The Actual Problems of the Theory and Practice of Modern Pre-school Education in Poland, Romania and Ukraine - Otilia CLIPA, Maria Oliynyk, Malgorzata
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Specificatii
THE ACTUAL PROBLEMS OF THE THEORY AND PRACTICE OF MODERN PRE-SCHOOL EDUCATION IN POLAND, ROMANIA AND UKRAINE
Otilia CLIPA, LUMEN - Copyright © 2014 - Colecția EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA FORMAT: Tipărit PAGINI: 192 LIMBA: Engleza ISBN: 978-973-166-382-1Descriere:
Problemele aprofundării cooperării internaționale, lărgirea participării instituțiilor de învățământ, a oamenilor de știință, a pedagogilor și studenților la proiectele organizațiilor și companiilor internaționale, colaborările dintre universitățile din țările Europei de Est în contextul pregătirii specialiștilor devin din ce în ce mai de actualitate . Importanța și necesitatea teoretică a soluțiilor practice ale problemelor menționate anterior au determinat direcția cercetarii științifice pentru anumite universități din Europa de Est, rezultatele acestor cercetari fiind colaborarea în echipele științifice. Cele mai importante aspecte ale cercetarii in colaborare sunt reflectate în monografie. (Editorii)
Domenii de interes:
- stiintele educatiei
- pedagogie
- educatie prescolara
EVENIMENTE ŞI RECENZII
RECENZIE
SANDU, ANTONIO. (2015). Few Epistemic Considerations on Pre-School Education. Book review: The Actual Problems of the Theory and Practice of Modern Pre-school Education in Poland, Romania and Ukraine, coord. Otilia CLIPA, Maria OLINEK, Malgorzata STAWIAK-OSOSINSK. London, UK: Lumen Media Publishing. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 7(1), 245-252.
Citirea volumului mi-a adus în minte problema educației multidimensionale și corelația dintre schimbările paradigmei care au loc în spațiul proceselor comunicative, dar și nevoia unei noi abordări educaționale care să fie sensibilă la valorile transmoderne ale integrității și interdependenței. Această perspectivă transmodernă este considerată ca reper în dezvoltarea volumului, care pune la îndoială, în introducere, globalizarea și criza sistemelor de volume, arătând necesitatea corelării sistemelor educaționale cu realitățile sociale ale lumii contemporane. Educația preșcolarilor reprezintă un subiect multidimensional care combină noile repere educaționale cu cercetarea acțiune.
VEZI PDFACEASTA CARTE A FOST CITATA IN URMATOARELE LUCRARI
- Clipa, O. (2015). Roles and strategies of teacher evaluation: Teachers’ perceptions. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 180, 916-923.
- Mykyteychuk, K. (2018). “School Readiness of the Child” as a Pedagogical Category: the Theoretical Analysis. In Studies and Current Trends in Science of Education(pp. 278-285). Editura Științifică Lumen, Asociatia Lumen.
- Clipa, O., & Schipor, D. M. (2015). Individual and group frames of socialization-the relation between colective self-esteem and attachment style. Educaţia în societatea contemporană. Aplicaţii, 63.
- Sandu, A. (2015). Few Epistemic Considerations on Pre-School Education. Romanian Journal for Multidimensional Education/Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 7(1).
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Iasi
-
- Prin Curier rapid - 26.18 Lei in max. 2 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 26.18 Lei in max. 2 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.