Toba esapament 13SL e13 Titanium ptr. Yamaha R6 (RJ15) modele. Piesa originala folosita, stare
Produse promovate din Toba esapament moto
48 oferte pentru Toba esapamet intermediara ASSO 13.6001
Toba Evacuare Moto Atv Sport Racing GP- DB Killer Esapament Toba Evacuare Moto Atv Sport Racing GP-
Toba Esapament Moto Chooper Cafe Racer Scrambler Neagra 510mm Toba Esapament Moto Chooper Cafe
Compatibilitate: BETA ENDURO RR 250 2T - 2013 BETA ENDURO RR 250 2T - 2014 BETA ENDURO RR 250 2T -
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Bazat pe teava de esapament reusita utilizata de pro rideri Sectiunea Cone are o forma asemanatoare
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Castigurile de putere sunt focalizate spre partea inferioara si mijlocie, cu scopul de a creste
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Otel Utilizati modulul brevetat FMF situat exact in stadiul initial al antetului pentru aplicatii
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat cu dyno pentru a face castiguri de putere in cazul in care fiecare
Proiectat pe calculator si testat cu dyno pentru a face castiguri de putere in cazul in care fiecare
Otel Utilizati modulul brevetat FMF situat exact in stadiul initial al antetului pentru aplicatii
Otel Utilizati modulul brevetat FMF situat exact in stadiul initial al antetului pentru aplicatii
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat cu dyno pentru a face castiguri de putere in cazul in care fiecare
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Bazat pe teava de esapament reusita utilizata de pro rideri Sectiunea Cone are o forma asemanatoare
Bazat pe teava de esapament reusita utilizata de pro rideri Sectiunea Cone are o forma asemanatoare
Castigurile de putere sunt focalizate spre partea inferioara si mijlocie, cu scopul de a creste
Castigurile de putere sunt focalizate spre partea inferioara si mijlocie, cu scopul de a creste
Castigurile de putere sunt focalizate spre partea inferioara si mijlocie, cu scopul de a creste
Castigurile de putere sunt focalizate spre partea inferioara si mijlocie, cu scopul de a creste
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Castigurile de putere sunt focalizate spre partea inferioara si mijlocie, cu scopul de a creste
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Otel Utilizati modulul brevetat FMF situat exact in stadiul initial al antetului pentru aplicatii
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Otel Utilizati modulul brevetat FMF situat exact in stadiul initial al antetului pentru aplicatii
Otel Utilizati modulul brevetat FMF situat exact in stadiul initial al antetului pentru aplicatii
Castigurile de putere sunt focalizate spre partea inferioara si mijlocie, cu scopul de a creste
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care
Proiectat pe calculator si testat in dyno pentru a obtine castiguri de putere in cazul in care