CD-ul este in stare bună
Retrop Straton An apariție 2014 CD-ul este in stare bună
PACHET 2 VOLUME, STARE FOARTE BUNĂ. FĂRĂ PETE, FĂRĂ SUBLINIERI, FĂRĂ ADNOTĂRI. BUCUREȘTI, 1995,
SE LIVREAZĂ PE E-MAIL, DUPĂ CONFIRMAREA PLĂŢII. “Raiul pofticiosilor” — covrigarie la
80 pg, fara sublinieri sau notatii, coperta posterioara patata, 20,5x29,5 cm.
48 pg, fara sublinieri sau notatii, 20,5x29,5 cm.
Editura: U.A.I.C. Anul: 2012 Nr. pag.: 218 Format: 24x17
Titlu: Finante - Suport de curs anul univ. 2003-2004 Autor: Gheorghe Filip Editura: Universitatea
In prezent, nici un manager din domeniul comertului nu isi poate desfasura activitatea fara
Marketingul nu reprezintă doar o funcție a întreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arată
Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspirație a acestei cărți), de la Universitatea Oxford, își
AVERTISMENT: Nu citi această carte dacă nu ai nevoie de bani! Pentru a construi o afacere de succes,
„Volumul reprezintă o contribuție relevantă în domeniul științelor comunicării, respectiv al
Theodore Levitt’s 1960 article “Marketing Myopia” is a business classic that earned its author the
Cercetarea de marketing reprezintă o lucrare de mare calibru, care îmbină cunoștințele vaste de
Teste-grila pentru pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing Cuprins: •
Nu e disponibil - Categorie: Business - Subcategorie: - Brand: Spandugino - Data adaugarii:
Nu e disponibil - Categorie: Business - Subcategorie: - Brand: Editura Cuantic - Data adaugarii:
Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si
Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialiștii din
Noua generație a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit