4 cărți despre promovarea și idei de afaceri , economie
Produse promovate din Carti marketing
48 oferte pentru Marketingul in slujba patrimoniului cultural Alexandra Zbuchea
CARTEA ESTE IN STARE FOARTE BUNA (NECITITA DAR COPERTA SPATE ESTE INGALBENITA LA O MARGINE), EDITURA
EDITURA -McGRAW-HILL ANUL APARIȚIEI: 2006 NR. PAGINI: 216 EDIȚIE: CARTONATĂ STAREA CĂRȚII: FOARTE
EDITURA ALL , 175 PAG.
Pretul este FIX Prezentare: exact ca in imagine Editura: All Colectia: Management. Comunicare An
Editura Universitatii din Craiova, 1996 Stare destul de buna, 242 pagini.
Carte Marketingul in societatiile Comerciale - Piata La mai multe produse comandate , transportul
Carte Marketing La mai multe produse comandate , transportul se achita doar o singura data
The Winner Take-All Society Ediție în limba engleză, 1995 Autori: Robert H. Frank și Philip J. Cook
STARE BUNA DAR CU UNELE SUBLINIERI PE TEXT, COPERTA BROSATA, FORMAT MARE. EDITURA APOGEO, 2005. 572
Stare buna, coperta brosata, text in limba engleza,editura Financial Times Prentice Hall, 1991. 308
Stare buna, coperta brosata, text in limba engleza, 592 pagini
EDITURA- AN APARITIE- 1993 NR.PAGINI -435 EDITIE- NECARTONATA STAREA CARTII - BUNA RAFT - POD J
Stare buna, coperta brosata, text in limba engleza, editia a 5-a, editura LPBP, 520 pagini A
KOTLER despre MARKETING - Cum sa Cream, Cum sa Castigam si Cum sa Dominam Pietele Philip Kotler
SIBIU , INSTITUTUL DE ARTE GRAFICE '' DACIA TRAIANA '' , 96 PAGINI , COPERTA ORIGINALA BROSATA ,
Titlu: DESFACEREA PRODUSELOR INDUSTRIALE SI MARKETINGUL Autor(i): C. MANOLESCU, G. PARAIANU
Editura: Ex Ponto Anul apariției: 2008 Număr pagini: 181 Limba: română Dimensiuni:
CARTEA ESTE IN STARE FOARTE BUNA, EDITURA JUNIMEA 2006, 229 PAGINI. DACA PLATA SE FACE IN CONTUL MEU
EDITURA POLITICA , 141 PAGINI , COPERTA BROSATA
Editura: ,Teora ,An aparitie: 1994Nr pagini: 150Format: 15 x 22 cmCoperti: brosateCarte in limba:
Metode de succes in marketingul direct - Bob Stone, Ron Jacobs - Editura ARC, 2004, 646 p. Cartea
Valerica Olteanu - Marketingul serviciilor (2003) - Autor: Valerica Olteanu, Coperta: Broșată, Nr.
Ros Jay - Marketingul cu costuri minime (1997) - Autor: Ros Jay, Editura: Teora, Ediția: 1997,
Al Ries, Jack Trout - Marketingul ca razboi (1997) - Autor: Al Ries, Jack Trout, Editura: ANTET,
EDITURA BRANDBUILDERS GRUP, 246 PAGINI
MARKETINGUL IN TURISM - Eugeniu Nicolescu - Editura Sport Turism, 1975, 320 p. Cartea este in stare
Victor Lorin Purcarea - Marketingul ingrijirilor de sanatate - Marketing - Victor Lorin Purcarea -
EDITURA -UNIVERSITARA CAROL
Cristian Raduta - Marketingul marea pacaleala (2003) - Autor: Cristian Raduta, Coperta: Broșată, Nr.
EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA , 491 PAG. , COPERTA ORIGINALA BROSATA , CONTINE DEDICATIA UNUIA
MARKETINGUL IN TURISM - Eugeniu Nicolescu - Editura Sport Turism, 1975, 320 p. Cartea este in stare
Titlu: MARKETINGUL. CALITATEA SI COMPETITIVITATEA PRODUSELOR AGROALIMENTARE Autor(i): GH. MANOIU
Pretul este FIX Prezentare: exact ca in imagine Editura: Teora An aparitie: 2001 Limba: Romana
200 pagini. Stare foarte bună.
Titlu: MARKETINGUL SERVICIILOR Autor(i): HARRY BECKWITH Stare carte: Buna Dimensiuni carte(cm):
Prezentare: ca in imagine; Coperta: brosata; Editura: Economica; Carte in limba: Romana; An
Titlu: MARKETINGUL LOCAL Autor(i): BRIGITTE ARMS Mentiuni: OUTDOOR MARKETING; PR LA NIVEL LOCAL
Titlu: MARKETINGUL. CALITATEA SI COMPETITIVITATEA PRODUSELOR AGROALIMENTARE Autor(i): GH. MANOIU
STARE BUNA, COPERTA BROSATA, EDIURA POLIROM, 2009. 264 PAGINI
Titlu: MARKETINGUL ACHIZITIILOR Autor(i): TEODORA ROMAN Stare carte: Buna Dimensiuni carte(cm):
Editura: Teora Anul apariției: 1998 Număr pagini: 160 Limba: română Dimensiuni: 170x240mm Descriere:
Data aparitie: 2012 Limba: Romana Coperta: Brosata (paperback) Numar volume: 1 Numar pagini:
Robert Imbriale - Marketingul motivational (2008) - Autor: Robert Imbriale, Editura: AN-DA, Ediția:
NR. PAG 400 , EDITURA BRANDBUILDERS GRUP ,
B36 - EDITURA SIGMA, ANUL 2009, 432 PAGINI, STARE FOARTE BUNA
MARKETINGUL MOTIVAȚIONAL - ROBERT IMBRIALE Motivează-ți eficient potențialii clienți, fă-i să