Ulei de motor Liqui Moly Special Tec DX1 5W30 1L
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 20967
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei de motor Liqui Moly Special Tec DX1 5W30 1L
Ulei de motor de înalta tehnologie cu frecare redusa pe produs
prin tehnologie de sinteza. Optimizeaza consumul de
combustibil.
Asigura un comportament excelent la pornirea la rece, protectie
optima la uzura si curatirea remarcabila a motorului.
Tehnologia
inovativa bazata pe aditivi minimizeaza pre-aprinderea cu viteza
redusa (LSPI) si astfel asigura o viata a motorului mai lunga.
Ideal pentru intervale extinse de schimb de ulei si cerinte extreme
asupra motorului.
Proprietati
- Reducerea pre-aprinderii cu viteza redusa (LSPI) si pre-aprindere
stocastica (SPI)
- garanteaza un consum redus de combustibil
- rezistenta excelenta la uzura
- curatenia remarcabila a motorului
- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
Corespunde si îndeplineste urmatoarele specificatii si
clasificari:
API SP ∙ ILSAC GF-6A
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt
necesare urmatoarele specificatiile:
API SN + RC • Chrysler • Fiat 9.55535-CR1 • Ford WSS-M2C 946-A •
Ford WSS-M2C 946-B1 • Ford WSS-M2C 961-A1 • GM dexos1
Gen 3 • GWM • HAVAL • Honda • Hyundai • Kia • Mazda • Nissan •
Toyota • Wuling
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE
5W-30
SAE J300
Densitate la 15°C
0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 60,2
mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 10,4
mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000
mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C
<=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 163
DIN ISO 2909
HTHS la 150°C
>2,9 mPas
ASTM D 5481
Punct de curgere
- 45°C
DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack)
CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere
230
DIN ISO 2592
Numarul total de baza 9,0 mg
KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa de Sulfat
0,9 g/100g
DIN 51575
Culoare
L
3,5
DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Special dezvoltat pentru cerintele GM si Vehicule Opel cu motor pe
benzina. Alti producatori precum Chrysler, Ford, Kia, Honda,
Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota etc., de asemenea, uneori necesita
un lubrifiant cu aceasta specificatie pentru diverse tipuri de
vehicule.
Mod de
utilizare:
Respectati prescriptiile de exploatare ale constructorilor de
autovehicule si de motoare . Se obtine efect maxim doar daca este
utilizat în stare neamestecata.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 20967
4 L Art. nr. 20968
5 L Art. nr. 20969
20 L Art. nr. 3767
60 L Art. nr. 20950
205 L Art. nr. 20951
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sibiu
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 5 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 5 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare