Numar articol: 249204118. Vezi produse asemanatoare.
Pune in
vanzare un produs ca acesta
Revolutia Marketingului contextual - Mathew Sweezey
Livrare gratuita la comenzile de 400 lei
Disponibilitate:
In stoc
2 disponibile
Primesti 74 puncte in aplicatie
Produs:
Nou, Garanție de la vânzatorul inițial, Cu factură
Politica de retur:
Acest produs poate fi returnat in 3 zile
Detalii
Plata:
- La predare
- Ramburs
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 00043791
-
Vezi toate ofertele pentru
-
Brandprestige
-
Isbn / issn9786303320434
Specificatii
„O analiza profunda, actualizata si practica despre cum
functioneaza marketingul in prezent.” — SETH GODIN, autor, This is
Marketing
„Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de
conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea
investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati. Sweezey revine
la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana
acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care
le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata.” —
GEOFFREY COLON, Seful departamentului Brand Studio, Microsoft
Advertising; autor, Disruptive Marketing
„Prin Revolutia marketingului contextual, Mathew Sweezey ofera o
harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti
inundati de media, in momentele care conteaza. Aceasta carte ar
tre¬bui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din
categoria de top, scolile de business si membrii conducerii
superioare ai companiilor de pretutindeni. Atat de fundamentala
este!” — JEFFREY K. ROHRS, autor, Audience
„Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci, ci clienti.
Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa
inceapa cu aceasta carte.” — DOC SEARLS, autor, The Intention
Economy; coautor, The Cluetrain Manifesto
„Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat, ati
par¬curs deja jumatate din drum. Aceasta carte va va ajuta sa
parcurgeti restul drumului, sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti
in aceasta privinta. Sfaturi practice de la un practicant din lumea
reala.” — DHARMESH SHAH, cofondator si CTO, HubSpot
„Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci
mar¬keting modern, de la modul in care brandul si publicitatea
trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a
tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare. Cumparati cate
un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a
va trans¬forma relatia cu clientii.” — CHARLENE LI, fondator si
analist senior, Altimeter, Prophet Company; autor de bestseller
conform New York Times, The Disruption Mindset
INTR-O LUME CARACTERIZATA DE ZGOMOTUL NELIMITAT AL MASS-MEDIEI,
OARE CUM AR PUTEA AFACERILE SA AJUNGA LA CLIENTI? PRIN CONTEXT.
Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in
istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea,
distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar
afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce
priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele
lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul
conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate
companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe
modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina
clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.
In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew
Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua
era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o
lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile
experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de
a-i motiva sa cumpere? Este contextul - legatura stransa dintre
dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele
pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.
Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia
consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale
contextului.
Experientele clientilor trebuie sa fie:
• Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o
cauta in acel moment.
• Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in
conditiile lor.
• Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la
cat de personal o poti livra.
• Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile
brandului.
• Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo
de produs.
MATHEW SWEEZEY foloseste exemple concrete pentru a sublinia un nou
model de marketing, folosit in egala masura de brandurile mari si
mici. Cartea cuprinde si o parte practica, asemenea unui manual
pentru marketingul bazat pe context.
Revolutia marketingului contextual va schimba pentru totdeauna
modul in care gandesti despre scopul si aplicarea
marketingului.
Sweezey este Directorul Departamentului de Marketing al Salesforce.
Cercetator, cugetator, cu numeroase premii la activ, dar si
scriitor apreciat, munca lui apare in publicatii de top ca AdAge,
Forbes, Brand Quarterly, The Economist si The Observer. Este
autorul Marketing Automation for Dum mies. Tine conferinte in
intreaga lume si lucreaza cu cele mai mari si res¬pectate branduri
de pe mapamond, incluzand UPS, Home Depot, AT&T si
Dell.
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Drobeta-Turnu Severin
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
-
- Prin Curier rapid - 19 Lei in max. 3 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 19 Lei in max. 3 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Optiunea ta
Revolutia Marketingului contextual - Mathew Sweezey
Fii primul care scrie un review
Spune-ti parerea acordand o nota produsului