Ulei motor Liqui Moly Diesel High Tech 5W40 1L
- La predare
- Ramburs
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 2679
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei motor Liqui Moly Diesel High Tech 5W40 1L Ulei motor de înaltă performanță, cu frecare scăzută, pentru utilizare pe tot parcursul anului, la cele mai noi concepte ale motorului diesel. Dezvoltat special pentru vehicule cu sisteme de injecție cu jet pompat și vehicule diesel conforme cu reglementările privind emisiile de eșapament Euro IV conform cerințelor producătorului. Testat pentru turbocompresoare și convertori catalitici. Combinația de uleiuri de bază neconvenționale cu ultima tehnologie de aditivi garantează un ulei de motor care oferă o protecție excepțională împotriva uzurii și reduce consumul de ulei și combustibil, asigurând în același timp o ungere rapidă a motorului. Proprietăți - economisește combustibil și reduce emisiile poluante - protecție excelentă la uzură - funcționarea lină a motorului - lubrifiere instantanee după pornire la rece - stabilitate mare la forfecare - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - fiabilitate ridicată a lubrifierii - curățenie ridicată a motorului - stabilitate optimă la îmbătrânire - comportament excelent la temperaturi scăzute Clasificări şi specificaţii: ACEA C3 ∙ API CF ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01 LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii: VW 500 00 Caracteristici tehnice: Clasa SAE 5W-40 SAE J300 Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40°C 88 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100°C 14,3 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293 Indice de vâscozitate 169 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481 Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 232 °C DIN ISO 2592 Numărul total de bază 7,5 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenușă de Sulfat ≤ 0,8g/100g DIN 51575 Culoare L2,5 DIN ISO 2049 Domeniul de aplicare: Se pretează în mod optim pentru motoare Diesel cu sistem de injecţie pompă-duse cât şi pentru cele cu şi fără supraalimentare, în mod special pentru intervale mari de schimb ale uleiului şi la motoarele puternic solicitate.
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Tulcea
-
- Predare personala in max. 4 zile lucratoare
-
- Prin Curier rapid - 19.99 Lei in max. 5 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 19.99 Lei in max. 5 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului