Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
NU FAC SCHIMBURI SI NU VAND MASINA CELOR CARE AU CA OCUPATIE VANZAREA/CUMPARAREA DE AUTOTURISME Caracteristici Tehnice: Model: Seat Leon 1P Cupra 2008 Culoare: Infery Black Motor 2.0 TFSI BWJ – 265 CP (Motorul este capabil de 365Cp cu un upgrade de soft si un kit de pompa de benzina) Acest motor este din prima serie realizata pentru Seat Leon Cupra si este un motor asamblat complet cu componentele motorului de pe Audi S3 care la acel moment venea cu 265CP Tractiune punte fata Cutie de viteze manuala 6+1 trepte Dotari Exterior Standard: Faruri Bixenon Adaptive + Cornering Spalatoare faruri Geamuri Atermice + geamuri spate “fumurii” - dotare din fabrica Oglinzi electrice, rabatabile, incalzite Jante 18 inch Orion Dimensiune pneuri 225/45/R18 Etriere fata/spate rosii Discuri fata 345mm in diametru Esapament sport CUPRA Grila fata vopsita in negru lucios Stalpi centrali vopsiti in culoarea negru lucios Capace oglinzi vosite in negru lucios Bara fata/spate sport Proiectoare ceata Suspensie sport disponibila numai pe versiunea CUPRA - bucsile fata anterioare sunt de tip "bucsa cauciuc plina, fixa" - amortizoarele fata au diametrul standard de 55 mm - basculele fata sunt din aluminiu si nu realizate din tabla ambutisata - bara de torsiune fata este identica cu cea de pe Audi S3 - fiind din prima serie productie de Leon Cupra toate componentele suspensiei au coduri de piese de Audi Dotari Interior Standard: Tapiserie in culoare Negru. Plafon, fete de usi, scaune Scaune tip scoica sport finisate cu ata de culoare rosie Bancheta spate + tetiere sport finisate cu ata rosie Schimbator Sport cu emblema si piele finisata in cusatura cu ata rosie si ornament cromat Volan Sport multifunctional imbracat in piele finisat in cusatura cu ata rosie si piele perforata rosie Ceasuri bord model Cupra cu Tahometru pe mijloc si MFD mare Pedalier cromat standard Presuri cauciuc Seat Dotari Siguranta si Comfort Standard: ABS ESP TCS ASR DSR (Driver Steering Recommendation ) Cruise control Maneta actionare stergatoare cu 5 functii si temporizator si navigare Computer Bord Buton dezactivare ESP Buton monitorizare presiune pneuri 6 airbaguri (2 airbaguri frontale, 2 airbaguri laterale pentru scaunele fata + 2 airbaguri de tip perdea pentru pasagerii din fata si spate ) Centuri de siguranta pretensionate Climatronic A/C cu doua zone de temperatura pentru sofer si pasager Butoane volan iluminate pentru control radio, telefon Hands free cu comanda vocala pentru telefon conectat prin Bluetooth Scaune sofer si pasager reglabile pe inaltime Plafoniera cu 5 pozitii pentru sofer si pasager Plafoniera cu 4 pozitii pentru pasagerii din spate Spatarul banchetei este rabatabil 40/60 3 tetiere pentru locurile din spate reglabile pe inaltime Prinderi ISOFIX pentru bancheta spate Comming Home Leaving Home Reglare intensitate iluminare bord Monitorizare becuri Inchidere centralizata cu telecomanda Blocare automata a usilor la viteza mai mare de 15km/h Ridcare geamuri din telecomanda Coborare geamuri din telecomanda Ridicare oglinzi din telecomanda Deblocare selectiva a usilor Kit roata de rezerva 18 inch de tabla de tip slim Imbunatatiri ulterioare - functie de DLR faruri ceata cu intensitatea luminii setata la 40% - deschidere cu ridicare automata a haionului din telecomanda - Navigatie aftermarket cu Radio, CD/DVD player si telecomanda (casetofonul original cu mp3 player va fi si el pus la dispozitia cumparatorului) Navigatia este de tipul IGO Primo cu harti full Europa 2016 la care se pot incarca harti noi pe SD Card in fiecare an Mufa USB pentru incarcare telefon incastrata in consola centrala langa butonul de avarii Harta ECU Cupra R – 265 CP – este o harta de injectie luata de pe motorul CDL si aduce mai multa putere cu o economie de combustibil semnificativa la viteze de croaziera pe autostrada Tampoane motor si cutie intarite Blocaj metalic la balansoarul motorului In 2016 masina a trecut printr-o revizie generala atat la motor cat si la trenul de rulare unde au fost schimbate si imbunatatite urmatoarele componente cu piese de origine achizitionate de la reprezentanta Audi - schimbat discuri si placute fata/spate - schimbat rulmenti roti fata/spate - inlocuit bucsi fata - inlocuit suruburi strangere punte fata - geometrie roti facuta la Metrotehnica - inlocuit bucsi bare torsiune fata spate cu bucsi powerflex - inlocuit flanse amortizoare cu flanse de pe modelul Audi TTRS (sunt realizate dintr-un cauciuc mai tare si rezistent in timp) - inlocuit rulmenti flanse amortizoare - inlocuit amortizoare fata spate cu amortizoare KONI Sport reglabile (se poate regla duritatea amortizoarelor pentru confort ori condus sportiv) - adaugat sistem de tipul CatchCan si imbunatatirea sistemului de recirculare a gazelor nearse din motor - inlocuit supapa suprapresiune rampa de injectie cu supapa Audi RS4 - inlocuit radiator de apa si schimbat complet antigelul (radiatorul vechi a fost fisurat de o cheie scapata si uitata intre ventilatoare si radiator) - inlocuit patina pompa de benzina - inlocuit supapa sistem recirculare gaze rezervor EVAP - Purge Valve - inlocuit oringuri tubulatura turbo - curatare tubulatura admisie - curatare injectoare cu folosirea kitului de reparatie original - curatare depuneri calamina galerie de admisie - curatare depuneri calamina supape de admisie - inlocuire Kit Distributie cu role INA, pompa apa si curele Contitech - curatare si incarcare sistem A/C - inlocuire bucsi timonerie - inlocuit clapeta si mecanism inchidere haion Masina a fost achizitionata de noua prin reprezentanta Seat din Bucuresti cu finantare de tip leasing si am fost singurul utilizator de cand a iesit pe poarta reprezentantei. In acest moment autoturismul are 140000 km la bord din care peste 120000 km numai pe autostrazi din Europa. In ultimii 5 ani masina are sub 3000 km parcursi pe drumurile din Romania. Motorul are reviziile facute la fiecare 10000 km si am folosit numai ulei Castrol 10w60 cu filtre Mahle. Motorul nu consuma ulei daca nu este abuzat si poate obtine lejer un consum mediu pe autostrada de 8.0l/100kml. Motorul trage foarte bine de la turatii joase si pana la 7500rpm in toate cele 6 trepte. Amortizoarele Koni Sport au adus o imbunatatire majora in condusul sportiv si la franari de urgenta, drept dovada masina are o stabilitate extraordinara in viraje chiar si pe o vreme cu ploaie torentiala. Tapiseria este intr-o stare excelenta, iar interiorul nu se manifesta cu zgomote ori “greierasi” in mers. Masina va fi prezentata cu cele doua chei standard, o cheie briceag si o cheie clasica ambele Seat.