Ulei Liqui Moly top Tec 4310 PSA 0W30 1 litru
- La predare
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 2361
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei de motor modern cu conținut de cenușă scăzut și vîscozitate
scăzută, de ultimă generație, pentru utilizare pe tot parcursul
anului.
Combinația de uleiuri de bază parțial-sintetice produse prin
tehnologie de sinteză, împreună cu cea mai nouă tehnologie de
aditivi
garantează un ulei de motor care oferă o protecție excepțională
împotriva uzurii, reduce consumul de ulei și consumul de
combustibil
asigurând în același timp o lubrifiere rapidă a motorului. Anumiți
producatori de vehicule au nevoie de un ulei de motor cu
aceasta
specificatie pentru utilizarea filtrelor de particule diesel (DPF),
pentru a asigura durata de viață maximă a filtrului
Proprietăți:
- economii mari de combustibil
- penetrare rapidă a uleiului
- potrivit pentru filtrele de particule diesel DPF
- protecție excelentă la înaltă presiune și uzură
- protecție excelentă la coroziune
- funcționarea lină a motorului
- stabilitate excelentă la forfecare
- menținerea curată a motorului
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile
Specificații și aprobări:
ACEA C2 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2312
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la
autovehiculelor care necesită următoarele specificatii:
Fiat 9.55535 -DS1 ∙ Fiat 9.55535 -GS1
Date tehnice:
Clasa SAE (uleiuri de
motor)
0W-30
SAE J300
Densitate la 15 °
C
0,845 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 °
C
50 mm² /
s
ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 °
C
9,5 mm² /
s ASTM
D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C
(MRV)
<60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C
(CCS)
<= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de
vâscozitate
175
DIN ISO 2909
HTHS la 150 °
C
>= 2,9. mPas ASTM D
5481
Punctul de
Curgere
<= -39 °
C
DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare
(Noack)
10,9%
CEC-L-40-A-93
Punct de
aprindere
230 °
C
DIN ISO 2592
Număr de bază
total
7 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de
sulfat
≤ 0,8 g/100g DIN
51575
Numărul de culoare
(ASTM)
L
5,5
DIN ISO 2049
DOMENIU DE UTILIZARE
Ideal pentru cele mai noi motoare diesel și benzină, cu sau fără
tehnologie cu mai multe supape, turbocompresor de
supraalimentare,
precum și cu sau fară răcire a aerului de supraalimentare (LLK) și
filtru de particule diesel (DPF). Pe lângă utilizarea în diverse
vehicule
de la PSA, precum și Fiat / Alfa Romeo (motoare TwinAir și
MultiAir), acest ulei de motor poate fi utilizat și în vehicule de
la alți
producători care necesită un ulei de motor cu această specificație.
Adaptabilitate remarcabilă pentru utilizare în autoturisme cu
gaz
(CNG / GPL).
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului