Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4310 0W-30 5L
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 2362
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4310 0W-30 5L
Ulei de motor modern cu continut de cenusa scazut si vîscozitate scazuta, de ultima generatie, pentru utilizare pe tot parcursul anului. Combinatia de uleiuri de baza partial-sintetice produse prin tehnologie de sinteza, împreuna cu cea mai noua tehnologie de aditivi garanteaza un ulei de motor care ofera o protectie exceptionala împotriva uzurii, reduce consumul de ulei si consumul de combustibil asigurând în acelasi timp o lubrifiere rapida a motorului. Anumiti producatori de vehicule au nevoie de un ulei de motor cu aceasta specificatie pentru utilizarea filtrelor de particule diesel (DPF), pentru a asigura durata de viata maxima a filtrului
Proprietati:
- economii mari de combustibil
- penetrare rapida a uleiului
- potrivit pentru filtrele de particule diesel DPF
- protectie excelenta la înalta presiune si uzura
- protectie excelenta la coroziune
- functionarea lina a motorului
- stabilitate excelenta la forfecare
- mentinerea curata a motorului
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile
Specificatii si aprobari:
ACEA C2 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2312
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la
autovehiculelor care necesita urmatoarele specificatii:
Fiat 9.55535 -DS1 ∙ Fiat 9.55535 -GS1
Date tehnice:
Clasa SAE (uleiuri de
motor)
0W-30
SAE J300
Densitate la 15 °
C
0,845 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 °
C
50 mm² /
s
ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 °
C
9,5 mm² /
s ASTM
D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C
(MRV)
<60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C
(CCS)
<= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de
vâscozitate
175
DIN ISO 2909
HTHS la 150 °
C
>= 2,9. mPas ASTM D
5481
Punctul de
Curgere
<= -39 °
C
DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare
(Noack)
10,9%
CEC-L-40-A-93
Punct de
aprindere
230 °
C
DIN ISO 2592
Numar de baza
total
7 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenusa de
sulfat
≤ 0,8 g/100g DIN
51575
Numarul de culoare
(ASTM)
L
5,5
DIN ISO 2049
DOMENIU DE UTILIZARE
Ideal pentru cele mai noi motoare diesel si benzina, cu sau fara
tehnologie cu mai multe supape, turbocompresor de supraalimentare,
precum si cu sau fara racire a aerului de supraalimentare (LLK) si
filtru de particule diesel (DPF). Pe lânga utilizarea în diverse
vehicule de la PSA, precum si Fiat / Alfa Romeo (motoare TwinAir si
MultiAir), acest ulei de motor poate fi utilizat si în vehicule de
la alti producatori care necesita un ulei de motor cu aceasta
specificatie. Adaptabilitate remarcabila pentru utilizare în
autoturisme cu gaz
(CNG / GPL).
Ambalaje disponibile
1
l
2361
5
l
2362
20 l 3737
60 l 3738
205 l 3739
1000l 21582
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sibiu
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 5 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 5 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului